Miten usein pesette autonne ja miten?
Ajatteko harjakoneeseen vai löytyykö painepesuri pihalta? Vai ettekö pese talvella autojanne ollenkaan? Itseltä löytyy onneksi talonyhtiön pesuhalli johon auton voi ajaa talvellakin painepesuun.
Kommentit (334)
Elämä on täynnä yllätyksiä, eikö?
Legit -sanasta on tullut lasten suusta kuultuna viime viikkoina yliannostus.
Älkää kaatako piimähinkkiä porstuassa mennessänne Piupali
Just täytin kastelukannut sadevesiämpäristä. Jotain mäntysuopaa tai fairya liraus sekaan. Revittyjä vanhoja pyyhkeitä/rättejä, jotka voi helposti heittää käytön jälkeen roskiin. (Kierrätän todellakin kaiken, farmilla vain on monen sukupolven ikivanhat froteepyyhkeetkin säilötty. Näitä olen leikkonut)
Puoliso pesee usein perjantaisin, työviikon jälkeen.
Kerran kk meille tulee reko kuorma. Puoliso pääsee töistä klo 17, kuorma pitää hakea klo 18.
Näinä päivinä pesee auton tuöpaikallaan ja ei pese hetkeen kotona
Aika harvakseen olen pessyt. Ehkä kuukauden kahden välein. Kun ei ole tallia, niin likaantuu niin nopeasti, ettei maksa oikein vaivaa. Viime viikolla hinkkasin putipihtaaksi ja kaks päivää myöhemmin oli semmoinen siitepölykerros jo päällä, että näytti siltä kun ei olis ikinä pestykään.
Autoahan ei sais pestä omalla pihalla autoshampoolla, kysyin tuota joskus ympäristöviranomaisilta. Monet varmasti pesee kesämökeillä ja pihoilla, mutta se rehevöittää vesistöjä. Käytän autopesulassa, vaikka se on tyyristä ja ois mukava pestä itse. En tiedä onko nykyisin jotain ympäristöystävällisiä pesuaineita..?
En pese käytännössä ikinä. Ajan vanhoilla romuilla, ajan ne loppuun ja hankin seuraavan. Sade pesee minkä tarvitsee. Ehkä kerran viidessä vuodessa voin käyttää jossain pesulassa jos on luppoaikaa ja joku tarjous.
Allah kyllä pesee jos katsoo sen tarpeelliseksi.
Ai kun minä nautin.