Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noituus on nousussa somessa, oletteko huomanneet?

Vierailija
26.12.2024 |

En tiedä onko jo Suomessa, mutta Amerikan somessa noituutta näkee koko ajan enemmän ja enemmän. En valita. Naisten on aika löytää ja ottaa voimansa takaisin.

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go hömppä!

Vierailija
42/92 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet harrastaa viikinkimetallia, naiset noituutta. Hämeen keskiaikafestivaaleilla käy kymmeniä tuhansia. Eskapismia tarvitaan nykymaailmassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet harrastaa viikinkimetallia, naiset noituutta. Hämeen keskiaikafestivaaleilla käy kymmeniä tuhansia. Eskapismia tarvitaan nykymaailmassa. 

Miksei samantien islam, kristinusko yms?

Tai vaikka itsemurha? Se olis pysyvä ratkaisu!

Vierailija
44/92 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkööt ihmiset mitä lystäävät kunhan järki pysyy tarpeen vaatiessa päässä. Esimerkiksi sairas lapsi viedään terveyskeskukseen/sairaalaan eikä luoteta vaihtoehtohoitoihin. Koskee myös uskovaisia!

Vierailija
45/92 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan saatanan laitonta!

Älähän noidu siinä.

Vierailija
46/92 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkööt ihmiset mitä lystäävät kunhan järki pysyy tarpeen vaatiessa päässä. Esimerkiksi sairas lapsi viedään terveyskeskukseen/sairaalaan eikä luoteta vaihtoehtohoitoihin. Koskee myös uskovaisia!

Samaa mieltä.

Vierailija
47/92 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopun ajat, eksytystä on monenlaista. Ne jotka ottavat Jeesuksen Vapahtajakseen ja katuvat syntejään sekä tekevät parannuksen, pelastuvat. Pakanauskonnot ovat olleet aika julmia, lasten uhrauksineen kaikkineen, voitte etsiä netistä ja kirjoista tietoa

Niin siis uskonnot on olleet aina julmia, kristinuskon nimissä on tehty paljon enemmän pahaa ja julmaa kuin pakanat on ikinä ehtineet.

Todistetta väitteelle?

Raamattu, Mooseksen kirja 6-9, vedenpaisumus.

Kristinuskon alkulähde hukutti koko ihmiskunnan.

Vierailija
48/92 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taikausko tuo eskapusmiin aika vahvan debiilin tuoksahduksen tullessaan.

Vierailija
49/92 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiinnostavaa. Taikuus voi olla yksinkertaista arjen luovuutta. Pitää vaan käyttää rohkeammin mielikuvitusta. Se ei ole vain lasten juttu.

Vierailija
50/92 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita ei tarkota että ne syö lapsia jossain metän siimeksessä, ihmisten kannattas ihan ekana ottaa selvää mitä se oikeesti edes tarkottaa ja sit vasta tuomita näitä ihmisiä :D

Mä luulin ennen kanssa että porukka on ihan sekopäitä kunnes mun tietosuus laajeni ja mä ymmärsin mistä on oikeasti kysymys

Vierailija
51/92 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä kuitenkin on valta naiseen nähden. Mies tunnistaa oikean ja väärän, nainen usein miten ei. Tuo harhainen sielu

Vai että usein_miten? Näinköhän...

Vierailija
52/92 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita ei tarkota että ne syö lapsia jossain metän siimeksessä, ihmisten kannattas ihan ekana ottaa selvää mitä se oikeesti edes tarkottaa ja sit vasta tuomita näitä ihmisiä :D

Mä luulin ennen kanssa että porukka on ihan sekopäitä kunnes mun tietosuus laajeni ja mä ymmärsin mistä on oikeasti kysymys

Laajenna toki tietoisuttasi palstallekin asti - sellaiset "minäpä tiedän mutta en kerro mitä" - tyyliset eivät vakuuta ketään, kuten kai tiedätkin.

Vierailija
53/92 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laajenna toki tietoisuttasi palstallekin asti - sellaiset "minäpä tiedän mutta en kerro mitä" - tyyliset eivät vakuuta ketään, kuten kai tiedätkin.

Googlaa itse. Et ole noituudesta kiinnostunut, kunhan naurat, sama kuin "selittäkää miksi vegaani"-jankuttajat palstalla.

Vierailija
54/92 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaa itse. Et ole noituudesta kiinnostunut, kunhan naurat, sama kuin "selittäkää miksi vegaani"-jankuttajat palstalla.

Mistä saa googlattua sinun laajentunutta tietoisuuttasi, jonka avulla ymmärsit noituuden? Vai oisko kumminkin niin että sitä ei ole? 

Vierailija
55/92 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mt-ongelmat😂

Mt-ongelmia ei ennen tutkittu niinkuin nyt.

Vierailija
56/92 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin deitti-appeissa naiset mainostaa selkeästi feminismiä, noituutta ja muita sairaita ja puhtaasti pahantahtoisia juttujaan. Tietääpähän ainakin kiertää kaukaa kaikki fasismin ja okkultismin kanssa flirttailevat sekopäät. t. alfa

Alfat eivät pyöri deitti-apeissa. Heillä flaksaa muutenkin. 

Vierailija
57/92 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopun ajat, eksytystä on monenlaista. Ne jotka ottavat Jeesuksen Vapahtajakseen ja katuvat syntejään sekä tekevät parannuksen, pelastuvat. Pakanauskonnot ovat olleet aika julmia, lasten uhrauksineen kaikkineen, voitte etsiä netistä ja kirjoista tietoa

Lopun ajat on sulla housuissas. 

Saan mielihyvää sitten kun palat roviolla.

Ainoastaan sun ja muiden aivopestyjen ja umpihulluiksi peloteltujen mielenterveyspotilaiden märissä unissa. 

Vierailija
58/92 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hulvaton.

Vierailija
59/92 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tulkoon autuaaksi omalla polullaan, oli se sitten uskonto tai joku muu, kunhan ei riko lakia eikä aiheuta vahinkoa kenellekään. Tuollainen p*rsekipuilu toisten valitsemista poluista kielii enemmänkin pelosta ja ennakkoluuloista jotka joku onnistuneesti iskostettu sinne korvien väliin. Ei se ole sinulta pois mitenkään jos joku on uskovainen/noita/ateisti tmv. 

Vierailija
60/92 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.noitaopisto.fi/

Höh, Sihteeriopiston kyllä ymmärrän sekä Suomen Jediakatemian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi