Miten usein pesette autonne ja miten?
Ajatteko harjakoneeseen vai löytyykö painepesuri pihalta? Vai ettekö pese talvella autojanne ollenkaan? Itseltä löytyy onneksi talonyhtiön pesuhalli johon auton voi ajaa talvellakin painepesuun.
Kommentit (334)
Tajuatko edes miten kuutamolla oikein olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan, miksi pesisin ? Huuhtoutuu ihan riittävästi sadekeleillä
Kesällä pääsin pesemään 8 vuotta vanhan auton, jota ei ole pesty, koska "sadevesi huuhtelee". Autossa kasvoi sammalta. Että sellaista huuhtoutumista...
Veljen autossa kasvaa sammaleen lisäksi myös jäkälää. Menen mukaan kun käyttää katsastuksessa, tahdon nähdä katsastusmiehen ilmeen.
Mutta voisi olla vielä huonomminkin.
Muita, joilla vesi tulee sisään automaattipesussa?
Voiko vastuuttaa pesulaitteen haltijaa eli huoltoasemaa?
Sosiaaliturva pitäisi palauttaa 1800-luvun tasolle.
omalla pihalla kerran viikossa tai useamminkin jos tarvetta.ihan vain letku ja pehmeä harja.pesuainetta vain jos vahaan auton noin muutaman kk välein.
tuolla haukkumistekniikalla. Tuskin ollaan ainoita päivän aikana. t:ap
En koskaan.. Sen mitä vesisade pesee niin riittää mulle
Miksi tästä pitäisi edes keskustella?
En oikeastaan koskaan. Kaverin mies innostui pesemään tuo rakkineen viime viikolla kun ajoin heille pihaan ja oli hankaamassa omaansa. Sitä ennen tuo kikkare on pesty joskus ehkä vuosi sitten kaverin mukulan toimesta, sai taskurahat. Mun toimesta tuo on pesty tasan kerran viiden vuoden aikana. Mikä lie helteestä johtuva mielenhäiriö iski jokunen vuosi sitten. Ei vissiin ollu yhtään rahaa vailla olevaa penskaa nurkilla jolle heittää harja käteen. 😂