Parisuhemarkkinat on rikki
Kun kaikki naiset kuolaa vaan niitä komeimpia ja rikkaimpia. Ei kaikki miehet voi olla kalsarimallilääkäriastronautteja..
Kommentit (105)
En ymmärrä miehiä. Aina yliarvioivat tasonsa ja itkevät palstoilla. Uliuli.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne. Ehkä tuossa nyt oli sulla toki liioittelua, mutta pointti on oikea. Sun pitää olla aktiivinen salilla kävijä tai thriatlonisti ja sen lisäksi jossain hienossa asiantuntijatyössä, mistä saa vähintään sen 3500€ brutto. Sellainen tavallinen hieman pulleahko lähihoitaja Minna ei kelpuuta sellaista hieman pulleahkoa varastotyöntekijä Mikkoa kumppaniksi. Kyllä ne naisten mielenkiinto ja katseet menevät tuohon mitä edellä mainitsin.
Istut kotona illat pitkät kehittelemässä tällaisia paikkansapitämättömiä teorioita. Yksikään tuntemani lähihoitaja ei havittele mitään asiantuntijatyön tekijää.
Tänään jos naiset huomaatte sen kilttimiehen. Taviksena ei voi vaatia pankkiirilääkärikalsarimallia..
Kuka vaan joka puhuu parisuhdemarkkinoista saa puolestani soittaa viulua yksinään. Se ehkä suurin ongelma nykyajassa on. Toista ei kphdata ihmisenä vaan sillä ajatuksella että mitä hän voisi minulle antaa/olla. Onneksi aarteeni on toista maata.
Unohda ap jo ne laatikkoleukakalsarimällilääkärit ja hanki elämä!
Vierailija kirjoitti:
Tänään jos naiset huomaatte sen kilttimiehen. Taviksena ei voi vaatia pankkiirilääkärikalsarimallia..
Kitkerä, katkera, naiset kiroava kilttimies.
Jokaisen kannattaa tavoitella parasta mahdollista, ei kannata tyytyä mihinkään kädenlämpöiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa etsiä autistinaisia? Heillä ei ehkä ole varaa kieltäytyä ja olla niin kranttuja?
Minä olen aikuisena diagnosoitu autistinainen, ja rakastan yksinoloa niin paljon, että olen ihan hlvetin "kranttu". Harvassa ovat koko maailmassa sellaiset miehet, jotka istuvat vaatimuksiini.
Vain jännät ja statusmiehet kelpaa naisille. Milloin kiltteydestä tuli rikos?
Vierailija kirjoitti:
Minun "elämäni rakkaus" oli lihava varastomies. Häntä kun en saanut, en halua enää muitakaan.
Joo sama. Tai ei lihava, mutta taviksen näköinen velkaantunut duunari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässä ei mene nallekarkit tasan, se pitää vain hyväksyä. Savannillakin leijonanaaraat haluavat seksiä vain sen voimakkaan ja vahvan alfauroksen kanssa saadakseen poikasilleen parhaat mahdolliset geenit. Niin se evoluutio menee eteenpäin. Eivätkä vaadi edes paksua lompakkoa, koska osaavat itse hankkia ruokansa.
Korjaus: leijonalaumassa johtajauros panee ensin, muut sen jälkeen. Naarailta ei kysellä mielipiteitä asiaan.
Leijonalaumassa on tasan yksi aikuinen uros, sillä leijonalauman muodostavat naaraat ja poikaset. Lauman uros vaihtuu aina viriilimpään ja vahvempaan malliin, kun entinen uros ei ole enää lähiseudun vahvin.
Itse oon ollut parisuhteissa korkeakoulutettujen neitimiesten kanssa, mutta oikeasti haluaisin miehen. Ammatilla ei ole väliä, kunhan mun ei tarvis olla se mies suhteessa.
Miten selität että monella niin sanotulla normiduunarilla on kumminkin puoliso, jopa perhe? Eivät hekään ole kalsarimallikirurgeja eikä läheskään kaikki ole mitään chadeja ulkonäöltään.
Ihan samalla tavalla ne toimivat kuin muutkin markkinat
KERJÄLÄISILLE EI JAETA MARKKINOILLA MITÄÄN. KAIVA KUVETTA JA LASKE, MIHIN SINULLA ON VARAA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa etsiä autistinaisia? Heillä ei ehkä ole varaa kieltäytyä ja olla niin kranttuja?
Minä olen aikuisena diagnosoitu autistinainen, ja rakastan yksinoloa niin paljon, että olen ihan hlvetin "kranttu". Harvassa ovat koko maailmassa sellaiset miehet, jotka istuvat vaatimuksiini.
Täällä toinen. En pidä ihmisistä paljonkaan enkä jaksa seuraa ja seurustelua. Etenkin miehet rasittaa ja ärsyttää. Aina pätemässä ja jauhamassa jotain pskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kai nyt, kun naisen luonto ei todellakaan ohjaa adoptoimaan miesvauvaa, vaan parittelemaan uroon kanssa ja olemaan sen oikean vauvan kanssa. Tämä miesvauvojen adoptointi on ihan miesten keksintöä ja pakotusta, eivät naiset sitä halua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että sinkkumiehet kilvan kosivat pullukka-Minnaa, joten mitä tässä olikaan se ongelma? Max. 25-vuotiaita instahottiksia ei riitä jokaiselle ylipainoiselle matalapalkkatöissä käyvälle sinkkumiehelle?
Onko se niin, että jos Minnaa ei "kilvan kosita", niin että hän ei miehille sitten kelpaa ollenkaan vai? Aika harva tuikitavallinen Matti 40v koittaa saada itselleen puolisoksi 25v instahottista. Tuo on kyllä niin kliseistä ajattelua kuin vain olla ja voi. Kyllä se Matti koittaa saada juuri sen ihan tavallisen Minnan, vaan ongelma on kun Minna ei tavallisia Matteja katsele. Tiedät itsekin tämän olevan totta.
Palstatotuuksien mukaan lihavaa naista ei huoli kukaan, varsinkaan jos nainen lähenee 40 ikävuotta.
No nytkö se Mi
Tää lainaustoiminto on kökkö! Mutta siis joo, olis kiva, jos pullukkamiehet tosiaan lähestyisivät pullukkanaisia eivätkä minua. Harrastan liikuntaa päivittäin eikä mua mitkään röllykkämahat kiinnosta.
Minä en ihan oikeasti ymmärrä kiukuttelua miehiltä salin suhteen, se että te ette tee mitään miehekästä ja raskasta on tehnyt teistä ihan estrogeenissä vellovia ämmiä.
Kaikki joutuu pakottaan itsensä sinne, ei ketään huvita salilla käynti, kunnes sen huvituksen alkaa ansaitseen.