Miksi miehet eivät enää lähesty naisia ja näe vaivaa?
Kommentit (564)
Vierailija kirjoitti:
Näen vaivan, jos nainen on vaivan arvoinen. Kovin harva suominainen on.
Totta. Ulkomailta saa parempia naisia.
Ei jaksa. Pelaan ennemmin konsolipelejä kuin metsästän puumaa.
Peräkammarinpoika
Ehkä ap on vaan muuttunut vähemmän kiinnostavaksi?
Mutta enpä kyllä itsekkään jaksa hirveästi lähestyä enää ketään naisia. Jotenkin ei enää kiinnosta tässä keski-iän äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Öö, koska naiset pilaa itsensä irtoseksillä. Kukaan mies ei halua lastensa äidiksi naista, joka on harrastanut seksuaiä kymmenien miesten kanssa.
Sorry.
Tämä. Minä en kelpuuta naista, joka on harrastanut enemmän seksiä kuin minä. Enkä tingi muistakaan kriteereistä, jotka asetan naisille.
Vaiva vs palkinto eivät todellakaan kohtaa. Pitkäaikaisesti erittäin negatiivinen vaikutus niin talouteen kuin ajankäyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Turha lähestyä. Naisille kelpaa enää vain instagram-malli, jolla on sikspäk, täydelliset hiukset, parta ja miljoonaomaisuus.
Näinhän se käy, kun naisiksi lasketaan vain alle 25-vuotiaat kaunottaret.
Se on tämä MEETOO-vouhotus...jotakin jos yrität,niin on jo syyte tulossa seksuaalisesta häirinnästä.. jopa kytät pikavauhtia hakemassa laitokselle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha lähestyä. Naisille kelpaa enää vain instagram-malli, jolla on sikspäk, täydelliset hiukset, parta ja miljoonaomaisuus.
Näinhän se käy, kun naisiksi lasketaan vain alle 25-vuotiaat kaunottaret.
Miksi parikymppisten miesten tulisi ottaa vanha nainen? Tuotako yrität sanoa? No ei oteta. Naisen tulee olla nuori. Ja nuoret miehet ei ota vanhaa naista.
No, minä näen sen verran kyllä vaivaa että olen lähdössä monen sadan kilometrin päähän tapaamaan naista, johon tutustuin muutama viikko sitten laivalla ja siellä vietimme kaksi miellyttävää yötä yhdessä. Olemme olleet tiiviisti yhteydessä tuon laivareissun jälkeen.
Ei kannata, kun nykyään osa naisista on niin outoja. Alkavat skitsoilemaan normaalista lähestymisestä. Nykyään annan naisten lähestyä minua. Sillä tavoin karsiutuu sekopäät.
No kyllä minua ainakin lähestyy. Ongelmana on vain se, että olen naimisissa. En tiedä, annanko jotenkin väärää signaalia sitten. Pukeudun asiallisesti, enkä mitenkään salaa sitä, että olen naimisissa oleva 46-vuotias työssäkäyvä perheenäiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset voittaa suomalaiset naiset 100-0.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, kun nykyään osa naisista on niin outoja. Alkavat skitsoilemaan normaalista lähestymisestä. Nykyään annan naisten lähestyä minua. Sillä tavoin karsiutuu sekopäät.
Sulla on defenssit päällä. Kassisi kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset voittaa suomalaiset naiset 100-0.
Ja eteläamerikkalaiset.
Tinderin ja muiden appien vika, ei niitä naisia oikein muualla voi lähestyä
Lähestyyhän ne. Odotan vieläkin sitä mitä täälläkin aina luvataan, että iän myötä nainen muuttuisi näkymättömäksi miehille. Ei vielä niin mitään muutosta lähestyvien miesten määrässä tai laadussa, vaikka olen jo 45.
Vierailija kirjoitti:
Nee too, raiskaus valehtelut yms. Intersektionaalinen feminismi.
Pitäkää tunkkine
Kiitos että jätät naiset rauhaan. Juuri sinun kaltaiset ovat niitä joiden lähestymisiä naiset kammoavat.
Nykyään naiset ovat laiskoja tekemään yhtään mitään. Nukutaan pitkään, roikutaan somessa, tuskaillaan, masennutaan ja kiukutellaan pienistäkin vastoinkäymisistä. Kuka semmoisen haluaisi riesakseen? Osaan ja jaksan kaiken itsekin.
#metoo ja naisten loputon vaatimuslista tämän ovat saaneet aikaan.