Parisuhemarkkinat on rikki
Kun kaikki naiset kuolaa vaan niitä komeimpia ja rikkaimpia. Ei kaikki miehet voi olla kalsarimallilääkäriastronautteja..
Kommentit (105)
Nyyh. Pitää viedä varmaan korjaamolle sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa etsiä autistinaisia? Heillä ei ehkä ole varaa kieltäytyä ja olla niin kranttuja?
Minä olen aikuisena diagnosoitu autistinainen, ja rakastan yksinoloa niin paljon, että olen ihan hlvetin "kranttu". Harvassa ovat koko maailmassa sellaiset miehet, jotka istuvat vaatimuksiini.
Ahaa. Mitä nämä vaatimukset sitten ovat? Komeus, status, jännyys?? Yliarvioitko myös tasosi??
Mistä tää aggressio? Sivusta (diagnosoimaton, mut jotain häikkää)
Voi luoja näitä. 🙄
Mun mies on tavallisen näköinen, lyhyt ja pienituloinen duunari.
Tässä on alkanu tulla jo niin negatiivisia fiiliksiä naisia kohtaan että ei enää kiinnosta ees olla niiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on alkanu tulla jo niin negatiivisia fiiliksiä naisia kohtaan että ei enää kiinnosta ees olla niiden kanssa.
Nainen = kaikki Sara Siepin näköiset "tavikset", jotka ei noreeranneet sua
Mistä näitä kaikkia komistusksia ja rikkaita riittää? En tunne yhtä ainuttakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo pakko. Miksi niin kuvittelit?
Vierailija kirjoitti:
No hyvä. Sitten ei varmaan tarvitse enää valittaa täällä naisten puutetta. 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo pakko. Miksi niin kuvittelit?
Kyllä jos lapsia haluaa mutta nykynaiset tuntuu niin toksisilta että pitää vähän jarrua painaa lapsisuunnitelmien osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä. Sitten ei varmaan tarvitse enää valittaa täällä naisten puutetta. 😌
Naisen pitäisi olla empaattinen ja hoivaava ei tälläinen toksinen
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja näitä. 🙄
Mun mies on tavallisen näköinen, lyhyt ja pienituloinen duunari.
Pitää tietää, että aloittajalle ja vastaaville tavallinen nainen = normaalipainoinen mutta kumminkin edukseen erottuva perse ja tissit, enkelin kasvot ja imee pöydän alla mutteria pelisession aikana.
Itseasiassa se tavis-Matti usein juuri haluaa sen insta-Mirkun, sitten on suru puserossa kun ei tämä hänestä kiinnostu. Sama kun sinkkuisät haluaa lapsettoman nuoren naisen, eihän ketään nyt sinkkuäidit *hyi* kiinnosta. Ihan pohjasakkaa. Käytettyä tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Nyyh. Pitää viedä varmaan korjaamolle sitten.
Ei. Antaa hajota rauhassa.
Ap ei ymmärrä parisuhteesta tai naisista mitään.
Vierailija kirjoitti:
jaa on vai? miun ukko kun käy joskus kapakassa kavereidensa kanssa, niin sitä vokottelee kaikki seinäruusut kun sillä on vihkisormus. sinkkukaverit ei kelpaa. aika outoja ovat nämä minäminä-tyttelit, kun toisten omaa yrittävät. ei se lankea tautipesäkkeisiin ja läpijuostuihin kadulle kuuluviin. yleensä joutuu poistumaan, kun ei jätetä rauhaan. ällöjä nuo baareissa luuhaavat lähiövalaat.
sä taidat olla aika kuivahko akka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun "elämäni rakkaus" oli lihava varastomies. Häntä kun en saanut, en halua enää muitakaan.
Minä taas sain itseäni lyhyemmän, kaljun, yli 10 v vanhemman kollegani, ja ketään muuta en olisi halunnutkaan <3
Hän pyysi kahville, eikä horissut kiltteydestä tai markkinoista mitään. Suosittelen kokeilemaan jos suhde kiinnostaa.
Mä olen melkein vuoden yrittänyt, ollut yrittämättä ja yrittänyt taas tavis duunari Villeä, joka on just ja just mun pituinen, hänellä on kaljamahaa eikä sillä tukkakaan kasva. Silti ois aivan mun unelma.
Mutta hän tuntuu haaveilevan instatyrkyistä ja samalla valittaa kun ei kelpaa kenellekään 😑
Itseä taas ei ole sit muut innostaneet, varsinkaan mitkään kiimtokuvapojat.
Ei mene tasan ei.
En ymmärrä mitä lapsen omaavat naiset tekevät tinderissä? Ovat kuitenkin siellä pohjasakkaa, joita vaan aisurit haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun "elämäni rakkaus" oli lihava varastomies. Häntä kun en saanut, en halua enää muitakaan.
Minä taas sain itseäni lyhyemmän, kaljun, yli 10 v vanhemman kollegani, ja ketään muuta en olisi halunnutkaan <3
Hän pyysi kahville, eikä horissut kiltteydestä tai markkinoista mitään. Suosittelen kokeilemaan jos suhde kiinnostaa.
Mä olen melkein vuoden yrittänyt, ollut yrittämättä ja yrittänyt taas tavis duunari Villeä, joka on just ja just mun pituinen, hänellä on kaljamahaa eikä sillä tukkakaan kasva. Silti ois aivan mun unelma.
Mutta hän tuntuu haaveilevan instatyrkyistä ja samalla valittaa kun ei kelpaa kenellekään 😑
Itseä taas ei ole sit muut innostaneet, varsinkaan mitkään kiimtokuvapojat.
Ei mene tasan ei.
Minkä se mies voi kun et ole sen mielestä kiinnostava? Miehilläkin on kriteerinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Naiset ei lähesty miehiä enää ja etenkin ne kiltimmät jää täysin sinkuiksi
Miksi et itse lähesty?
Lähestyminen on metoo. Naiset sanovat koko ajan että he haluavat olla rauhassa miehiltä.
Ahaa. Mitä nämä vaatimukset sitten ovat? Komeus, status, jännyys?? Yliarvioitko myös tasosi??