Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nämä anoppi - joulu - kauhujutut voi lopettaa NYT,

Vierailija
26.12.2024 |

sillä olen itse 70 ja jo kauan anoppi. En asu Suomessa, mutta mitä ikinä olen kokenut, mitään teidän tyhmien kuvaamista kauhuista anopin jouluruokatuputtamisesta tai muusta puuttumisesta lasten elämään en ikinä ole kokenut, eivätkä sisaruksenikaan Suomessa.

Kirjoittavatko näistä asioista tänne vain alhaisimman sosiaaliluokan naiset? Ne, jotka joulun jälkeen valittavat miehensä olleen kännissä koko joulun? Ne, joilta puuttuu selkäranka sanoa miehelleen, että vietetään joulu kotona? 

Meillä ennen joulua keskustellaan (tuntematon sana joillekin junteille) siitä, missä esim. aatto vietetään, jääkö joku yöksi, jne ja todellakin siitä, mitä kukin aattoon odallistuva tuo tai paikalla tekee. Tämä on normaalia koko suvussa, jossa on sekä laktoosi-intoleransseja että gluteenia karttavia että kasvissyöjiä että vegaaneja. Mikään ei koskaan mene pieleen meillä. 

TÄMÄ on normaalia elämää, eikä mikään keksitty pakkovierailu ,,anopin,, luona jossain hiton mökissä! 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu ei ole vielä ohi.

Vierailija
2/5 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, onneksi ei tarvitse nähdä anoppia. Siellä hän kökkii yksinään omassa ylhäisyydessään. Sitä saa mitä tilasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, onneksi ei tarvitse nähdä anoppia. Siellä hän kökkii yksinään omassa ylhäisyydessään. Sitä saa mitä tilasi.

Eipä aloitukseni ollutkaan juuri  sinulle tarkoitettu, vaan niille jotka eivät ole irtautuneet anopistaan, mutta valittavat suureen ääneen täällä kaikesta anoppiin liittyvästä - varsinkin jouluna. 

Ap

Vierailija
4/5 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniät ei lopu

Vierailija
5/5 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään ei ole vielä tarpeeksi kirjoitettu anopeista kun taas piti tehdä uusi aloitus ja juttua jatkaa.....