Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa laulajan ääniala laulun perusteella? Onko laulajia täällå? "How Great Thou Art"

Vierailija
11.01.2023 |

Angelina laulaa tässä coverin esim. Elviksenkin laulamasta "How Great Thou Art" hymnistä. Joissain muissa kappaleissa hän menee jonnekin E5 asti eli varsin korkeallekin. Ilman falsettia. Tässä esityksessä hän lienee jotain 12-13v.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt joku? Kontralto?

Vierailija
2/11 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS tämä pakkomielteinen täällä hehkuttamassa tuota pikkupimua. Kiitos ap:n mua ei kiinnosta enää pätkääkään tuo Angelina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boring. Ei jatkoon.

Vierailija
4/11 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TAAS tämä pakkomielteinen täällä hehkuttamassa tuota pikkupimua. Kiitos ap:n mua ei kiinnosta enää pätkääkään tuo Angelina.

Ei hän enää ole mikään pikkupimu. On jo 17v. Mutta tuo on tallennettu kun oli vain jotain 12-13v. Kuuntele ääniala? 

Pääsetkö itse yhtä alas? (Vaikka olisit aikuinen mies)

Vierailija
5/11 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 oktaavia menee kai..

Vierailija
6/11 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tällä sun pakkomielteellä ole omaa lauluääntä tai tyyliä vaan aina pitää matkia muita. Tuo kappale oli ärsyttävä vetelä määkyminen.

Vierailija
7/11 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän enää ole mikään pikkupimu. On jo 17v. Mutta tuo on tallennettu kun oli vain jotain 12-13v. Kuuntele ääniala? 

Pääsetkö itse yhtä alas? (Vaikka olisit aikuinen mies)

Mikä vatun tarve mulla olisi päästä noin alas kun en ole laulaja? Olen nainen ja mulla ei ole tuollaista sairasta pakkomiellettä jostakin asiasta kuten sulla on tästä Angelinasta. Mene nyt oikeasti jo hoitoon.

Vierailija
8/11 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP

Vierailija
9/11 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tällä sun pakkomielteellä ole omaa lauluääntä tai tyyliä vaan aina pitää matkia muita. Tuo kappale oli ärsyttävä vetelä määkyminen.

Onhan sillä joku biisissä myös selvä tunnistettava oma äänensä. Ja kaikki coveritkin on hänen itselleen sovittamia. Eivät ole edes mitään suoria kopioita.

California Dreamin' laulumelodiankin on muuttanut hieman paremmaksi. Alkuperäinen on myös huonommin laulettu.

Vierailija
10/11 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että osaat kikkailla äänelläsi tai pääset johonkin tiettyyn nuottiin asti ei tee sinusta hyvää laulajaa. 

Vierailija
11/11 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeasti mieleltään pahoin sairas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi