Onko liian myöhäistä parantaa elintavat nelikymppisenä?
Röökiä palanu satunnaisesti ja välillä säännöllisesti nuoresta asti, ylipainoa kertynyt 25 kg.
Röökin lopetin ja nyt olen laihduttanut 8 kg. Olen aloittanut säännöllisen liikunnan ja terveellisen syömisen. Mietin vaan että onkohan sittenkin liian myöhäistä ja olen pahoinpidellyt itseni jo lopullisesti :(
Kommentit (59)
Ei ole liian myöhäistä! Todella hienoa, että teit muutoksen. Jos olisit jatkanut, elämäsi olisi mennyt aika kurjaksi 60-vuotiaana.
Sen verran sulla on ikää, että en luottaisi enää paranemiseen.
Tottakai terveistä elämäntavoista on aina hyötyä, mutta merkittävä hyöty ei ole enää mahdollista. Näin on
Vierailija kirjoitti:
On tutkitusti liian myöhäistä
Sulle ainakin, vähintään yläkerta lopullisesti tohjona
Kannattaa nautti täysillä niistä viimeisistä vuosikymmenistä mitä vielä on.
Turhaa kitumista tuollainen.
Yhteiskuntakin säästää jos kuolet ennen eläkeikää. Ilmastokin kiittää.
Niin kauan ei ole myöhäistä kun on elossa. Vaikka perälauta lähestyy itse kullakin.
Ota jeesus elämääsi, liity persuihin ja avaudu homoudestasi.
Ei oo liian myöhäistä! Kelaa, jos laitat itsesi NYT kondikseen ja elät 100-vuotiaaksi ni oot melkein vauva vielä :D
Ei ole. Kolmenkympin jälkeen kaikki on turhaa.
Ajatelkaa miten raadollista elämä on. Huippu alle kolmekymppisenä ja sit alkaa hurja alamäki, jota kestää about viiskyt vuotta. Voi voi.
Ei ole myöhäistä. 40 v on nuori. Nuori!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Kolmenkympin jälkeen kaikki on turhaa.
Ajatelkaa miten raadollista elämä on. Huippu alle kolmekymppisenä ja sit alkaa hurja alamäki, jota kestää about viiskyt vuotta. Voi voi.
Siis ei ole hyötyä. On liian myöhäistä. Kaikki on myöhäistä kolmenkympin jälkeen. Ei auta ku odottaa kuolemaa toinen jalka haudassa.
Nelikymppisenä saa vielä vuodessa itsensä kuosiin. Tsemii.
Röökin polttoa ei näköjään pysty lopettamaan. Äitini kertoi aiemmin polttamisensa syyksi työstressin mutta edelleen käryää vaikka siirtyi eläkkeelle ja stressi on taas joku muu.
No monet nelikymppiset voivat olla paremmassa kunnossa kuin monet kaksikymppiset. Eli ei tietenkään ole myöhäistä.
Ei missään tapauksessa ole liian myöhäistä. Olet saavuttanut jo paljon ja pystyt saavuttamaan vielä lisää. Elintaparemontti pienentää monien sairauksien riskiä, mikä on arvokas asia.
Ei tietenkään ole. Varsinkin röökin lopettaminen kannattaa aina.