Ulvila uudelleen tutkintaan
Kommentit (9458)
Vierailija kirjoitti:
Puputtia ei ole tapettu Helsingin keskustassa. Hänet löydettiin hukkuneena Töölöstä läheltä soutustadionia, joka on ihan eri suunnalla kuin missä hän itse asuu. Tuolla on mahdollista tappaa ilman, että kukaan huomaa.
Jens Kukka. Tähtisentiellä nähtiin taksi, Jens oli Hensingissä taksikuskina. Anneli ja Jukka asuivat Raisiossa ennen Ulvilaan muuttoa ja Jens asui silloin Raisiossa, kun tapaili Annelia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puputtia ei ole tapettu Helsingin keskustassa. Hänet löydettiin hukkuneena Töölöstä läheltä soutustadionia, joka on ihan eri suunnalla kuin missä hän itse asuu. Tuolla on mahdollista tappaa ilman, että kukaan huomaa.
Jens Kukka. Tähtisentiellä nähtiin taksi, Jens oli Hensingissä taksikuskina. Anneli ja Jukka asuivat Raisiossa ennen Ulvilaan muuttoa ja Jens asui silloin Raisiossa, kun tapaili Annelia.
Jens ja Anneli eivät tunteneet toisiaan ennen Jukan surmaa.
Joku sanoi, että Puputti olisi ollut se henkilö, jolta Jukka sai tiedon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, että joku täällä jaksaa hirveällä kiihkolla esittää, että lapsi oli osallisena murhaan.
Sinä tässä kiihkoilet. Muut keskustelevat rauhallisesti.
Luepas uudestaan nuo viestit, joissa julistetaan varmana totuutena 9-vuotiaan osullisuutta murhaan. Jos et havaitse niiden olevan tunnepitoisesti kirjoitettuja, ja jos sinusta ei ole aikamoista kiihkoa laittaa noita viestejä varmaan kymmenittäin lyhyen ajan sisällä, niin olet varmaan itse niiden kirjoittaja.
Olen kirjoittanut osan viesteistä ja ne ihan kylmän viileästi, enkä ole kirjoittanut lähellekään kymmenittäin viestejä. Sinä sen sijaan vaikutat jostain syystä hätääntyneeltä ja kiivastunee
Olen eri, mutta kyllä minustakin on ihan asiallista pohtia tytön mahdollista osallisuutta murhaan, koska asia on tuotu oikeudessakin esille. Perustellumman näkemyksen asiaan saisi tietenkin, jos tuntisi todistusaineiston paremmin. On aivan mahdollista, että tytär on vaikkapa vasta myöhemmin Turussa oivaltanut äitinsä tekijyyden ja Anneli on lyönyt kaiken makaaberiksi leikiksi, mitä lapsi ei ole malttanut olla kertomatta muille. En siis sano asiassa juuta enkä jaata, mutta kyllä lasten keskinäisissä väleissä oli jotain, mikä ei selity pelkällä sijaisvanhempien vaikutuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Anneli sanoo niin? Nainen, jolla on ainakin kolme eri kertomusta miten esim sai itse puukosta . . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Anneli sanoo niin? Nainen, jolla on ainakin kolme eri kertomusta miten esim sai itse puukosta . . .
Mikä pointti olla laittamatta Jensiä vankilaan jo murhan tapauksessa sitten?
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi, että Puputti olisi ollut se henkilö, jolta Jukka sai tiedon.
Tiedon mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen ehdotat, että A.A. olisi tutustunut tähän Kukkaan jo aikoinaan Raisiossa ennen Ulvilaan muuttoa? Sitten palkannut hänet vuosia myöhemmin kahteen murhaan, koska itse olisi ollut mustasukkainen? Minkälainen idiootti lähtisi tällaiseen suunnitelmaan mukaan koskaan, eli mitä tämä Kukka olisi näistä murhista hyötynyt? Enkä nyt ihan seuraa, miksi mustasukkaisuuden takia olisi pitänyt käydä se Puputtikin hukuttamassa.
Voihan olla, että sekä Jukka että Puputti tiesivät eri reittejä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen Jukan surmaa? Lipsahtiko nyt enemmän kuin oli tarkoitus paljastaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, että joku täällä jaksaa hirveällä kiihkolla esittää, että lapsi oli osallisena murhaan.
Toivottavasti kyseinen nuori tekee rikosilmoituksen ja kiihkovänkääjä joutuu vastuuseen väitteistään.
Uhkailetko, kun totuus kerrotaan teille? Ei täällä kiihkoile muut kuin Anneli Aueria ja hänen tytärtään puolustelevat. Muut kyllä tietävät, mitä siinä talossa tapahtui.
Mikä ihmeen uhkaus se on, jos esittää toiveen, että kunnianloukkauksen uhriksi joutunut ihminen tekisi asiasta rikosilmoituksen?
Tiedät syyllistyväsi kunnianloukkaukseen. Oot varmaan tehnyt sitä jo aika pitkään ja paljon, ja kukaan ei oo vaivautunut puuttumaan asiaan, niin jotenkin kuvittelet, että käytöksesi on ihan ok. E
Itse syyllistyt kunnianloukkaukseen, kun väität minun (ja muidenkin) syyllistyneen kunnianloukkaukseen. Sinä käytännössä syyllistät minua (ja muita) rikollisesta toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pointti olla laittamatta Jensiä vankilaan jo murhan tapauksessa sitten?
No, miksi Annelia ei lyöty rautoihin heti kun teko tapahtui? Hysteerinen nainen soittaa häkeen ja esittää tarinan jostain huoppumiehestä. Jos uhri olisi ollut Anneli ja häkeen soittaja olisi ollut Jukka, oltaisiinko tässä tilanteessa? Helvetin huonoa poliisi työtä, joka ei olisi ollut mahdollista jos murha olisi tapahtunut esim Hensingissä..
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla, että sekä Jukka että Puputti tiesivät eri reittejä asiasta.
Mistä asiasta? Tarkoitatko jotain Haikossa tapahtuneeseen/ilmitulleeseen liittyvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen Jukan surmaa? Lipsahtiko nyt enemmän kuin oli tarkoitus paljastaa?
Tuo on yksi netissä ollut spekulaatio, koska toimittaja oli kirjoittanut heidän tapaamisaikansa päin honkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisit tietävät itsekin, että vanhin tytär on osallinen. Tieto on laajoissa piireissä, eikä vain poliiseilla. Kummallista, että täällä jotkut yrittävät vaientaa keskustelun.
Tää on vielä pahempi kunnianloukkaus, kuin esittää nää jutut vain omina teorioinaan.
Kas kummaa, kun kukaan ei suutu kunnianloukkauksesta sille, joka toistuvasti täällä väittää Sepon tehneen murhan.
Niin, se vasta on kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kummallista miten lapset nyt vasta, yhtä lukuun ottamatta, kertovat valehdelleensa.
Kyllä lasten kuulusteluissa oli ammatti-ihmisiä varmistamassa, ettei lapsiin vaikutettaisi.
Sijaisperheenä oli sukulaiset?
Sukulaisethan kertoivat Annelin etäisestä kanssakäymisestä heihin.
Kerran totuus tulee tästäkin tapauksesta esille. Se tuomioistuin onkin ehdoton totuus.
Siis ammatti-ihmisethän on nimenomaan kritisoineet niitä lasten kuulemisia johdatteleviksi.
Ja miten se on kummallista, että lapset on vuoronperään täysi-ikäistyttyään kertoneet valehdelleensa? Heidän on pitänyt nimenomaan odottaa sitä täysi-ikäisyyttä.
Eihän Annelin sukulaiset ole mistään etäisestä kanssakäymisestä kertoneet. Tuo sijaisperhehän vieraannutti lapset myös isovanhemmistaan.
Kukaan ei ole perunut murhakertomuksia ja perheen nuoremmat lapset ovat kuollakseen pelänneet äitiään ja vanhinta siskoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen ehdotat, että A.A. olisi tutustunut tähän Kukkaan jo aikoinaan Raisiossa ennen Ulvilaan muuttoa? Sitten palkannut hänet vuosia myöhemmin kahteen murhaan, koska itse olisi ollut mustasukkainen? Minkälainen idiootti lähtisi tällaiseen suunnitelmaan mukaan koskaan, eli mitä tämä Kukka olisi näistä murhista hyötynyt? Enkä nyt ihan seuraa, miksi mustasukkaisuuden takia olisi pitänyt käydä
Jukka sai jotain selville Jensistä ja oli yhteydessä Porvoon poliisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kummallista miten lapset nyt vasta, yhtä lukuun ottamatta, kertovat valehdelleensa.
Kyllä lasten kuulusteluissa oli ammatti-ihmisiä varmistamassa, ettei lapsiin vaikutettaisi.
Sijaisperheenä oli sukulaiset?
Sukulaisethan kertoivat Annelin etäisestä kanssakäymisestä heihin.
Kerran totuus tulee tästäkin tapauksesta esille. Se tuomioistuin onkin ehdoton totuus.
Siis ammatti-ihmisethän on nimenomaan kritisoineet niitä lasten kuulemisia johdatteleviksi.
Ja miten se on kummallista, että lapset on vuoronperään täysi-ikäistyttyään kertoneet valehdelleensa? Heidän on pitänyt nimenomaan odottaa sitä täysi-ikäisyyttä.
Eihän Annelin sukulaiset ole mistään etäisestä kanssakäymisestä kertoneet. Tuo sijaisperhehän vieraannutti lapset myös isovanhemmistaan.
Missä ovat kertoneet valehdelleensa murhayön tapahtumista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen ehdotat, että A.A. olisi tutustunut tähän Kukkaan jo aikoinaan Raisiossa ennen Ulvilaan muuttoa? Sitten palkannut hänet vuosia myöhemmin kahteen murhaan, koska itse olisi ollut mustasukkainen? Minkälainen idiootti lähtisi tällaiseen suunnitelmaan mukaan koskaan, eli mitä tämä Kukka olisi näistä murhista hyötynyt? Enkä nyt ihan seuraa, miksi mustasukkaisuuden takia olisi pitänyt käydä
Tämä on helppo tarkistaa siltä osin, onko Kukka asunut Raisiossa kuitenkaan silloin kun Auerit asiivat siellä. Vaikka vuosia myöhemmin onkin asunut, ei ole välttämättä tuolloin Auereiden kanssa yhtä aikaa koskaan asunut. Eikö hän näiden pedofilisyytteiden aikaan asunut Helsingissä? Eli ei ole koko ikäänsä muutenkaan siellä Raisiossa asunut. Jos taas ei asunut Helsingissä, miksi hän liittyisi mitenkään Puputin kuolemaan siltäkään osin?
Hmm...viestini poistettiin.
En usko että pelkkä mustasukkaisuus olisi pontena sille, että Anneli olisi rikostoveria käyttäen murhauttanut ensin Jukan, ja sitten tämä mies olisi seuraavana yönä kurvannut vielä helsinkiläistä sossua lahtaamaan?
Mutta jos asialla olisi isompi taho, kuten Luvata? Puputti asui kämppiksenä kepulaisen kuntavaikuttajan kanssa.