Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olit, kun Arto Satonen laittoi Suomen työllisyyden käyrät sojottamaan taivaita kohti?

Vierailija
27.12.2024 |

Hienoja aikoja, kun työllisyys kiiti raketin lailla vain ylöspäin. Työpaikkoja putkahteli esiin jokaisesta kivenkolosta ja kannonalta. Työttömät eivät voineet edes liikkua kaupungilla ilman, että heidät revittiin töihin yllättäen. Työtä oli niin paljon. 

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sen piti mennä, mutta ajauduttiin jonnekin vaihtoehtoisulottuvuuteen, jossa Satosen logiikka ja konstit ei toimineet.

Vierailija
2/123 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti seisoin päälläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta ainakin oma tattini osoitti tuolloinkin kohti taivasta kivikovana.

Näinhän ei asia ollut. Ja sinä olet liian tyhmä aikuisten keskustelupalstalle. Ei kannata sitten vinkua kun poistetaan.

Vierailija
4/123 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vielä tapahtunu. 

Vierailija
5/123 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/123 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olit kun Helinä keiju imi aasi iihaata?

Vierailija
7/123 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti oon silloin taivaassa. Tai sitten se onkin unta.

Vierailija
8/123 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mela pystyssä meloessa meni hänellä koko viikonloppu.

Vierailija
9/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo vielä tapahtunu. 

Ihan kohta tapahtuu, ihan justiinsa, kohta.

Vierailija
10/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuota herraa näkynyt viime aikoina. On kai nauttimassa työnsä hedelmistä lihapatojen äärellä.

Vierailija
11/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Sastamalan mallina grillillä vetämässä mättöä jalkkäriksi kampaviineri ja haaveilin Artsin hommavan tukitöihin Trelleborgille 9€ päivä.

Vierailija
12/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei tiedä, mihin Satosen käyrä osoittelee. Veri ainakin vaikuttaisi olevan muualla kuin aivoissa.

Vierailija
13/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta ainakin oma tattini osoitti tuolloinkin kohti taivasta kivikovana.

Varmasti monilla tuo sama. Onhan Satonen kuuma.

Vierailija
14/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkasitteko Satosen kanssa ristiin saunassa?

Vierailija
15/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuota herraa näkynyt viime aikoina. On kai nauttimassa työnsä hedelmistä lihapatojen äärellä.

Oli Mäkkärillä viimeksi kun oli mediassa.

Vierailija
16/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin että mitä hittoa mä olen polttanut? Mä luulin nähneeni huonoimman pääministerin kun kannuksen kenedy laho sekoili menemään. Sehän olikin vielä järjissään näihin nykyisiin verrattuna. Satusetä satosen mallit vaihtuu ja kalat hän saa syödä ruotoineen jos haluaa. En tiedä auttaisinko jos meinaa tukehtua?

Melkoinen trippi pitäisi ottaa että uskoisi näitä satosen ja orpon juttuja. En mä halua ottaa niin kovia aineita. 

Vierailija
17/123 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettisin että mitä hittoa mä olen polttanut? Mä luulin nähneeni huonoimman pääministerin kun kannuksen kenedy laho sekoili menemään. Sehän olikin vielä järjissään näihin nykyisiin verrattuna. Satusetä satosen mallit vaihtuu ja kalat hän saa syödä ruotoineen jos haluaa. En tiedä auttaisinko jos meinaa tukehtua?

Melkoinen trippi pitäisi ottaa että uskoisi näitä satosen ja orpon juttuja. En mä halua ottaa niin kovia aineita. 

Höpöhöpö, kyllä ne käyrät nousuun lähtee, kun Orpo ja Satonen ovat niin sanoneet.

Vierailija
18/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, kyllä ne käyrät nousuun lähtee, kun Orpo ja Satonen ovat niin sanoneet.

Urpon ja turbon puheille voi nauraa kun ei viitsi itkeä. Kaikkia piip tunareita sitä pääseekin ministereiksi.

Vierailija
19/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin lienee Satosen oma käyrä sojottaa?

Vierailija
20/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin lienee Satosen oma käyrä sojottaa?

Kakkoseen kakkoseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan