Ilotulitelistat on tehty, 800€ menee tulitteisiin tänä vuonna.
Kommentit (23)
Kai sitä voi rahansa laittaa turhuuteen. 0 e ja silti riittävästi niitä näkee.
Tuletteko taas kan,,na,,bis päissänne ampumaan ilotulitteita suoraan minun parvekkeelle?
Töräytän fanfaarin perseelläni. Se saa riittää.
Hienoa että laitat. Mikä sen mukavempi kun katsella taivaalle keskiyöllä,kun toisilla on rahaa laittaa meidän muidenkin iloksi.
Ei yhtään. Hullun hommaa pistää rahat taivaantuuliin.
En koskaan osta ilotulitusraketteja. Mikä tahansa muu kuluttaminen, temutuskin, on järkevämpää kuin rahan ampuminen taivaan tuuliin. En minä kyllä temutakaan.
0e. Vietän uudenvuodenaattoa äänieristetyssä hotellissa, ei vois vähempää kiinnostaa se valo- ja melusaaste.
Meille ostettiin tulitteet vuosi sitten, mutta ei jaksettu eikä tarettu mennä ampumaan niitä, joten ens viikon keskiviikkona sitten. 😅
Mun elämä on suorittamista. Viime vuonna meni 819€ ja tänä vuonna pitää mennä enemmän.
Haen huomenna paketin noutopisteestä ja firman nimi alkaa tietenkin P-kirjaimella. Nyt en ostanut kovin paljoa koska vanhaa laadukasta varastoa löytyy myös. Katsotaan nyt jos tämä hemmetin kurkkukipu hellittäis että pääsis ampumaan meren rannalle. Muutoin varasto kasvaa entisestään. Ennemmin rahat ilotulitteisiin kuin viinaan tai tupakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Se piirtää kellä on liitua
Liituakin voi käyttää järjellisiin tarkoituksiin, vaikka sitä olisi kuinka paljon vaan. Sama provoilija ilmeisesti, jolla on kolme leikkelettä leivän päällä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä yrität kertoa?
Niinpä.
Ensin öyhötettiin joululahjoihin menevällä rahalla ja nyt sitten tämä...
Onks nämäkin jotain kilpailua ja itsensä nostamista?
Lähinnä todella noloa moinen🤦 Tosi lapsellista...
Miten sä et opi? Me ollaan puhuttu tästä. Sun pitää tehdä realistisempia trollauksia niin saat oikeasti ihmisiä suuttumaan.
Käyttäisit senkin rahan oikeinkirjoitusharjoituksiin
Muutama satanen riittänee, venetsialaisina sitten enempi.
0e