Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jatkaa kanssakäymistä miehen kanssa jonka kanssa suhde ei kerta kaikkiaan toimi, mutta haluttaisi fyysisesti

Vierailija
27.12.2024 |

Erosta on nyt 9kk. Yhden kerran nähtiin välissä minun aloitteesta mutta sitten laitoin poikki ettei tule taas minulle liikaa tunteita.

Olen yrittänyt treffailla mutta ei vaan tule samanlaisia tuntemuksia ja säväreitä kuin tuosta miehestä.

Otanko estot pois puhelimesta ja kysyn taas vai menenkö selibaatissa eteenpäin?

Suhde tulisi olemaan toivoton eikä toimi monestakaan syystä. Mutta en jaksaisi elää ilman fyysistä kosketustakaan kuukaudesta/vuodesta toiseen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fwb on keksitty. Tosin monelle se ottaa liikaa itsetunnolle ettei saa kyseistä miestä/naista suhteeseen joten ovat sitten mielummin ilman kuin pelkän seksin kera.

Jos kukaan muu ihminen ei sytytä, kysyisin haluaako tavata puhtaasti seksin merkeissä ilman että kumpikaan alkaa sönköttämään mitään mistään sitoutumisista tai naimisiin menoista. Jos kuitenkin fyysinen luottamuus ja turvan tunne on rakentunut kyseisen henkilön kanssa vuosien ajan, sitä on tosi vaikea rakentaa uudelleen jonkun ventovieraan kanssa vaikka toki mahdollista teoriassa.

Toinen vaihtoehto on vaan lopettaa kaikki seurustelu, hankkia lemmikejä ja mökkihöperöityä. Näin tein itse

Vierailija
2/5 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on miehen kanssa koska mies on komea. Tunteilla e ole mitään väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on miehen kanssa koska mies on komea. Tunteilla e ole mitään väliä.

Kelpaako teille muka ihan mikä vaan 300kg kalju suohirviö koska se on nainen. No niinpä.

Vierailija
4/5 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen jo sanottiin. Vaihtakaa maisemaa: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys

Vierailija
5/5 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen jo sanottiin. Vaihtakaa maisemaa: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys

".ru"

katsomatta paskaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän