Voi vinde, eräs julkkispari oli tänään samaan aikaan mun kanssa äitiysneuvolassa, en ole kuullutkaan että saavat vauvan
saako tuollaisesta seiskasta vinkkipalkkion jos ei ennen ole missään ollut juttua?
Kommentit (7)
kiire varmaan on ilmoittaa ettei kukaan muu kerkiä ensin, enkai sitä nyt täällä kerro jos on mahdollisuus saada rahaa tiedosta, muuten kaikki av-mammat ovat soittamassa seiskaan
ja en voinut nähdä väärin, tai sitten olisin nähnyt molemmat väärin, ehkäisyneuvolassakaan eivät voineet käydä ja heillä ei tietääkseni ole lapsia ennestään joten ei voinut olla lastenneuvolaankaan asiaa, eikä kyllä lapsia/lasta näkynytkään
ap
kuulemma vaan, että ovat jo kuulleet eivätkä maksa mitään.
mutta entäs jos juttuni olisikin täyttä potaskaa ja sanoisivat että ovat jo kuulleet ja sitten tämä potaska olisi seuraavassa lehdessä
ei se nyt noinkaan voi mennä
ap
suski kuroselta- ei muuta kuin rahastamaan muiden ihmisten yksityisasioilla. Halpamaista edes ajatella moista. Mitäjos haluavat pitää raskauden salassa esim. sukulaisiltaan ja sitten itse kertoa??? ja sinä bimbo menet sen kertomaan johonkin seiskalehteen???
Elämäsi tähtihetki kenties???
Mun ystävälle tehtiin juuri niin, itki asiaa ja oli pitkään pahalla mielellä. Olisi halunnut miehensä kanssa nauttia asiasta ensin kahden ja kertoa sitten lähimmilleen ihan itse. Mutta joku oikeustajultaan vammainen läskipersemamma ajatteli panna rahoiksi. Mitä siitä maksetaan, joku 50 e vai???
Kyllä laittaa vihaksi, että kehtaat ees ajatella.
Hyvinhän ne maksaa, olikohan peräti muutaman TONNIN oikein jymypaljastuksesta...
Tosin tuo ei ole enää mikään uutinen, vaan olemme kaikki asiasta ja raskauden eri vaiheista jo tietoisia.
se taas oli neuvolassa?