Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkakassasta: Olemme lähdössä Italiaan 4 -6 pvän lomalle kahdestaan.

Vierailija
20.02.2007 |

paljonko kannattas varata matkakassaan? Tarkoitus on katsella paikkoja, ei shoppailla. Milano on eka etappi. Olen käynyt Italiassa itse 13 kertaa, vika kerrasta on jo tosin 10v. mies ei koskaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni muutaman päivän Italian shoppailureissulla 2 000 ¿ (ostokset & syöminen).

Vierailija
2/2 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sillä tulee juuri ja juuri toimeen siten että syötte vähän halvemmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi