Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein pesette autonne ja miten?

Vierailija
26.12.2024 |

Ajatteko harjakoneeseen vai löytyykö painepesuri pihalta? Vai ettekö pese talvella autojanne ollenkaan? Itseltä löytyy onneksi talonyhtiön pesuhalli johon auton voi ajaa talvellakin painepesuun.

Kommentit (334)

Vierailija
321/334 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun minä nautin.

Vierailija
322/334 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on täynnä yllätyksiä, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/334 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legit -sanasta on tullut lasten suusta kuultuna viime viikkoina yliannostus.

Vierailija
324/334 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups! Todisteet unohtuivat.

Vierailija
325/334 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites teillä muilla?

Vierailija
326/334 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kaatako piimähinkkiä porstuassa mennessänne Piupali

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
327/334 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten juu, en suosittele.

Vierailija
328/334 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just täytin kastelukannut sadevesiämpäristä. Jotain mäntysuopaa tai fairya liraus sekaan. Revittyjä vanhoja pyyhkeitä/rättejä, jotka voi helposti heittää käytön jälkeen roskiin. (Kierrätän todellakin kaiken, farmilla vain on monen sukupolven ikivanhat froteepyyhkeetkin säilötty. Näitä olen leikkonut)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
329/334 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso pesee usein perjantaisin, työviikon jälkeen.

Kerran kk meille tulee reko kuorma. Puoliso pääsee töistä klo 17, kuorma pitää hakea klo 18.


Näinä päivinä pesee auton tuöpaikallaan ja ei pese hetkeen kotona

Vierailija
330/334 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan simppeli juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
331/334 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvakseen olen pessyt. Ehkä kuukauden kahden välein. Kun ei ole tallia, niin likaantuu niin nopeasti, ettei maksa oikein vaivaa. Viime viikolla hinkkasin putipihtaaksi ja kaks päivää myöhemmin oli semmoinen siitepölykerros jo päällä, että näytti siltä kun ei olis ikinä pestykään.

Vierailija
332/334 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoahan ei sais pestä omalla pihalla autoshampoolla, kysyin tuota joskus ympäristöviranomaisilta. Monet varmasti pesee kesämökeillä ja pihoilla, mutta se rehevöittää vesistöjä. Käytän autopesulassa, vaikka se on tyyristä ja ois mukava pestä itse. En tiedä onko nykyisin jotain ympäristöystävällisiä pesuaineita..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
333/334 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese käytännössä ikinä. Ajan vanhoilla romuilla, ajan ne loppuun ja hankin seuraavan. Sade pesee minkä tarvitsee. Ehkä kerran viidessä vuodessa voin käyttää jossain pesulassa jos on luppoaikaa ja joku tarjous.

Vierailija
334/334 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allah kyllä pesee jos katsoo sen tarpeelliseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan