Pettäminen - mielipiteitä?
Oletko varma, että miehesi ei petä? Tämä kysely siis naisille. Mistä tiedät? Oletko tutkinut hänen puhelinta tms saanut jostain "todisteita" uskollisuudesta? (Tiedän että se on moraalitonta, mutta usein se on ainoa tapa selvittää asia).
Olisiko sinusta OK jos mies pettäisi? (Miehellä usein erilainen halu mennä geeneissä jo, vaikka haluaisi olla uskollinen). Haluaisitko että mies kertoo vai pitää omana tietonaan?
Ristiriitaista, sillä en haluaisi rajoittaa miestä olemaan vain yhden kanssa, kun miestä ei ole geneettisesti siihen luotu. Toisaalta en usko että voisin antaa anteeksi, jos hän pettäisi. Tai uskon että se rikkosi suhteen ja luottamuksen.
Puhun siis pitkästä, loppuelämän suhteesta jossa jo lapsia. Itse en petä, eikä tee mielikään. Olen yhdelle aina uskollinen luonnostani. Kiitos jos vastaatte!
Kommentit (10)
En ole varma, mutta jos kiinni jää, avioero on 100% varma tapahtuma. Siihen saakka eleskelen tyytyväisenä.
Tyttöni nuori kevään ensi hurman
Minä kanssas koin vaan syksy jo kaiken vei
Ei enää loista silmäs tähtein lailla
Vaan lempes tuo, se tuskia mulle suo
Vain talven myrskyt rintaan rauhan antaa
Tämä jäinen tuuli tunteeni viiltää pois
Sä kevään veit, nyt tuuli kauas kantaa
Murheeni saa, ei muistoas enää ois
En tyttöni sua tiennyt petturiksi
En tiennyt että valoja sä vannoit vaan
Pettäjän tie, on tuskainen käy harhaan
Vei valhees sun mun eloni ainaiseks
Vaan en sua soimaa, tuskaas itse kannat
Olet kohtalosi orja, mä tiedän sen
Ei palaa koskaan mennyt onni meille
Vaan unhoituksen lumi jo peitti maan
Mun tieni kulkee kautta vuorten tummain
Siell' monta kukkaa oottavi poimijaa
Vaan tiedän että kukka kaunein multa
Jo kuihtui pois, mun tieni jatkui vaan
Vaan tiedän että kukka kaunein multa
Jo kuihtui pois, mun tieni jatkui vaan
En tarvitse todisteita tai kaivele toisten puhelimia, oletan ettei petä koska on suunniteltu loppuelämä yhdessä. Jos joskus osoittautuu että olen väärässä, eroaisin.
Nään ikkunasta illan, oven suljet käytävään
Ja matkalaukku kädessäin mä puolitiehen jään
Mä tunnen ahdistuksen ja syyllisyyttäkin
Kun mietin kuinka valhein
Jälkeni taas peittäisin
Kun minuun kosketat niin hiileen puhallat
Ja mä liekki rakkauden taas oon
Niin aina käy kun kosketat
Epätoivon karkoitat
Niin kuin lapsi nukahdan sun kainaloon
Mä muistan kuinka sinuun
Päätä pahkaa rakastuin
Ja kaiken unohtaen silloin suhteeseemme uin
Oon vaimo toisen miehen ja
Mä perheellinen oon
Se unohtui kun ajauduimme tähän kohtaloon
Kun minuun kosketat niin hiileen puhallat
Ja mä liekki rakkauden taas oon
Niin aina käy kun kosketat
Epätoivon karkoitat
Niin kuin lapsi nukahdan sun kainaloon
Nää vieraat vuokrahuoneet saa
Mielen järkkymään
Ei onnea ne tuoneet mut silti yöksi jään
Mä tiedän että kadun ehkä joskus myöhemmin
Kun sinun parhaat vuodet rakkautta tuhlasin
Sä mies oot toisen naisen ja
Mä vielä yksin jään
Mut kuitenkaan en luotas mä pysty lähtemään
Ap on todellisuudessa nyhverö mies, joka kaikin keinoin yrittää peitellä heikkoa suorituskykyään...
Monen ylistämä Hiljaiset sillat -elokuvakin on vain tarina pettämisestä, jota selitellään elämää suuremmalla rakkaudella.
En ole kyllä mies..
Vierailija 7, joo en ole sitä mieltä että suhteessa voi rakastua toiseen. Suhde on valinta.. Jos on valinnut olla toisen kanssa, ei pysty kyllä rakastumaan siinä sivussa toiseen.
Meillä mies jäi kiinni. Tunnusti olleensa toisen naisen kanssa, mutta vain anaaliyhdynnässä. Mies ei pitänyt sitä uskottomuuttena, koska minun kanssani hän on ollut vain emätinyhdynnässä! En ole suostunut anaaliyhdyntään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies jäi kiinni. Tunnusti olleensa toisen naisen kanssa, mutta vain anaaliyhdynnässä. Mies ei pitänyt sitä uskottomuuttena, koska minun kanssani hän on ollut vain emätinyhdynnässä! En ole suostunut anaaliyhdyntään.
ei sentään pyytänyt suikkarii sulta kun kotiin palasi
Tiedän, että pettää. Ei vaan tunnusta. Kohta lienee possu vapailla markkinoilla.