Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helpottavaa olla sinkku

Vierailija
27.12.2024 |

Helpottavaa olla sinkku näin vuoden lopuksi. Ei mitään säätöjä mihinkään suuntaan. Just näin on hyvä. Muita? N

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa säästynyt mukavasti. Ostin syksyllä uuden näytönohjaimen koneeseeni niin pääsee pelaan kunnolla piupau pelejä.

Parisuhteet ovat muutenkin paskaa.

2/46 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään ihan hyvin sinkkuna. En tosin ole koskaan aiemminkaan ollut parisuhteessa, mutta ei se ole mua tappanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rektumizta pidemmän päälle.

Vierailija
4/46 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ep:t ja älppärit aina unohdetaan? 

Vierailija
5/46 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

Pärjään ihan hyvin sinkkuna. En tosin ole koskaan aiemminkaan ollut parisuhteessa, mutta ei se ole mua tappanut.

En minäkään ole ollut parisuhteessa koskaan ja se on ihan fine. Tulin näin loppuvuodesta siihen tulokseen että kaikki "perinteiset" deittisivut saa jäädä koska ennemmin voitan lotossa kuin löydän sieltä omanlaisen miehen. Ja tää tunne on ihan hlvetin helpottava. En jaksa pelejä enkä säätöjä, ei oo mun juttu :)

-ap

Vierailija
6/46 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kelpaa kenellekään sellaiselle miehelle, josta minä olisin kiinnostunut. 

Tuntuu, että Tosi monessa parisuhteessa on pettämistä ja muutenkin ollaan onnettomia.

Vierailija
7/46 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua parisuhdetta. Sinkkuna mennään  : )

Vierailija
8/46 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika rektumizta pidemmän päälle.

Sellaisia ne parisuhteet on riitoineen ja eroineen.

Vierailija
9/46 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte sinkkuna olla kuolleena pitkään eikä naapuritkaan huomaa.

Vierailija
10/46 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sinkkuna ei ole riitoja ollenkaan ja saa mennä tulla kuten haluaa.

Vierailija
11/46 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kelpaa kenellekään sellaiselle miehelle, josta minä olisin kiinnostunut. 

Tuntuu, että Tosi monessa parisuhteessa on pettämistä ja muutenkin ollaan onnettomia.

Tarviiko sellaiseen parisuhteeseen mennä.

Vierailija
12/46 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kuollutta piristä vaikka koko suku olisi vieressä töllöttämässä ;D Tosin pointtinsa tuossakin että jos on vaikka kipeenä (minä nyt), ni kyllähän se tuntuu kivalta jos on apu lähellä. Toissa yönä meinasin pyörtyäkin vessassa käydessä ni siitäkin pitää sitten vain koittaa itse selvitä. Asioissa on puolensa ja puolensa!

-ap

Vierailija
13/46 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

Sama. Vielä hengissä ja terveenä.

M43

Vierailija
14/46 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se kuolleena haittaa.

Vierailija
15/46 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se onnellista elämää yksinään. Minä olen sellaisen puolison löytänyt jonka kanssa me emme rajoita toisiamme vaan päinvastoin tuetaan kaikessa toisiamme.

Vierailija
16/46 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saavat löytäjät haistaa kylmän pierun.

Vierailija
17/46 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se onnellista elämää yksinään. Minä olen sellaisen puolison löytänyt jonka kanssa me emme rajoita toisiamme vaan päinvastoin tuetaan kaikessa toisiamme.

On se : )

Vierailija
18/46 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala kun muistelen millaista draamaa eksä elämääni järjesti niin en todellakaan enää ikinä hakeudu vapaaehtoisesti vastaavaan. Ihanan seesteistä ja rauhallista ja itse voin päättää vapaa-ajastani 100% eikä tarvitse suostua yhteenkään kompromissiin. En tajua miten ihmiset jaksavat pitää itsensä tällissä alaosastaankin, tiedätte varmaan mitä tarkoitan. 

Tosi vaikea nähdä millaisia etuja joku mies tähän mun elämään toisi.

Vierailija
19/46 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kamala kun muistelen millaista draamaa eksä elämääni järjesti niin en todellakaan enää ikinä hakeudu vapaaehtoisesti vastaavaan. Ihanan seesteistä ja rauhallista ja itse voin päättää vapaa-ajastani 100% eikä tarvitse suostua yhteenkään kompromissiin. En tajua miten ihmiset jaksavat pitää itsensä tällissä alaosastaankin, tiedätte varmaan mitä tarkoitan. 

En ehkä itse ajatellut suoranaista vastakkainasettelua sinkkuuden ja ei-sinkkuuden välillä vaan ennemmin lähdin siitä että tämä vaihe kun ei ole mitään säätöä mihinkään suuntaan, tuntuu helpottavalta. Jos jotain speciaalia osuu kohdalle, niin sitten siihen voi heittäytyä 100:sti ilman että pitää ajatella mahdollisia muita vaihtoehtoja.

-ap

Vierailija
20/46 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonon suhteen jälkeen sitä sinkkuilua oppii arvostamaan ihan erilailla. Korostuu todella paljon ne hyvät puolet, ja jos aiemmin on kokenut että sinkkuudessa on ollut huonoja puolia, ne tuntuu siinä vaiheessa olemattomilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan