Mies lennosta uuteen perheeseen
Näin päättyi 30v parisuhde. Vaikuttavat onnellisilta. Muutti suoraa kotoa uuteen perheeseensä. En ikävöi miestä mutta kadehdin että hän on noin onnellinen kun oma elämä on pelkkä selviytymistaistelu.
Muita joille käynyt samoin?
Kommentit (117)
Kettuillakseen esittää kaiken olevan huippuhyvin. Hehkuttajilla usein menee oikeasti huonosti. Jos on tyytyväinen elämäänsä niin ei siihen tarvitse keneltäkään hyväksyntää hehkuttamalla hakea.
En ymmärrä. Oliko hän lentäjä vai matkustaja?
Vierailija kirjoitti:
Kettuillakseen esittää kaiken olevan huippuhyvin. Hehkuttajilla usein menee oikeasti huonosti. Jos on tyytyväinen elämäänsä niin ei siihen tarvitse keneltäkään hyväksyntää hehkuttamalla hakea.
Some on täynnä hienoutta heidän elämästä, vuosikausiin ei ollut mitään. Kyllä hän tyytyväiseltä vaikuttaa, lapsiakin pyytää usein ja tuntuu tekevän kaikkea mitä ei koskaan ennen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Oliko hän lentäjä vai matkustaja?
Sekä että, sinne hän lensi ;)
Parin kuukauden jälkeen itkee takas
Mun mies teki samoin, mutta joskus kännipuheluissaan sanoo katuvansa tekoaan. Erosta jo 11 vuotta.
Hah, hah! Lento voi jäädä lyhyeksi jos alkaa tulla ongelmia uusperheen lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies teki samoin, mutta joskus kännipuheluissaan sanoo katuvansa tekoaan. Erosta jo 11 vuotta.
Mutta edelleen siellä? Takas ei ole tulemista, siihen en myöskään usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta edelleen siellä? Takas ei ole tulemista, siihen en myöskään usko.
Tottakai on siellä. Takas en ole koskaan ollut ottamassa. Lapset jo aikuisia.
Sitten ihmetellään miksei naiset halua lapsia, kun mies voi hylätä millon vaan ja vaihtaa lennosta koko perheen.
Vaikeaa tulee olemaan, uusperhe-elämä ei ole herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Hah, hah! Lento voi jäädä lyhyeksi jos alkaa tulla ongelmia uusperheen lasten kanssa.
Taatusti tulee. Uuden perheen lapset eivät taatusti hyväksy uutta "isää". Sieltä.ne vaikeudet alkavat. Mies on lähtenyt pillunhajun perässä. Kohta huomaa arjen alkaneen, kun pillunhaju haihtuu ja arki astuu sisään ovesta.
No eihän tuollainen lennosta vaihto ole mitään tervettä täysipäisen ihmisen toimintaa. Kuka tuollaiseen toisaalta edes suostuu? Joku erojamppa suoraan asumaan jonkun toisen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Sitten ihmetellään miksei naiset halua lapsia, kun mies voi hylätä millon vaan ja vaihtaa lennosta koko perheen.
Kun nyt ensin ymmärrät, että miehiä on kovin monenlaisia, kuten myös naisia. Mitähän ihmettä pikanyxän päässä pyörii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taatusti tulee. Uuden perheen lapset eivät taatusti hyväksy uutta "isää". Sieltä.ne vaikeudet alkavat. Mies on lähtenyt pillunhajun perässä. Kohta huomaa arjen alkaneen, kun pillunhaju haihtuu ja arki astuu sisään ovesta.
Tässä kohtaa vaikuttaa hyväksyvän oikein hienosti. Ap
Exä teki samoin. Itse tosin hain eroa alun perin. 2 kuukautta erosta oli jo yhteistä onnellista kuvaa uuden perheensä kanssa. Minulle soitti vielä vuoden jälkeen kaipauspuheluita, joista tuo nainen ei tiedä. Valitti kerran, että menee niin paljon rahaa ruokaan, kun uudella naisella on 4 lasta, joilla ei ole isää enää ja mies elättää yhteensä nyt 4 vierasta ja 2 omaa lasta. Olin hänen kanssaan 10 v uusperheessä, sen jälkeen päätin, etten enää moiseen ala. Eron jälkeen deittailin vain lapsettomia miehiä. Nyt olen ollut oman miesystävän kanssa 2 vuotta. Hän ei edelleenkään halua omia lapsia enkä minä lisää. Olemme molemmat 34-vuotiaita, joten mahdollisuus olisi lisääntyä vielä muttemme halua. Tiedän, että minusta olisi uusperheeseen, mutta en halua enää antaa itsestäni sitä energiaa johonkin, mikä tuo mukanaan myös paljon ongelmia. Omat lapset jo teini-ikäisiä, joten mun lapset on tehty ja muidenkaan lapsia en ala enää huoltamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kohtaa vaikuttaa hyväksyvän oikein hienosti. Ap
Some ei ole todellisuus. Älä seuraa exän somea.
Miehellä alkuhuuma päällä, kohta arki koittaa niin näkee onnen tason