Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lennosta uuteen perheeseen

Vierailija
28.12.2024 |

Näin päättyi 30v parisuhde. Vaikuttavat onnellisilta. Muutti suoraa kotoa uuteen perheeseensä. En ikävöi miestä mutta kadehdin että hän on noin onnellinen kun oma elämä on pelkkä selviytymistaistelu.

Muita joille käynyt samoin?

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin uusonni kesti noin pari vuotta. Naapurin lapset eivät koskaan hyväksyneet uutta kumppania. Nyt on menossa ehkä noin kolmas ehdokas. Lapsetkin alkavat olla jo aikuisia. 

Vierailija
22/117 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, hah! Lento voi jäädä lyhyeksi jos alkaa tulla ongelmia uusperheen lasten kanssa.

Taatusti tulee. Uuden perheen lapset eivät taatusti hyväksy uutta "isää". Sieltä.ne vaikeudet alkavat. Mies on lähtenyt pillunhajun perässä. Kohta huomaa arjen alkaneen, kun pillunhaju haihtuu ja arki astuu sisään ovesta.

Juu ja varsinkin kulujen jakamisesta tulee ensimmäisenä vääntöä, varsinkin jos mies kuvittelee pääsevänsä siellä halvemmalla. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset, jotka tykittää eronsa jälkeen onnellista shittiä uudesta suhteestaan eivät välttämättä ole edes käsitellyt eroaan. Haluavat vaan näyttää pärjäävänsä. Itse matkustelin eron jälkeen vuoden, sinkkuna. Deittailin myös ulkomailla. Todellakin nautin elämästä. Exä tuuttasi heti in löööv matskua someen muutaman kuukauden kuluttua erostamme. Mulla ei ollut tarvetta todistella kellekkään onneani. Eikä ole vieläkäkään. Mitä vähemmän ihmiset tietävät asioista sen parempi, some on tehnyt ihmisistä tyhmiä. 

Vierailija
24/117 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset, jotka tykittää eronsa jälkeen onnellista shittiä uudesta suhteestaan eivät välttämättä ole edes käsitellyt eroaan. Haluavat vaan näyttää pärjäävänsä.

Itse olen ollut tällaisessa suhteessa se "uusi". Mitään lennosta vaihtoa tosin ei ollut, vaan erostaan oli ollut jo jonkin aikaa.

Mutta niin, kova kiire oli exälleen kertoa minusta, jota pidin vähintäänkin kummallisena. Minulle taas mukavan alun jälkeen alettiin tilittää jatkuvalla syötöllä, millä kaikella tavalla tämä ex on huono ihminen. Jossain vaiheessa nostin esiin, että voisikos nyt olla mahdollista, ettet ole eroa käsitellyt, mutta näinhän ei missään nimessä ollut.

Siinä vaiheessa, kun omat kuulumiseni ohitettiin alkamalla taas jauhaa exästä ja mitä kaikkea taas tehnyt, sain tarpeekseni. 

Vierailija
25/117 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ihmetellään miksei naiset halua lapsia, kun mies voi hylätä millon vaan ja vaihtaa lennosta koko perheen.

Kun nyt ensin ymmärrät, että miehiä on kovin monenlaisia, kuten myös naisia. Mitähän ihmettä pikanyxän päässä pyörii? 

Juuri sellainen pahin yleistys mitä voi olla. Itsellä vaimo jätti minut ja kolmen koululaisen yksikseen. Ei tosin mitään uutta kuviota, mutta mistä minä tiedän. Näin parin vuoden jälkeenkään.

Vierailija
26/117 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset, jotka tykittää eronsa jälkeen onnellista shittiä uudesta suhteestaan eivät välttämättä ole edes käsitellyt eroaan. Haluavat vaan näyttää pärjäävänsä. Itse matkustelin eron jälkeen vuoden, sinkkuna. Deittailin myös ulkomailla. Todellakin nautin elämästä. Exä tuuttasi heti in löööv matskua someen muutaman kuukauden kuluttua erostamme. Mulla ei ollut tarvetta todistella kellekkään onneani. Eikä ole vieläkäkään. Mitä vähemmän ihmiset tietävät asioista sen parempi, some on tehnyt ihmisistä tyhmiä. 

Sinä sen sanoit. Some on tehnyt ihmisistä tyhmiä. Sekä postaajista ja seuraajista. Olen ollut itsekin se tyhmä. Jäin somesta pois ja tajusin tuon. Että on tullutkin laitettua, jos mitä sinne. Ja seurattua idi..tteja. ihanan vapauttavaa olla omassa kuplassa, kertomatta mitään, tietämättä mitään. APlle suosittelen taukoa somesta, itsensä rääkkäystä. 

Vierailija
27/117 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ihmetellään miksei naiset halua lapsia, kun mies voi hylätä millon vaan ja vaihtaa lennosta koko perheen.

Kun nyt ensin ymmärrät, että miehiä on kovin monenlaisia, kuten myös naisia. Mitähän ihmettä pikanyxän päässä pyörii? 

Juuri sellainen pahin yleistys mitä voi olla. Itsellä vaimo jätti minut ja kolmen koululaisen yksikseen. Ei tosin mitään uutta kuviota, mutta mistä minä tiedän. Näin parin vuoden jälkeenkään.

Ei sillä väliä onko mies vai nainen. Kun entisestä kodista muutetaan suoraan uuden perheen kotiin, ei mitään yksin asumista edes välissä, lapset tutustutetaan heti uuteen perheeseen, siellä koitetaan tehdä kaikkea kivaa yhdessä. Itsellä on tarjota vain tämä köyhä elämä. Tuntuuhan se vähän epäreilulta. 

Vierailija
28/117 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan te ap olitte yhdessä pitkään. Nyt vaan joko olet sinkku tai sitten haet seuraa. Tylsintä on olla yhden kanssa koko elämän.

Vierailija
29/117 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä teki samoin. Itse tosin hain eroa alun perin. 2 kuukautta erosta oli jo yhteistä onnellista kuvaa uuden perheensä kanssa. Minulle soitti vielä vuoden jälkeen kaipauspuheluita, joista tuo nainen ei tiedä. Valitti kerran, että menee niin paljon rahaa ruokaan, kun uudella naisella on 4 lasta, joilla ei ole isää enää ja mies elättää yhteensä nyt 4 vierasta ja 2 omaa lasta. Olin hänen kanssaan 10 v uusperheessä, sen jälkeen päätin, etten enää moiseen ala. Eron jälkeen deittailin vain lapsettomia miehiä. Nyt olen ollut oman miesystävän kanssa 2 vuotta. Hän ei edelleenkään halua omia lapsia enkä minä lisää. Olemme molemmat 34-vuotiaita, joten mahdollisuus olisi lisääntyä vielä muttemme halua. Tiedän, että minusta olisi uusperheeseen, mutta en halua enää antaa itsestäni sitä energiaa johonkin, mikä tuo mukanaan myös paljon ongelmia. Omat lapset jo teini-ikäisiä, joten mun lapset on tehty ja muidenkaan lapsia en ala enää huoltamaan. <

Nyksäsi sitten elättää sinunkin lapsiasi eli häneltä vaadit sen mitä itse et lapsia omaavalta mieheltä halua.

Vierailija
30/117 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo että hyppää heti uuteen perheeseen tai parisuhteeseen on kyllä sellainen amerikan temppu, että se onnistuu vain elokuvissa. Toki alkuhuumassa menee aikansa, mutta se päättyy kyllä aikanaan. Noin pitkän parisuhteen jälkeen siinä on aina tietynlainen "surutyö" mikä pitää työstää, oli liitto ollut sitten loppuviimein millainen tahansa. Väittäisin vahvasti, että ei ole mahdollista vain switchata uuteen perheeseen ja jatkaa elämää kuin mitään ei juuri olisikaan tapahtunut. Tulet vielä huomaamaan, että ei se onni ja auvoisuus ole miehellä sitä miltä nyt ulkokuori näyttää. Siinä on niin paljon hänelläkin psykologista painolastia noiden teidän vuosien jälkeen, että ne vielä iskee häneen kuin tuhat volttia.

Vierailija
31/117 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule. Eläpä eteenpäin vuosi niin olet vaan onnellinen, että pääsit miehestä eroon ja säälit tuota hänen perhettään

Nyt keskity vaan omaan hyvinvointiisi ja arjen pieniin nautintoihin. Mies lähti, jätä sinäkin hänet taaksesi pysyvästi. Ja kun hän yrittää uida takaisin, älä edes vastaa

Vierailija
32/117 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä onnellisiakin vaihtajia on. Se vaan on jätetyn kiva selitellä asiat muuksi.

Vierailija
33/117 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä väliä onko mies vai nainen. Kun entisestä kodista muutetaan suoraan uuden perheen kotiin, ei mitään yksin asumista edes välissä, lapset tutustutetaan heti uuteen perheeseen, siellä koitetaan tehdä kaikkea kivaa yhdessä. Itsellä on tarjota vain tämä köyhä elämä. Tuntuuhan se vähä

Erolapsena voin kertoa, että toinen vanhempi osti ison omakotitalon isolla pihalla, käytti ulkomaanmatkoilla jne.

Toinen asui vuokralla kaupungin kerrostalossa, suurin matka oli käydä säännöllisesti lähiuimahallissa uimassa, ja sen jälkeen hampurilaisilla.

Jälkimmäinen vanhempi oli aina se rakkaampi, ja kaivaten muistelen noita uimahallireissuja. 

Ensimmäinen vanhempi järjesti aina omaa draamaansa,  ja tunnelma oli aina tosi kireä. Niin jäänyt niiltä ulkokultaisilta ulkomaanmatkoiltakin vain huonot muistot.

Vierailija
34/117 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä väliä onko mies vai nainen. Kun entisestä kodista muutetaan suoraan uuden perheen kotiin, ei mitään yksin asumista edes välissä, lapset tutustutetaan heti uuteen perheeseen, siellä koitetaan tehdä kaikkea kivaa yhdessä. Itsellä on tarjota vain tämä köyhä elämä. Tuntuuhan se vähä

Riippuen lapsista voi olla parempi että pääset heistäkin eroon. Älä anna maailman lannistaa, vaan nauti ja ole kiitollinen siitä mitä olet saanut. Varsinkin teini-ikäiset pojat ovat jopa niin rasittavia, että naisen on usein parempi mahdollisimman kaukana heistä

Vierailija
35/117 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni ilmoitti erosta ja muutti suoraan naisen luo. Edelleen ovat yhdessä 5 vuoden jälkeen. Uusi nainen varmasti oli sopivampi kuin minä ja toivon että he onnistuvat. Alussa en tietenkään samoin ajatellut mutta silloin olin shokissa, surin ja ikävöin yllättäen loppunutta suhdetta ja miestä. Eihän toista väkisin voi pitää ja tarkemmin ajateltuna ei me oltu sopiva pari. Toivon vaan että mies olisi aiemmin puhunut eikä esittänyt onnellista. Selän takana puuhailu ja pettäminen oli pahinta. Ja se ettei voinut yrittää korjata liittoa kun toinen vaan ilmoittaa että tämä oli tässä, ei kannata puhua. Mutta aika parantaa eikä kannata jäädä itkemään ihmisen perään joka ei sinusta välitä.

Vierailija
36/117 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo että hyppää heti uuteen perheeseen tai parisuhteeseen on kyllä sellainen amerikan temppu, että se onnistuu vain elokuvissa. Toki alkuhuumassa menee aikansa, mutta se päättyy kyllä aikanaan. Noin pitkän parisuhteen jälkeen siinä on aina tietynlainen "surutyö" mikä pitää työstää, oli liitto ollut sitten loppuviimein millainen tahansa. Väittäisin vahvasti, että ei ole mahdollista vain switchata uuteen perheeseen ja jatkaa elämää kuin mitään ei juuri olisikaan tapahtunut. Tulet vielä huomaamaan, että ei se onni ja auvoisuus ole miehellä sitä miltä nyt ulkokuori näyttää. Siinä on niin paljon hänelläkin psykologista painolastia noiden teidän vuosien jälkeen, että ne vielä iskee häneen kuin tuhat volttia.

