Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olit, kun Arto Satonen laittoi Suomen työllisyyden käyrät sojottamaan taivaita kohti?

Vierailija
27.12.2024 |

Hienoja aikoja, kun työllisyys kiiti raketin lailla vain ylöspäin. Työpaikkoja putkahteli esiin jokaisesta kivenkolosta ja kannonalta. Työttömät eivät voineet edes liikkua kaupungilla ilman, että heidät revittiin töihin yllättäen. Työtä oli niin paljon. 

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TUKILOISTEN AIKA ON NYT OHI,NYT ON OTETTAVA VASTUUTA ITSESTÄÄN,TUKILOINEN EI OLE AMMATTINIMIKE t.Artsi Tämä palstaulina kertoo,että olen nyt asian ytimessä,MENKÄÄ TÖIHIN.

Missä sun työpaikkasi on? Tuun sun paikalle 20% pienemmällä palkalla. Työnantajasi on ahne, tarttuu kyllä hyvään tarjoukseen, kun ystäväsi Artsi helpotti irtisanomistakin juuri.

Minä tiedän että et tule,koska oman alani paikkoja ei pystytä täyttämään,kun ei ole hakijoita T.Raskaankaluston mekaanikko,tervetuloa alalle,jossa työt eivät tekemällä lopu,tosin on hieman likaista työtä.

Tiedätkös että toisen ihmisen identiteetin varastaminen on rikos?

Se että olet huono siinä ei tee siitä laillista.

Vierailija
42/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen odottanut 90-luvulta asti että kokoomuksen valheet siitä kuinka vienti alkaa vetään materialisoituis.

Minusta on aivan käsittänätöntä että kokoomuksen kaltainen vaarallinen anti-isänmaallinen äärijärjestö saa olla olemassa, miksei samantien kutsuta isistä ja kremliä hallitukseen.

Jos kokoomus sais päättää niin aivan varmasti kutsuttaisiinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentelin taivaalla vaaleanpunaisten elefanttien selästä. Ne kiidättivät minut prinsessa Ruususen linnan edustalle, jossa minulle ojennettiin kultaisella tarjottimella sopimus Unelmatyöpaikkaan. 

Mä kiillottelin mun timantteja just, kun tarjosivat mulle viittä unelmatyöpaikkaa yhtäaikaa. Oli tosi vaikeeta valita, varsinkin kun mun tilillä ei just nyt olisi tilaa millekään jättipalkalle ja luontaiseduille. Ja jokaviikkoiset työmatkat Nykiin ja Aasiaan on niin raskaita. Enkä millään jaksaisi käydä huippuravintoloissa työlounaalla, mutta pakko niihin on raahautua, kun asiakastapaamiset järjestetään samalla siellä. Samppanja virtaa, you know, ja silleen. Onneksi työnantajan maksama hieroja ja siivooja sentään tulevat kotiin. Etätyöpäivätkin on raskaita, kun mun linnassa on vain kaksi siipeä, ja lapset karkaavat lastenhoitajilta kummiskin. Ja Porscheni ei kuulemma käy työsuhdeautoksi, kun mieluummin hakevat kotoa työnantajan limusiinilla, ettei mun tartte herätä niin aikaisin. Kello 9 on kumminkin jo tosi aikaisin.

Vierailija
44/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin persuja.

Vierailija
45/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artsi luuli olevansa nero. Luuli. Nyt selvisi sekin, kuka noita ip-lehtien klikkihuoraotsikoita uskoo.

Vierailija
46/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin persuja.

Jotenkin arvasin.

Vierailija
47/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artsi on kyllä töhöillyt Suomen lamaan, käyrät eivät sojota vaan ovat surullismielisiä.

Vierailija
48/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artsi on kyllä töhöillyt Suomen lamaan, käyrät eivät sojota vaan ovat surullismielisiä.

Sojottaa suoraan kaakkoon 

Vierailija
49/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää olin jauhobileissä ja havahduin kuinka tässä näin kävi,mitä menin tekemään T.Sannuliaasi

Onko ikäsi 12v? Vai oletko kenties tippunut vauvana päällesi? Käyttikö äitisi huumeita sinua odottaessaan?

Ehei. Oletkin normi persujen äänestäjä, sekä matalaotsainen juntti.

Vierailija
50/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita peräkammarinpoika miehen hommiin. Eihän siitä mitään tule. Puhua voi vaikka kuinka paljon pjaskaa, mutta teot ratkaisee.

Se on oikeassakin elämässä niin, että isomunaiset miehet saavat paljon aikaiseksi. On naisia, lapsia ja menestyviä yrityksiä. Jotenkin se stamina vaan toimii kaikilla elämänalueilla.

Vierailija
51/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sen piti mennä, mutta ajauduttiin jonnekin vaihtoehtoisulottuvuuteen, jossa Satosen logiikka ja konstit ei toimineet.

Sen ei ollut koskaan tarkoitus toimia.

Vierailija
52/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuseri on aina luuseri. Näkeehän sen tosta päälle päin kuka tahansa nainen!

Vierailija
53/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sojottaa suoraan kaakkoon 

Eestiin.

Vierailija
54/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisena roikkuvat alaspäin.

Vierailija
55/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sen piti mennä, mutta ajauduttiin jonnekin vaihtoehtoisulottuvuuteen, jossa Satosen logiikka ja konstit ei toimineet.

Sen ei ollut koskaan tarkoitus toimia.

Samaa mieltä. Kyllä tuo tunaripetturi on palkattu tarkoituksella tuhoamaan Suomi.

Vierailija
56/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grilliruoka tukkii suonet, eikä sen jälkeen nouse mikään ylös edes väkisin hinaamalla/hinkkaamalla. Uskokaa jo siellä kokoomuksessakin!

Vierailija
57/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubbi varmistaa täystuhon.

Vierailija
58/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubbi varmistaa täystuhon.

Tavallisella lähiöpoika-Aleksilla sentään sojottaa kohti Nato-tähteä.

Vierailija
59/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koksun trolli on vauhdissa ihme tykkäyksiä ap on saanut ihan satamäärin .. mahtaa olla enää täällä trolleja suurin osa

AP vetää puutaheinää ja siitä sakki tykkää

Satonen tuhosi suomea Kokoomuksen tavoitteiden mukaan kuten jatkaa siihen asti kunnes hänet korvataan.

Odotettavissa ei ole muuta kuin täysituho hallitukseltamme.

Vierailija
60/123 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen odottanut 90-luvulta asti että kokoomuksen valheet siitä kuinka vienti alkaa vetään materialisoituis.

Minusta on aivan käsittänätöntä että kokoomuksen kaltainen vaarallinen anti-isänmaallinen äärijärjestö saa olla olemassa, miksei samantien kutsuta isistä ja kremliä hallitukseen.

Kokoomuksen meriiteillä niiden kannatuksen pitäisi olla jossain viiden prosentin paikkeilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme