Mies sanoo naista suloiseksi
Mies sanoo jälkikäteen tarkoittaneensa vain hyvännäköistä, mutta minusta suloinen on jotain enemmän. Ollaan oltu 13 vuotta yhdessä, eikä ole koskaan sanonut minua suloiseksi. Tästä 20-vuotiaasta naisesta sanoi minulle, että hän on suloinen.
Minulle särähti pahasti korvaan, sillä minusta suloinen on aivan erityinen verratuna hyvännäköiseen, seksikkääseen tai kauniiseen. Monikin voi olla sellainen, mutta harva on suloinen.
Miellän suloisen sellaiseksi, joka saa miehen sydämen jättämään lyönnin välistä ja perhosia vatsaan. Vaaleanpunaiset lasit. Naisia, joiden vuoksi ollaan valmiita hakemaan se "kuu taivaalta", kuin romanttisissa elokuvissa.
Minua on kyllä sanonut hyvännäköiseksi tai seksikkääksi, muttei koskaan tuollaisilla hellyyttävillä adjektiiveilla.
N32
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt miksi täytyy juuri puolisolleen kertoa kuinka ihana joku muu on.
Olisiko joku autistinen ticsi tuokin, ettei vain ymmärrä sosiaalisia koodeja.
Puoliso tulee epävarmaksi asemastaan ja pyrkii miellyttämään enemmän. Tai niinhän ne luulevat/toivovat. Todellisuudessa useimmat vain lemppaavat sellaisen moukan mäkeen.
Ahaa tämäkö siinä on taustalla. Luulevat että toinen tulee epävarmaksi. Itse Kemppainen miehen joka jatkuvasti kehui muita naisia.
Korjaus: lemppasin 🤣
Paljon Kemppaisia tuntevana jäikin vaivaamaan, että mitähän sanaa tällä oikeasti hait! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt miksi täytyy juuri puolisolleen kertoa kuinka ihana joku muu on.
Olisiko joku autistinen ticsi tuokin, ettei vain ymmärrä sosiaalisia koodeja.
Puoliso tulee epävarmaksi asemastaan ja pyrkii miellyttämään enemmän. Tai niinhän ne luulevat/toivovat. Todellisuudessa useimmat vain lemppaavat sellaisen moukan mäkeen.
Ahaa tämäkö siinä on taustalla. Luulevat että toinen tulee epävarmaksi. Itse Kemppainen miehen joka jatkuvasti kehui muita naisia.
Korjaus: lemppasin 🤣
Paljon Kemppaisia tuntevana jäikin vaivaamaan, että mitähän sanaa tällä oikeasti hait! :D
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas typerästi sanottu mieheltäsi!
Kysyisin ihan suoraan onko hän ihastunut kyseiseen henkilöön. Ja olisin kyllä vähän varovainen missä mennään suhteessa, kun tuollaista möläyttää suustaan.
No eihän ollut typerästi sanottu!
Nyt oikeasti lähdet kauppaan ostamaan jotain tekoälyä kun ei näköjään omasta takaa löydy. Suloinen EI tarkoitta mitään mistä pitäisi olla mustasukkainen. Koiran tai kissanpentu on suloinen, pikkutyttö voi olla suloinen, myös juuri aikuisuuden saavuttanut, mutta selvästi naiivi tai muuten vaan vähän palikka nainen voi olla suloinen jne. Suloinen on sana jolla voi tarkoittaa vaikka jollain tavalla hellyttävää, mutta sitä EI ikinä sanota mistään mitä haluaisi panna.
No kyllä ite keksis äkkiä sanoa suloinen, sessyn sijaan, jos näkis hotin naisen ja oma muija oiski vieres, niinku lieventään juttua :-D
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei keski-ikäinen nainen ole suloinen. Lapsi ja lapsekas ihminen on.
Oli kyse 20 v, naisesta, ei 12 v tytöstä.
Niin. Lapsekas nuori aikuinen voi. Ei siinä ole mitään pahaa. Minustakin nuoriso on suloista. En silti kuolaa nuorten perään.
Mies taitaa olla 30nen, joten nuori itsekkin.
Joo ei mikään papparakommentti näköjään.
Ap, mies haluaa pukea naisen söpöön koulutyttöasuun ja panna tältä aivot pihalle. Varoituksen sanana vain.
No sä voit kommentoida jotain komeaa miestä miehekkääksi ja katsoa ilahtuuko. Miehekkyydesta sanot sitten, että se on luonteikas ominaisuus eikä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas typerästi sanottu mieheltäsi!
Kysyisin ihan suoraan onko hän ihastunut kyseiseen henkilöön. Ja olisin kyllä vähän varovainen missä mennään suhteessa, kun tuollaista möläyttää suustaan.
No eihän ollut typerästi sanottu!
Nyt oikeasti lähdet kauppaan ostamaan jotain tekoälyä kun ei näköjään omasta takaa löydy. Suloinen EI tarkoitta mitään mistä pitäisi olla mustasukkainen. Koiran tai kissanpentu on suloinen, pikkutyttö voi olla suloinen, myös juuri aikuisuuden saavuttanut, mutta selvästi naiivi tai muuten vaan vähän palikka nainen voi olla suloinen jne. Suloinen on sana jolla voi tarkoittaa vaikka jollain tavalla hellyttävää, mutta sitä EI ikinä sanota mistään mitä haluaisi panna.
Oletko nainen? Naiselle suloinen saattaa todennäköisemmin olla platoninen ominaisuus,
Juuri näin, sen verran om miehiä työkavereina ja tuttavina että tuo on päivänselvä merkki ihastuksesta. Mummot ja miehet tuommoisia puhuu, mutta eri syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suloinen nainen on sellainen, jolla on naisellisia suloja. Tietysti.
Sellainen on sulokas.
Just näin. Esim. kissanpentu on suloinen. En oo kuullut kenenkään ajattelevan tän elukan muotoja sulokkaaksi..
Mitä hiusten halkomista :-D
No eikö tämä adjektiivin valinta ja tarkoitus ollut koko ketjun idea??
Enpä usko että kaikki edes tietää tuon sanan sulokas, jos eivät satu olemaan boomereita. Itse en ole koskaan kuullut kenenkään käyttävän tuota sanaa.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suloinen nainen on sellainen, jolla on naisellisia suloja. Tietysti.
Sellainen on sulokas.
Just näin. Esim. kissanpentu on suloinen. En oo kuullut kenenkään ajattelevan tän elukan muotoja sulokkaaksi..
Nyt taisi mennä puurot ja vellit sekaisin 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Lapsekas nuori aikuinen voi. Ei siinä ole mitään pahaa. Minustakin nuoriso on suloista. En silti kuolaa nuorten perään.
Mies täyttää 36vee. Tyttö kirjoitti vuosi pari sitten ylioppilaaksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis ei suuri ikäero, joten ei ole mikään setäkommentti. Taitaa olla ihastunut tähän naiseen.
Ottaisin puheeksi mitä mieltä hän on suhteestanne tai ainakin seuraisin miten käyttäytyy. Itse tarkistaisin kuitenkin kännykän ennen sitä, jotta tietäisin ovatko viestitelleet tai onko hän etsinyt tietoa tästä naisesta.
Hanipupulainen, on sopivan neutraali ilmaisu josta kukaan ei voi loukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja sinä viitsit keuhkota täällä tästä asiasta? Kasva aikuiseksi!
Olen itse sitä mieltä tosiaan, että jos mies ole 10 vuodessa halunnut juuri minun kanssa liittoon, se on heipparallaa. Tosin näin olisi jo max 4 vuoden kohdalla.
Tämä keskustelu teillä kotona voi nyt totisesti herättää kysymyksen suhteenne merkityksestä ja siitä kannattaa tehdä johtopäätöksiä.