Minusta on huolestuttavaa että naisiin kohdistuva väkivalta hiljaisesti siunataan
Naisten linja. Turvakoti.
--------------------------------------
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistuta, että miehistä ryhmästä riippuen 21-25% mielestä nainen ansaitsee kokemansa väkivallan. Ja tätä faktaa ei kumoa se että olen feministi.
Eikä se että tämän tutkimuksen taustataho oli sitten mikä tahansa.
Tutkimus on tutkimus, ja pulinat pois.
Kysymys ei ollut ansaitseeko nainen väkivallan, vaan VOIKO NAINEN (EDES TEORIASSA) ANSAITA VÄKIVALTAA OMALLA KÄYTÖKSELLÄÄN.
Kysyttiin siis, että voiko ansaita!
MIKÄ TEITÄ VAIVAA MIEHET!
ÄLÄ KIRJOITA PASKAA. KAS KUN UNOHDIT TÄLLÄ KERTAA MAINITA ITSEPUOLUSTUKSEN, SIITÄ EI KYSYMYKSESSÄ OLLUT KYSE!
ETTE TEKÄÄN NIIN TYHMIÄ VOI OLLA, ETTETTE YMMÄRRÄ YKSINKERTAISTA KYSYMYSTÄ.
Ihan tasa- ja ihmisarvon puitteissa, olisin arvostanut jos sana MIEHET olisi korvattu vaikka sanalla URPOT. Sun tapa kommentoida on valitettavasti osa ongelmaa joka täällä kytee (palstalla), samaa harrastaa toiset urpot, eli yleistää kaikki asiat koskemaan kaikkia naisia vaikka kyseessä olisi yksittäinen urpo.
Eniten mua ihmetyttää, että miten noin paljon haloota herättäneen tutkimuksen kysymyksiä ei vaan tunnuta saavan julkisuuteen siinä muodossa jossa ne on kokonaisuudessaan esitetty? Pelkkiä pieniä lainauksia löytyy. Luulisi, että ihan kaikki mahdolliset tahot olisi juosten toimittanut ne kaikkialle, jotta voidaan pureutua itse ongelmaan, eli siihen, että onko luetun ymmärtämisessä vai koko yhteiskunnassa vikaa. Tämän asian osalta. Muuten molemmat on aivan selvästi iso ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on huolestuttavaa jos todella olet tuota mieltä, viimeiset ties kuinka kauan kestäneen päivittäisen rummutuksen jälkeen niin uusissa kuin perinteisissäkin medioissa. Mitä lisää? Televisio ja radio kanavat jotka pauhaa aiheesta 24/7?
Ongelma on ollut valtavasti esillä ja se tiedostetaan. Tietysti se on väärin ja ihan oikea ongelma, eikä siitä pidäkään vaieta, mutta yhtään väheksymättä tai ongelmaa kieltämättä niin valitettavasti maailmassa on muitakin ongelmia ja paljon. Ja jos tuo mediatila ei riitä niin mahtaako mikään ikinä riittää? Miten muut, mahdollisesti vielä vakavammat ongelmat, niistäkö karsitaan? Mitä jos lopetetaan jääkiekko tulosten uutisointi niin annetaanko se mediatila Ukrainalle? Venäjälle? Tasa-arvolle? Kärsiville vanhuksille tai lapsille? Vai tälle aiheelle?
Tein aloituksen tästä aiheesta. Ystävällisesti muistutan, että kaikki voivat kirjoittaa juuri niistä asioista joita itsellä on mielen päällä. Mistä sinä haluaisit keskustella? Kirjoita siitä.
Koittakaa nyt kuitenkin arvon leidit muistaa, että täällä näitä kommentteja laukovat ei edusta oikeasti miesten mielipiteitä, ei edes sen kaljaa kittaavan, möhömahaisen, lakikaljun perse vonkaajan mielipiteitä.
Ne on niitä inseleitä tai vapaaehtoisesti heteroseksitöntä elämää eläviä jostain syystä naisia vihaavia yksittäisiä tapauksia tai miehiä vihaavia naisia jotka esiintyy miehenä. Niitä valitettavasti tänne pesiytyy kun tietävät saavansa reaktioita aikaan.
"Tein aloituksen tästä aiheesta. Ystävällisesti muistutan, että kaikki voivat kirjoittaa juuri niistä asioista joita itsellä on mielen päällä. Mistä sinä haluaisit keskustella? Kirjoita siitä."
En mä sanonut, että et olisi saanut tuollaista aloitusta tehdä ja tämä keskustelu käy minulle oikein hyvin, minähän nimenomaan tulin keskustelemaan aiheesta ja esitin oman näkemykseni ja muutaman vasta kysymyksen. Sä otit itseesi näköjään, mutta nyt kun selvitin, että kommenttini ei suinkaan ollut pahansuopainen niin haluaisitko lukea sen uudestaan ja kirjoittaa uuden kommentin, tällä kertaa oikeasti ymmärtäen mitä kirjoitin?
Suomalaiset ovat tynnyrissä kasvanutta junttikansaa. Onneksi importoimme ennätystahtiin naisia kunnioittavia miehiä tilalle. Vaihtuu kaltoinkohtelukin parempaan.
Ei siinä minun mielessäni ole mitään pahaa. Päinvastoin. Naiset saavat mitä ansaitsevat. Oma vikansa kun eivät pysy muuten kurissa ja opi olemaan kunnolla ilman voimakeinoja.