Tsunami dokkari tv 4
Katso lähetysajat : Tsunami - Paluu paratiisiin - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (680)
Sen nauramisen olisi voinut jättää kulisseihin. Kai nyt pokka sen verran pitää, että kun kamerat käy, niin pystyy olemaan vakavana.
Ihan kiva, suomalaiset, tuo maailman rationaalisin kansa. Mulle olis käynyt kuin Johanna Sällströmille. Sielu olisi mennyt kuolleiden omaisten matkaan eikä olis uutta suhdetta kestänyt. Mieluummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te ette ymmärrä, mitä ohjelmassa selvästi kerrottiin. Matkalle lähtivät mies, hänen avovaimonsa ja kaksi yhteistä lasta sekä avovaimon kaksi lasta edellisestä liitosta, yhteensä siis 4 lasta. Lapset ja lasten äiti kuolivat.
Itse asiassa sitä ei kerrottu kuoliko ne vanhemmat lapset.
Mukana olivat Gerts, Yvonne ja heidän 3 ja 4 vuotiaat lapsensa.
Ja Yvonnen kaksi vanhempaa lasta edellisestä liitosta.
Eivät kai ne isommat lapset olleet mukana?
Minä en olisi pyytänyt miestäni menemään takaisin rannalle katsomaan selviääkö ne toiset sieltä pois ja jäänyt itse yksin pienten lasten kanssa! Ihan vastuutonta palata takaisin kun ymmärsivät että jotain outoa menossa ja lähtivät itsekin rannalta pois ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en olisi pyytänyt miestäni menemään takaisin rannalle katsomaan selviääkö ne toiset sieltä pois ja jäänyt itse yksin pienten lasten kanssa! Ihan vastuutonta palata takaisin kun ymmärsivät että jotain outoa menossa ja lähtivät itsekin rannalta pois ajoissa.
Jos se Yvonne halusikin että mies jää aaltoihin...
Ihana, sympaattinen pari. Kumpikin menettänyt kaiken mitä ihminen voi menettää mutta ovat silti onnistuneet rakentamaan elämänsä uusiksi ja mikä valtava voimavara että rinnalla on saman kokenut. Ei tarvitse selitellä tai puolustella suruaan ja saa käydä asiaa läpi yhdessä. Suruhan ei poistu koskaan.
Voi luoja teidän kanssa.
Minusta ihan hyvä dokkari
Kerrottiinko muka jossain kohtaa, selvisivätkö ne Yvonnen vanhimmat ed. Liiton lapset elossa? Itse sain käsityksen että yksin mies palasi Suomeen. Kai hän olisi puolisonsa lapset ottanut mukaansa, jos he olisivat selvinneet.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelin, huoli omasta perheestä minulla ensin sitten toiset.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva, suomalaiset, tuo maailman rationaalisin kansa. Mulle olis käynyt kuin Johanna Sällströmille. Sielu olisi mennyt kuolleiden omaisten matkaan eikä olis uutta suhdetta kestänyt. Mieluummin yksin.
Näyttelijän omaisia ei kuollut tsunamissa, mutta tapaus jätti syyllisyyden henkiinjäämisestä, pysyvän trauman ja itsemurhan. En ihmettele itsekin herkkänä tyyppinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te ette ymmärrä, mitä ohjelmassa selvästi kerrottiin. Matkalle lähtivät mies, hänen avovaimonsa ja kaksi yhteistä lasta sekä avovaimon kaksi lasta edellisestä liitosta, yhteensä siis 4 lasta. Lapset ja lasten äiti kuolivat.
+Yvonnen kaksi lasta edellisestä liitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrottiin dokumentissa että Yvonne oli halunnut Gerts in palaavan rannalle takaisin, palatessaan takaisin perheen luokse (3 ja 4 vuotiaat + avovaimoa ei löytynyt siitä mihin olivat jääneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellinen uusiopari kuhertelevat kuin ilmaisella lemmenlomalla
Ja nuretaan yhdessä paikoille missä käytiin toteamassa, että tässä nähtiin ne viimeisen kerran.
Naurettiinko?
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen matka nyt ja naisella oli myös v. 2004.
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Ihana, sympaattinen pari. Kumpikin menettänyt kaiken mitä ihminen voi menettää mutta ovat silti onnistuneet rakentamaan elämänsä uusiksi ja mikä valtava voimavara että rinnalla on saman kokenut. Ei tarvitse selitellä tai puolustella suruaan ja saa käydä asiaa läpi yhdessä. Suruhan ei poistu koskaan.
Olen samaa mieltä. Tuo kokemus on sellainen, että sitä on aika vaikea käsittää.
Vain toinen saman kokenut ja kaiken menettänyt, voi sen ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
En usko että minäkään olisin pyytänyt. Mutta vastuuttomaksi en sanoisi, ei tuossa voinut tietää miten toimia eikä se mitään olisi muuttanut vaikka olisivat yhdessä matkaa jatkaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivat.
😂 Trololollolloo kilikellot soi