Eipä sitä koskaan tiedä, mitä siellä taustalla on. Ovat voineet tuntea pitkäänkin. Esim. oma mieheni tunsi minut töiden kautta 8 vuotta ennen kuin näytin vihreää valoa ja hän erosi. Meillä ei siis ollut suhdetta tuona aikana. Ulkopuoliselle näytti varmasti siltä, että uusi suhde alkoi heti perään. Ollaan oltu onnellisesti yhdessä jo yli kymmenen vuotta. 

Vierailija
37/117 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naisten jäämistä ruikuttamaan eksän perään. Antaa pas kan mennä. Maailma on miehiä täynnä, mutta jos on pas  ka luonne ja ulkonäkökin jäänyt vuosiksi hoitamatta laiskuuttaan ja näyttää enemmän sotanorsulta kuin naiselta + lapsia enemmän kuin kaksi niin ymmärtäähän sen kun kokee menetyksenä miehen lähdön ja samalla ymmärtää miksi lähti. Vaikea saada enää ketään noilla ominausuuksilla.

Vierailija
38/117 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä teki samoin. Itse tosin hain eroa alun perin. 2 kuukautta erosta oli jo yhteistä onnellista kuvaa uuden perheensä kanssa. Minulle soitti vielä vuoden jälkeen kaipauspuheluita, joista tuo nainen ei tiedä. Valitti kerran, että menee niin paljon rahaa ruokaan, kun uudella naisella on 4 lasta, joilla ei ole isää enää ja mies elättää yhteensä nyt 4 vierasta ja 2 omaa lasta. Olin hänen kanssaan 10 v uusperheessä, sen jälkeen päätin, etten enää moiseen ala. Eron jälkeen deittailin vain lapsettomia miehiä. Nyt olen ollut oman miesystävän kanssa 2 vuotta. Hän ei edelleenkään halua omia lapsia enkä minä lisää. Olemme molemmat 34-vuotiaita, joten mahdollisuus olisi lisääntyä vielä muttemme halua. Tiedän, että minusta olisi uusperheeseen, mutta en halua enää antaa itsestäni sitä energiaa johonkin, mikä tuo mukanaan myös paljon ongelmia. Omat lapset jo teini-ikäisiä, joten mun lapset on tehty ja muidenkaan lapsia en ala enää huoltamaan. <

Mies joka väittää elättävänsä uusperheen lapsia valehtelee 150%. Elättikö mies muuten edes omaa perhettään, sinua ja lapsiaan, vai maksoiko hikisesti puolet kuluista, tai ei sitäkään? Miehet jotka suureen ääneen väittävät elättävänsä naisia tai lapsia, ovat yleensä niitä, jotka eivät maksa edes omaa osuuttaan kuluistaan..heidän mielestään se, että ei käytä rahojaan 100% itseensä on muiden elättämistä ja he uskovat siihen harhaan aivan täysillä.

Vierailija
39/117 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sitä koskaan tiedä, mitä siellä taustalla on. Ovat voineet tuntea pitkäänkin. Esim. oma mieheni tunsi minut töiden kautta 8 vuotta ennen kuin näytin vihreää valoa ja hän erosi. Meillä ei siis ollut suhdetta tuona aikana. Ulkopuoliselle näytti varmasti siltä, että uusi suhde alkoi heti perään. Ollaan oltu onnellisesti yhdessä jo yli kymmenen vuotta. 

Itse en tuollaiseen lähtisi. Liian iso riski, että joku päivä itse on se, jolle ilmoitetaan suhteen olevan nyt tässä ja uusi rakkaus löytynyt.

Miten pitkään ap:kin oli mielestään onnellisesti yhdessä?

Vierailija
40/117 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vähentämällä. Joutaa mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi