Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla ystävä, joka on usein keskellä draamaa?

Vierailija
26.02.2007 |

Miten suhtaudut hänen tempauksiinsa? Huvittuneesti, kauhistellen, uteliaasti, välinpitämättömästi? Mulla on eräs persoonallisuushäiriöinen ystävä ja minusta on suorastaan kiehtovaa kuulla, kuinka hän aina joutuu ihmeellisiin tilanteisiin.. kuinka joku voi?!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omin silmin en ollut todistamassa yhtään näistä hänelle tapahtuneista asioista. Ja hänelle oli siis tapahtunut VAIKKA MITÄ. Hiljakseen alkoi tulla olo, että kyse voisi olla patologisesta valehtelijasta ja itselle tuli aika tyhmä olo, kun olin kaiken uskonut. Vähän matalaa profiilia pidän hänen suuntaansa nykyään.

Vierailija
2/13 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Toivottavasti te ette puhu minusta. Minä olen oikea draama-kuningatar ja elämäni on aika...tapahtumarikasta. Jotenkin vedän puoleeni kaikenlaisia hulluja ihmisiä ja tapahtumia. Reagoin lisäksi kaikkeen hyvin voimakkaasti. Sukulaiseni ovat aika sekopäisiä, joten sieltä tulee kaikenlaista hullua niskaan koko ajan!

En voi käydä lääkärissäkään ilman, että lääkäri provosoituu sanomaan typeryyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut varmaan sitten minusta : )

Minulle sattuu ja tapahtuu myös ja olen todellinen draama kuningatar kun asioita sattuu. Tosin ne todella tapahtuvat ja pienestäkin asiasta saan stressin ja draamaa....

Vierailija
4/13 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen draama-kuningatar. Saa jopa muiden ongelmista " ongelmia" ja draamaa omaan elämään. Esim. kun miehen veli oli menossa selkäleikkaukseen, niin siitäkin tuli sellainen iso stressi siskon elämään ja asian kanssa haettiin sympatiaa vaikka keltä. Samoin kun tytär täytti 18 vuotta ja oli isot juhlat maan tapaan (eivät ole suomalaisia), niin siinäkin puhetta pitäessään kertoili omasta vaikeasta lapsuudestaan ja vissiin yhdellä sanalla puolen tunnin puheessa mainitsi tyttären :)

Kaikki tosin lähipiirissä tietää ettei se elämä oikeasti ole niin dramaattista. Huvittuneena seurataan kuinka aina löytyy joku uusi tuttavuus joka lohduttaa ja auttaa. Rahaa kun tämä ihminen tarvitsee tietysti aina...

Vierailija
5/13 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En revi draamaa läheisteni elämästä.

Vierailija
6/13 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottavuus meni jossain vaiheessa.

Vierailija
7/13 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa olla tämmöisten yleisönä.

Vierailija
8/13 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kalpenen varjona hänen rinnallaan.

Toisaalta yhdessä teemme kaikkien aikojen saippuaoopperaa.

Vierailija
9/13 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ym ihmisen mielestä rasittava. Muttei se musta mitään persoonallisuushäiriöistä tee. Ihmisiä on erilaisia. miettikää vähän millainen paikka tää maailma olis jos kaikki tallustais tasapäisenä, naama nurinpäin samaa polkua elämänsä alusta loppuun? Ei olis teilläkään ketään jota kauhistella- eli millä sitten täyttäisitte kelmeän elämänne???

Kun elää mieli avoinna ja nimenomaan kyyläämättä muita, sitä sattuu ja tapahtuu ihan luonnostaan. Ja elämä tuntuu ihanalta. No- saahan sitä siten kadehtia ja kauhistella vapaasti!!

Joillain on oma elämä- oiset kyylää muita. kukin valitkoon tiensä miten uskaltaa.

Vierailija
10/13 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarinat ja tapahtumat vain hurjenivat mitä kauemmin tunnettiin.

Kun mukaan keskusteluun tuli muita ihmisiä, tapahtumien juonenkäänteet lisääntyivät.

Alussa oli jännää ja mukavaa kuunnella, mutta ajan kanssa kun ihmisen oppi tuntemaan, huomasi että suurin osa tapahtumista valetta tai liiottelua. Hän valehteli ihan kirkkain silmin ja vieläpä itsekkin uskoi valheisiinsa, surullista.

Vierailija
11/13 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri.

Ja aina kun joku alkaa kertoa mitä hänelle on tapahtunut, tämä kyseinen kaveri vetäisee heti paremmaksi.

Vuosien varrella olen saanut kuulla mitä ihmeellisempiä tarinoita mitä hänelle on tapahtunut. Uskoo ken tahtoo niitä juttuja.

Vierailija
12/13 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse sitä, että nakittaa kanssaihmisensä kuuntelemaan loputtomasti yksinpuheluaan mitä ihmeellisimmistä kommelluksistaan ja pyrkii aina panemaan paremmaksi, jos toinen yrittää kertoa jotain. Ei kai se tarkoita, että elämästä puuttuisi sisältöä, jos ei aina jaksa kuunnella jonkun " draamakuningattaren" selostuksia. Mitä jos ei vain yksinkertaisesti jaksa kiinnostaa?

Vierailija
13/13 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä heitä on 4...