Heititkö joululahjasi roskiin ?
Siis ihan oikeasti roskikseen etkä kierrättänyt edelleen.
Minä en koskaan, aina pyrin kierrättämään jonnekin jos ei lahja ihan osunut. No konvehtirasian minttusuklaat olen joskus kompostiin nakannut kyllä mutta siinäpä se
Kommentit (18)
Sain siskolta palapelin ja vien sen kierrätykseen ihan avaamattomana. Ei meillä ole paikkaa tuollaisen kokoamiseen.
En tänä jouluna mutta viime jouluna suklaakonvehdit heitin roskiin.
En lahjoja, mutta isältä saatu perunalaatikko menee kompostiin.
En, ainoa joululahja, jonka pyysin oli nastakengät. Pukki oli kuullut toiveeni😄Kiitos
Vierailija kirjoitti:
En, ainoa joululahja, jonka pyysin oli nastakengät. Pukki oli kuullut toiveeni😄Kiitos
Nastakengät ovat paras ostokseni vuosiin !
Sain kerran hautakynttilän joululahjaksi. Se olu outo lahja mutta käyttöön päätyi
Kyllä. En voi tuoda niitä kotiini, koska sitten ne jää tänne, enkä saa niitä vietyä pois tai annettua eteen päin. Naapurille vein kaikki lahjasuklaat, koska hän on niin toivonut. Kaikki muu roskiin. Näin on helpompaa ihan kaikille. Mikä siinä on, että ei voida huomioida toivetta, että Ei Lahjoja Ollenkaan Kiitos!? Maailman helpoin ja halvin toteuttaa ja antaa saajalle eli saamattomalle hyvän mielen. Miksi pitää pahoittaa toisen mieli antamalla turhaa krääsää?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. En voi tuoda niitä kotiini, koska sitten ne jää tänne, enkä saa niitä vietyä pois tai annettua eteen päin. Naapurille vein kaikki lahjasuklaat, koska hän on niin toivonut. Kaikki muu roskiin. Näin on helpompaa ihan kaikille. Mikä siinä on, että ei voida huomioida toivetta, että Ei Lahjoja Ollenkaan Kiitos!? Maailman helpoin ja halvin toteuttaa ja antaa saajalle eli saamattomalle hyvän mielen. Miksi pitää pahoittaa toisen mieli antamalla turhaa krääsää?
Juuri samaa mieltä. Tulen turhasta tavarasta vihaiseksi.
Oon ollu varmaan tuhma kun en saanut yhtään lahjaa 😂
Mut joo oon sanonut kaikille että en halua mitään lahjoja
Toiset valittaa etteivät saaneet mitään ja toiset, kun saivat! Kohtaanto-ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Sain siskolta palapelin ja vien sen kierrätykseen ihan avaamattomana. Ei meillä ole paikkaa tuollaisen kokoamiseen.
Asutko kadulla?
Kaikki selvästi temusta tilatut paiskasin roskiin samantien.
Vierailija kirjoitti:
Oon ollu varmaan tuhma kun en saanut yhtään lahjaa 😂
Mut joo oon sanonut kaikille että en halua mitään lahjoja
Sama. Mulla on kaikkea. En halua tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko kadulla?
Sä varmaan purat aloittamasi palapelin aina takaisin laatikkoon, kun lopetat. Aloitat sitten taas ensi kerralla alusta.
Kerran lahjaksi kahvipannu joka ei edes sopinut keittimeen. Teet siihen keitti sen vähä aikaa minkä kesti. 😕
Ketju täynnä kiittämättömiä paskiaisia. Mahtaa teillä olla ihana elämä.
Ei siinä ole mitään kiittämätöntä, ettei halua pitää itselleen täysin turhaa tavaraa. Minä kiitin palapelistä, toin sen kotiin ja vien maanantaina kierrätyskeskukseen. Joku saa siitä avaamattoman palapelin itselleen askareeksi, sellainen joka sen haluaa.
Ei, annoin työkavereilta saamani eteenpäin.