Tsunami dokkari tv 4
Katso lähetysajat : Tsunami - Paluu paratiisiin - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (680)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en olisi pyytänyt miestäni menemään takaisin rannalle katsomaan selviääkö ne toiset sieltä pois ja jäänyt itse yksin pienten lasten kanssa! Ihan vastuutonta palata takaisin kun ymmärsivät että jotain outoa menossa ja lähtivät itsekin rannalta pois ajoissa.
Jos se Yvonne halusikin että mies jää aaltoihin...
IDIOOTTI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva, suomalaiset, tuo maailman rationaalisin kansa. Mulle olis käynyt kuin Johanna Sällströmille. Sielu olisi mennyt kuolleiden omaisten matkaan eikä olis uutta suhdetta kestänyt. Mieluummin yksin.
Näyttelijän omaisia ei kuollut tsunamissa, mutta tapaus jätti syyllisyyden henkiinjäämisestä, pysyvän trauman ja itsemurhan. En ihmettele itsekin herkkänä tyyppinä.
Jaa, wallanderin näyttelijä sanoi jossain haastattelussa, että ei ymmärtänyt kuinka paha olo Johannalla oli.
No naurettiin helpottuneena hotellilla, kun mies oli tehnyt tutkimusretkensä rannalla. Noloa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en olisi pyytänyt miestäni menemään takaisin rannalle katsomaan selviääkö ne toiset sieltä pois ja jäänyt itse yksin pienten lasten kanssa! Ihan vastuutonta palata takaisin kun ymmärsivät että jotain outoa menossa ja lähtivät itsekin rannalta pois ajoissa.
Samaa ihmettelin, huoli omasta perheestä minulla ensin sitten toiset.
No kukaan ei varmaan tajunnut, miten valtava se aalto oli ja miten kauas sisämaahan se toi esim romua.
Vierailija kirjoitti:
Tossa oli että isommat selvisi. Tuliko se tossa dokkarissa edes esiin? Ilmeisesti he eivät olleet siellä aamupalalla mukana.
Miksi miehen vaimo ja lapset eivät jääneet odottamaan miestä takaisin tulevaksi. Mieshän kertoi tulleensa hetken päästä takaisin samaan paikkaan, mutta vaimo lapsineen oli jo lähtenyt kävelemään muualle turvaan. Vieressä oli vankkoja melko korkeita rakennuksia. Luulisi heidän sinne paenneen suojaan.
Itse en ymmärrä niitä suomalaisia, joyka hyödynsivät tsunamia ja ostivat sieltä halpoja loma osakkeita tyytyväisinä turman jälkeen. Sielä sitten vietetään kuukausikaupalla vuodesta aikaan, kun saatiin niin halvalla.
Vierailija kirjoitti:
No naurettiin helpottuneena hotellilla, kun mies oli tehnyt tutkimusretkensä rannalla. Noloa!
Eivät nauraneet. Naurahtivat toteamuksille kuten *Huh, olipas päivä* jne. Ei lainkaan noloa vaan ihan perusreaktio.
Ihmettelen tätä keskustelua. Ihan kuin ihminen ei saisi koskaan kokea mitään hyviä asioita jos on menettänyt läheisiään, tai varsinkaan kokea onnea tai nauraa. Tuo ei ole mikään kovin luonnollinen tilanne että kuvataan, ensinnäkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen vaimo ja lapset eivät jääneet odottamaan miestä takaisin tulevaksi. Mieshän kertoi tulleensa hetken päästä takaisin samaan paikkaan, mutta vaimo lapsineen oli jo lähtenyt kävelemään muualle turvaan. Vieressä oli vankkoja melko korkeita rakennuksia. Luulisi heidän sinne paenneen suojaan.
Varmaan todelllisuudessa lähdetty riidellen matkaan. Eikö se ole aina syy kaikkien tarinoinen takana.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Lucas Wideman joku MMA-fighter nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät nauraneet. Naurahtivat toteamuksille kuten *Huh, olipas päivä* jne. Ei lainkaan noloa vaan ihan perusreaktio.
Niinpä. Sitäpaitsi, tuo ett kaikki kuvataan ei ole kovin rentoa, varmasti jännittää monin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tätä keskustelua. Ihan kuin ihminen ei saisi koskaan kokea mitään hyviä asioita jos on menettänyt läheisiään, tai varsinkaan kokea onnea tai nauraa. Tuo ei ole mikään kovin luonnollinen tilanne että kuvataan, ensinnäkään.
Niinpä, he yrittävät elää miten pystytät. Suonsivu sanoikin , että hän ymmärtää että suruun voi kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Luulivat ilmeisesti itse olevansa jo turvassa kun olivat hotellialueella. Voi miten väärässä olivatkaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IDIOOTTI
Niin ootkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä kohtaa tiennyt kuinka suuresta aallosta oli loppujen lopuksi kyse. Ei ollut tuota tietoa, joka sulla on nyt kun arvostelet toisten toimia. Jos ymmärtäisit kokonaisuuden voisi ajatuksesi olla realistisempi ja ymmärtäväisempi.
Vierailija kirjoitti:
No jos näkee kerrostalon korkuisen aallon, niin pakko on pyrkiä turvaan. Ihan järkyttävä tilanne kahden pienen lapsen kanssa, jotka eivät mitenkään pysty huolehtimaan itsestään. Itsekään et voi paeta, vaan pitää jäädä lasten kanssa kuolemaan. Täysin mahdoton paikka.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä myöskään ja Yvonne pyysi vielä miestään meneen takaisin rannalle kattomaan ehtiikö toisetkin sieltä pois... Mitäpä se yksi mies niille pystyi tekemään rannalla ja auttamaan... olisivat pelastaneet lapsensa ja ittensä edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Lucas Wideman joku MMA-fighter nykyään?
On
Aivan ihana, että ovat löytäneet toisensa ja kyennyt menemään elämässä eteenpäin, vaikka ovat menettäneet kaiken traumaattisesti.