Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein pesette autonne ja miten?

Vierailija
26.12.2024 |

Ajatteko harjakoneeseen vai löytyykö painepesuri pihalta? Vai ettekö pese talvella autojanne ollenkaan? Itseltä löytyy onneksi talonyhtiön pesuhalli johon auton voi ajaa talvellakin painepesuun.

Kommentit (334)

Vierailija
301/334 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan koskaan. Kaverin mies innostui pesemään tuo rakkineen viime viikolla kun ajoin heille pihaan ja oli hankaamassa omaansa. Sitä ennen tuo kikkare on pesty joskus ehkä vuosi sitten kaverin mukulan toimesta, sai taskurahat. Mun toimesta tuo on pesty tasan kerran viiden vuoden aikana. Mikä lie helteestä johtuva mielenhäiriö iski jokunen vuosi sitten. Ei vissiin ollu yhtään rahaa vailla olevaa penskaa nurkilla jolle heittää harja käteen. 😂

Vierailija
302/334 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko edes miten kuutamolla oikein olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/334 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan, miksi pesisin ? Huuhtoutuu ihan riittävästi sadekeleillä

 

Kesällä pääsin pesemään 8 vuotta vanhan auton, jota ei ole pesty, koska "sadevesi huuhtelee". Autossa kasvoi sammalta. Että sellaista huuhtoutumista... 

Veljen autossa kasvaa sammaleen lisäksi myös jäkälää. Menen mukaan kun käyttää katsastuksessa, tahdon nähdä katsastusmiehen ilmeen.

Vierailija
304/334 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voisi olla vielä huonomminkin.

Vierailija
305/334 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita, joilla vesi tulee sisään automaattipesussa?

Voiko vastuuttaa pesulaitteen haltijaa eli huoltoasemaa?

Vierailija
306/334 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kipale?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
307/334 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliturva pitäisi palauttaa 1800-luvun tasolle.

Vierailija
308/334 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla pihalla kerran viikossa tai useamminkin jos tarvetta.ihan vain letku ja pehmeä harja.pesuainetta vain jos vahaan auton noin muutaman kk välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
309/334 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYi yäk

Vierailija
310/334 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä murehdi kuule minusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
311/334 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyyyiiii.

Vierailija
312/334 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

plaa plaa plaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
313/334 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla haukkumistekniikalla. Tuskin ollaan ainoita päivän aikana. t:ap

Vierailija
314/334 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi tätäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
315/334 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

bump up

Vierailija
316/334 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on omat surunsa.

Vierailija
317/334 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? :D

Vierailija
318/334 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Toinen uskova

Vierailija
319/334 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan..  Sen mitä vesisade pesee niin riittää mulle 

Vierailija
320/334 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä pitäisi edes keskustella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä