Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helpottavaa olla sinkku

Vierailija
27.12.2024 |

Helpottavaa olla sinkku näin vuoden lopuksi. Ei mitään säätöjä mihinkään suuntaan. Just näin on hyvä. Muita? N

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tilastojen mukaan onnellisin sinkkuna. :-)

Vierailija
42/46 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Muutaman kerran vuodessa pääsee harrastaan seksiä 19-25 -vuotiaiden naisten kanssa.

M41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Staisfyerilta tuli juuri uusi malli ja muutenkin lelulaatikko on täynnä mitä ihanampia dildoja ja väristimiä ja suristimia, mihin sitä nykyaikainen nainen miestä kaipaa? 

Vierailija
44/46 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo 25 vuotiasta tytärpuolta niin en ihmettele että tuollaisella luonteella on ja pysyykin sinkkuna. Ulkonäössä ei ole mitään vikaa mutta se minä minä minä luonne joka tuon kuoren alla asustelee tai on asustellut siitä asti kun hänet ensimmäisen kerran vajaat 20 vuotta sitten näin niin hyvä vaan että toiset ovat ja pysyvät sinkkuina.

Vierailija
45/46 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo 25 vuotiasta tytärpuolta niin en ihmettele että tuollaisella luonteella on ja pysyykin sinkkuna. Ulkonäössä ei ole mitään vikaa mutta se minä minä minä luonne joka tuon kuoren alla asustelee tai on asustellut siitä asti kun hänet ensimmäisen kerran vajaat 20 vuotta sitten näin niin hyvä vaan että toiset ovat ja pysyvät sinkkuina.

Näitä minäminäihmisiä on hirveän paljon. Ainoa mitä voivat tarjota toisille ihmisille, on ulkoiset puitteet ja raha.

Surkeaa.

Vierailija
46/46 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko oikeasti että parisuhteessa olijat ovat luonteeltaan jotain parasta A-luokkaa? Kaikki tuttuni on taas päinvastoin että sinkut ovat fiksumpia, koulutetumpia, empaattisempia, pitävät enemmän ulkonäöstään huolta, varakkaampia, tyylikkäämpiä, mukavempia kuin parisuhteessa olijat. Harvalle parisuhde on edes mitenkään tavoittelemisen arvoinen asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme