Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhemarkkinat on rikki

Vierailija
28.12.2024 |

Kun kaikki naiset kuolaa vaan niitä komeimpia ja rikkaimpia. Ei kaikki miehet voi olla kalsarimallilääkäriastronautteja..

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa etsiä autistinaisia? Heillä ei ehkä ole varaa kieltäytyä ja olla niin kranttuja? 

Minä olen aikuisena diagnosoitu autistinainen, ja rakastan yksinoloa niin paljon, että olen ihan hlvetin "kranttu". Harvassa ovat koko maailmassa sellaiset miehet, jotka istuvat vaatimuksiini.

Ahaa. Mitä nämä vaatimukset sitten ovat? Komeus, status, jännyys?? Yliarvioitko myös tasosi?? 

Vierailija
82/105 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh. Pitää viedä varmaan korjaamolle sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa etsiä autistinaisia? Heillä ei ehkä ole varaa kieltäytyä ja olla niin kranttuja? 

Minä olen aikuisena diagnosoitu autistinainen, ja rakastan yksinoloa niin paljon, että olen ihan hlvetin "kranttu". Harvassa ovat koko maailmassa sellaiset miehet, jotka istuvat vaatimuksiini.

Ahaa. Mitä nämä vaatimukset sitten ovat? Komeus, status, jännyys?? Yliarvioitko myös tasosi?? 

Mistä tää aggressio? Sivusta (diagnosoimaton, mut jotain häikkää)

Vierailija
84/105 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja näitä. 🙄

Mun mies on tavallisen näköinen, lyhyt ja pienituloinen duunari.

Vierailija
85/105 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on alkanu tulla jo niin negatiivisia fiiliksiä naisia kohtaan että ei enää kiinnosta ees olla niiden kanssa.

Vierailija
86/105 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on alkanu tulla jo niin negatiivisia fiiliksiä naisia kohtaan että ei enää kiinnosta ees olla niiden kanssa.

Nainen = kaikki Sara Siepin näköiset "tavikset", jotka ei noreeranneet sua

Vierailija
87/105 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä kaikkia komistusksia ja rikkaita riittää? En tunne yhtä ainuttakaan. 

Vierailija
88/105 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo pakko. Miksi niin kuvittelit? 

Vierailija
89/105 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä. Sitten ei varmaan tarvitse enää valittaa täällä naisten puutetta. 😌

Vierailija
90/105 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo pakko. Miksi niin kuvittelit? 

Kyllä jos lapsia haluaa mutta nykynaiset tuntuu niin toksisilta että pitää vähän jarrua painaa lapsisuunnitelmien osalta.

Vierailija
91/105 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä. Sitten ei varmaan tarvitse enää valittaa täällä naisten puutetta. 😌

Naisen pitäisi olla empaattinen ja hoivaava ei tälläinen toksinen

Vierailija
92/105 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja näitä. 🙄

Mun mies on tavallisen näköinen, lyhyt ja pienituloinen duunari.

Pitää tietää, että aloittajalle ja vastaaville tavallinen nainen = normaalipainoinen mutta kumminkin edukseen erottuva perse ja tissit, enkelin kasvot ja imee pöydän alla mutteria pelisession aikana.  

Vierailija
93/105 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa se tavis-Matti usein juuri haluaa sen insta-Mirkun, sitten on suru puserossa kun ei tämä hänestä kiinnostu. Sama kun sinkkuisät haluaa lapsettoman nuoren naisen, eihän ketään nyt sinkkuäidit *hyi* kiinnosta. Ihan pohjasakkaa. Käytettyä tavaraa. 

Vierailija
94/105 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyyh. Pitää viedä varmaan korjaamolle sitten. 

Ei. Antaa hajota rauhassa.

Vierailija
95/105 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ymmärrä parisuhteesta tai naisista mitään.

Vierailija
96/105 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jaa on vai? miun ukko kun käy joskus kapakassa kavereidensa kanssa, niin sitä vokottelee kaikki seinäruusut kun sillä on vihkisormus. sinkkukaverit ei kelpaa. aika outoja ovat nämä minäminä-tyttelit, kun toisten omaa yrittävät. ei se lankea tautipesäkkeisiin ja läpijuostuihin kadulle kuuluviin. yleensä joutuu poistumaan, kun ei jätetä rauhaan. ällöjä nuo baareissa luuhaavat lähiövalaat.

sä taidat olla aika kuivahko akka

Vierailija
97/105 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun "elämäni rakkaus" oli lihava varastomies. Häntä kun en saanut, en halua enää muitakaan.

Minä taas sain itseäni lyhyemmän, kaljun, yli 10 v vanhemman kollegani, ja ketään muuta en olisi halunnutkaan <3

Hän pyysi kahville, eikä horissut kiltteydestä tai markkinoista mitään. Suosittelen kokeilemaan jos suhde kiinnostaa. 

Mä olen melkein vuoden yrittänyt, ollut yrittämättä ja yrittänyt taas tavis duunari Villeä, joka on just ja just mun pituinen, hänellä on kaljamahaa eikä sillä tukkakaan kasva. Silti ois aivan mun unelma.

Mutta hän tuntuu haaveilevan instatyrkyistä ja samalla valittaa kun ei kelpaa kenellekään 😑

Itseä taas ei ole sit muut innostaneet, varsinkaan mitkään kiimtokuvapojat.

Ei mene tasan ei.

Vierailija
98/105 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä lapsen omaavat naiset tekevät tinderissä? Ovat kuitenkin siellä pohjasakkaa, joita vaan aisurit haluavat.

Vierailija
99/105 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun "elämäni rakkaus" oli lihava varastomies. Häntä kun en saanut, en halua enää muitakaan.

Minä taas sain itseäni lyhyemmän, kaljun, yli 10 v vanhemman kollegani, ja ketään muuta en olisi halunnutkaan <3

Hän pyysi kahville, eikä horissut kiltteydestä tai markkinoista mitään. Suosittelen kokeilemaan jos suhde kiinnostaa. 

Mä olen melkein vuoden yrittänyt, ollut yrittämättä ja yrittänyt taas tavis duunari Villeä, joka on just ja just mun pituinen, hänellä on kaljamahaa eikä sillä tukkakaan kasva. Silti ois aivan mun unelma.

Mutta hän tuntuu haaveilevan instatyrkyistä ja samalla valittaa kun ei kelpaa kenellekään 😑

Itseä taas ei ole sit muut innostaneet, varsinkaan mitkään kiimtokuvapojat.

Ei mene tasan ei.

Minkä se mies voi kun et ole sen mielestä kiinnostava? Miehilläkin on kriteerinsä. 

Vierailija
100/105 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Naiset ei lähesty miehiä enää ja etenkin ne kiltimmät jää täysin sinkuiksi 

Miksi et itse lähesty? 

Lähestyminen on metoo. Naiset sanovat koko ajan että he haluavat olla rauhassa miehiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän