Helpottavaa olla sinkku
Helpottavaa olla sinkku näin vuoden lopuksi. Ei mitään säätöjä mihinkään suuntaan. Just näin on hyvä. Muita? N
Kommentit (46)
" I doooon't waaaaant my freedom, there's no reason for living with a broken heart---- I did it for love" Queen
Niin on. Takana 18 vuoden avioliitto ja sen jälkeen kaksi helvetillistä on/off-parisuhdetta, yhden yön säätöjä ja nettideittailua. Never again.
No tavallaan joo. Tässä kun on koko elämänsä ollut sinkku niin on enää vaikea kuvitellakaan itseään parisuhteeseen tai perheenisäksi. Sitä on oppinut elämään oman päänsä mukaan, niin tuntuu vaikealta ajatella, että pitäisi ottaa toinenkin ihminen huomioon kun suunnittelee mitään. Ajatuksena parisuhde toki kiinnostaa, mutta näkisin sen tuhoontuomittuna. No onneksi ei vientiä ole niin pysyy elämä tasaisen samanlaisena kuin tähänkin saakka.
Terveisin Naispelko31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi kamala kun muistelen millaista draamaa eksä elämääni järjesti niin en todellakaan enää ikinä hakeudu vapaaehtoisesti vastaavaan. Ihanan seesteistä ja rauhallista ja itse voin päättää vapaa-ajastani 100% eikä tarvitse suostua yhteenkään kompromissiin. En tajua miten ihmiset jaksavat pitää itsensä tällissä alaosastaankin, tiedätte varmaan mitä tarkoitan.
Tosi vaikea nähdä millaisia etuja joku mies tähän mun elämään toisi.
Huonon suhteen jälkeen sitä sinkkuilua oppii arvostamaan ihan erilailla. Korostuu todella paljon ne hyvät puolet, ja jos aiemmin on kokenut että sinkkuudessa on ollut huonoja puolia, ne tuntuu siinä vaiheessa olemattomilta.
Varmasti näinkin. Mutta yhden mätämunan ei kannata antaa pilata koko koria, vai miten se sanonta meni? :D Kyllä ihania sinkkumiehiä ja -naisia on varmasti tarjolla, se onko parisuhde muuten oma juttu, onkin jo toinen asia.
-ap
Vierailija kirjoitti:
No tavallaan joo. Tässä kun on koko elämänsä ollut sinkku niin on enää vaikea kuvitellakaan itseään parisuhteeseen tai perheenisäksi. Sitä on oppinut elämään oman päänsä mukaan, niin tuntuu vaikealta ajatella, että pitäisi ottaa toinenkin ihminen huomioon kun suunnittelee mitään. Ajatuksena parisuhde toki kiinnostaa, mutta näkisin sen tuhoontuomittuna. No onneksi ei vientiä ole niin pysyy elämä tasaisen samanlaisena kuin tähänkin saakka.
Terveisin Naispelko31
Olis muuten sinänsä hauska kohdata joku omanikäinen yhtä parisuhdekokematon ihminen. Vain samassa tilanteessa oleva tyyppi tajuaa että asioissa ei voi edetä liian nopeasti ja pitkään sinkkuna ollut tarvii paljon omaa tilaa :D Ei toi siis kaikille ole mikään suora red flag jos sitä oot koskaan ajatellut.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko31
Täällä samanlaisia ajatuksia omaava, mutta 5v sinua nuorempi. En itse olen edes suudellut, puhumattakaan mistää muusta.
Todellakin. Ei ikinä enää miestä. Ei edes haarat aukene.
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko31
Samoja ajatuksia mullakin. T:mieskammo
Jep. Säätämiset ja deittailut on munkin kohdalta ohi. Ajatuskin että tarvitsisi vaivata päätään jonkun ukon epämääräisellä käytöksellä on raskas. Ja lisäksi näin pyhien aikaan olisi ikävää ja ahdistavaa jos olisi joku ns velvoite kyläillä kumppanin perheen luona tai muuta pakkopullasosialisointia.
Viime vuonna deittailin pitkästä aikaa, ja olihan se kallista hommaa. Halusin ostaa uusia vaatteita näyttääkseni mahdollisimman hyvälle. Mies kehui aina kuinka ihania ennennäkemättömiä alusvaateitta on, joten niitäkin tuli ostettua uusia useampi setti ja nehän vasta kalliita onkin. Toki myös käytiin kaikenlaisissa tapahtumissa ja reissuissa, mutta ne on kustannuksia jotka olisi ehkä tulleet vastaan myös ilman tapailua.
Joka tapauksesa. On kallista.
Varmaan mukava olla sinkkuna naisena. Seksit on jo saatu ja seksiä saa naurettavan helposti myös sinkkuna. Ollappa nainen
Vierailija kirjoitti:
Varmaan mukava olla sinkkuna naisena. Seksit on jo saatu ja seksiä saa naurettavan helposti myös sinkkuna. Ollappa nainen
Ja mitä ihmettä tuon "seksit on jo saatu" pitäisi tarkoittaa?!? :D Oon ilmeisesti ollut väärässä jonossa silloin jos ne olisi pitänyt jo saada. Ja muutenkin, seksi ei ole nro. 1 syy itselleni miksi alkaisin parisuhteeseen. Kauhea vaiva pienen hetken huvin takia.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Öyh öyh. En itse saanut seksiä kymmeneen vuoteen kahden edellisen parisuhteen välissä, kun masturbaatio jätetään laskuista. Ei yksikään mies lähestynyt, ja ne joita itse havittelin osoittautuivat jo varatuiksi. Onpa helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öyh öyh. En itse saanut seksiä kymmeneen vuoteen kahden edellisen parisuhteen välissä, kun masturbaatio jätetään laskuista. Ei yksikään mies lähestynyt, ja ne joita itse havittelin osoittautuivat jo varatuiksi. Onpa helppoa.
Ja siis toki hatunnostoni noille varatuille miehille. Jossain oli juuri lööppi jossa sanottiin että 1/5 miehistä pettää. Onnekseni ei sattunut sellaisia omaan tutkaani.
Joo voi sissus en ymmärrä mitä joskus ajattelin kun yritin jotain parisuhdehärdellejä. Ei niistä seurannut kuin pelkkää harmia ja päänvaivaa. Ja sivusta katsoessakin ihmetyttää kun muutkin tuntuu hinkuavan samaa ja sitten tuskaillaan ja märistään kun on niin vaikeeta.
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko31
Täysin samaa mieltä. Vielä haastavampaa olisi ajatella elämää yh-naisen kanssa, jolloin joutuisi suunnittelemaan elämää kahden uuden henkilön kanssa, kun yksikin tuntuu mahdottomalta.
Vierailija kirjoitti:
Sinkku on luonnevikainen itsekäs joka ei tule kenenkään kanssa toimeen.
Niitä luonnevikaisia on yhtä paljon parisuhteissakin, jos ei enemmänkin. Mitän olen seurannut työ- ym. elämän alueella.
Parisuhteet tuntuu olevan aina täynnä kriisiä ja draamaa, ja jatkuvaa luopumista siitä mitä itse haluaisi kulloinkin tehdä. Tosi harvinaista olisi löytää rinnalle joku jonka kanssa elämä ei olisi jatkuvaa kompromissia.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen anatomiaa tuntisit, tietäisit että tavanomainen yhdyntä ei tuota naisille juurikaan seksuaalista nautintoa. Enemmän saa irti vibraattorista omassa makkarissa.
Sinkku on luonnevikainen itsekäs joka ei tule kenenkään kanssa toimeen.