Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maistoin kylässä kaupan laatikoita, miten kukaan pystyy syömään niitä?!

Vierailija
27.12.2024 |

Ihan sikapahoja.

Lanttulastikko kuivakan rakeista, porkkanalaatikko ei maistunut miltään ja imelletty perunalaatikko oli jäänyt imeltymättä ja suolakin oli kokilta unohtunut. 

Rosolli maistui samalle etikalle ja kinkkukin oli säälittävä hakkeluksesta kasaan puristettu rulla.

Toisille menee vaan läpi kuin väärä raha. Hyi. 

Miksette tee itse, on idioottihelppoa.

Kommentit (157)

Vierailija
1/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei osaa, ei oo motii, voimavaroja.

Vierailija
2/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mihin tottuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti olet sinä! Laatikoita menee kuitenkin niin vähän, ettei ole mitään järkeä niitä ruveta itse tekemään. 

Vierailija
4/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo; ei vaan jaksa tehdä itse. Meillä syöty kaupan laatikoita jo vaikka kuinka monta vuotta.

Vierailija
5/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän saarioisten laatikoista. Porkkanalaatikko on ollut herkku jo vuosikaudet. Kaikki muiden itse tehdyt, joita olen syönyt niin ovat olleet liian makeita ja aivan kuin kasvikset olisi raakoja. 

Vierailija
6/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesin saman kuin ap.

Ne on pakastettuja laatikoita. Menevät rakenteeltaan oudoksi. Sen tuntee kyllä.

Ja sama huomio imelletty perunalaatikko; noinkohan se oli mielletty vai oliko roiskaistu vaan siirappia soseeseen.

Vierailija
7/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan yhden 400g rasian paikallisen yrittäjän lanttulaatikkoa. Siinä meidän perinteiset joululaatikot.

Bataattilaatikon paistan aattona, senkin valmiista soseesta.

Ei kaikki syö lootakaupalla noita laatikoita. 

Vierailija
8/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti olet sinä! Laatikoita menee kuitenkin niin vähän, ettei ole mitään järkeä niitä ruveta itse tekemään. 

Meillä syödään jouluruokia koko ihana viikko, kahdelta menee yhteensä noin 10 litraa. Eilen valmistin uuden satsin lisää :)

Vaikka söisimmekin vähemmän, tekisin silti itse. Niissä on vähemmän vaivaa kuin monissa arkiruoissa, kuten esimerkiksi lasagnessa. 

Vierailija
9/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aikaa tehdä "oikeita" laatikoita niin siitä vaan. Ei ole nopea operaatio.

Vierailija
10/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus tehnyt ite mutta kun meillä menee niitä niin vähän niin eipä ole järkeä. Seitsemän henkeä joulupöydässä ja silti pienet laatikot riittää. On paljon muita jouluruokia, jotka uppoo paremmin. Ja lapset on jo totaalisen kyllästyneitä jouluruokaan sen jälkeen, kun on syöty aattona päivälliseksi ja joulupäivänä lounaaksi.

Vierailija
11/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on aikaa tehdä "oikeita" laatikoita niin siitä vaan. Ei ole nopea operaatio.

Kerran vuodessa niitä joululaatikoita tehdään. Kyllä ne ehtii tehtä, kun ajoissa alottaa ja pakastaa ne. Sitten aattona lämmitys uunissa.

Vierailija
12/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä syödään jouluruokia koko ihana viikko, kahdelta menee yhteensä noin 10 litraa. Eilen valmistin uuden satsin lisää :)

Vaikka söisimmekin vähemmän, tekisin silti itse. Niissä on vähemmän vaivaa kuin monissa arkiruoissa, kuten esimerkiksi lasagnessa. 

10 litraa? Kahdestaan?

Vierailija
13/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin ostamaan Atrian porkkanalaatikon pikkujouluksi. Syömättä jäi. Siihen oli laitettu joku outo mauste, joka teki siitä vastenmielisen. Sen sijaan Saarioisten porkkanalaatikko on ihan hyvää.

Vierailija
14/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kannattanut maistaa niitä ruokia siellä sisällä, ei ne laatikot varmaan kovin hyvin maustettuja ole kun niiden ainoa tarkoitus on pitää se ruoka paikallaan.

Miten se kinkku oli hakkeluksesta puristettu rulla? Ei kuulosta kinkulta. Etkö tiedä mikä on kinkku?

Tarkoitatko idioottihelpolla sellaista jonka jopa sinä osaat tehdä? Omasta mielestäsi...

Vierailija
15/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran vuodessa niitä joululaatikoita tehdään. Kyllä ne ehtii tehtä, kun ajoissa alottaa ja pakastaa ne. Sitten aattona lämmitys uunissa.

Eikös tässä ketjussa just moitittu miten pakastaminen maistuu kaupan laatikoissa. Sama ei koske omia laatikoita?

Vierailija
16/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla sama periaate kaiken ruuanlaiton kanssa?

Vierailija
17/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meille ovat Saarioisten laatikot hyvin maistuneet. Itse en edes osaa (enkä jaksa tehdä niin hyviä). Lanttu- ja maksalaatikko erityisesti nam. 

Vierailija
18/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 litraa? Kahdestaan?

Melkein. 1kg lanttua, 1,5 kg porkkanaa ja 2kg perunaa. Litran vuokia tarvitaan kymmenen, mutta eivät ne nyt ihan täyteen tule. 

Vierailija
19/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aktiivinen työskentely n 20 min per laatikko.

Vierailija
20/157 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lypsätään maitokin itse. Idioottihelppo lypsää miehen tisseistä maitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän