Huulitäytteet yms. lisäkkeet naisilla, nättiäkö?
Mitä mieltä miehet on oikeasti tästä nykynaisten kauneustrendistä? Onko oikeasti nättiä kun on huulissa täytettä, isot tekoripset ja hiuslisäkkeet ynnä muut härpäkkeet mitä naiset keksii käyttää "parantaakseen" ulkonäköään. Jotenkin mielestäni kaikki alkaa näyttää samasta puusta veistetyltä ...
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Minua on alkanut ärsyttää, että esimerkiksi poliisisarjoissa pääosan esittäjällä on huulitäytteet. Epärealistista.
Ärsyttääkö teitä muita, että tv:ssä yms on täyteaineita roolihenkilöillä, joille ne eivät sovi tai kuulu?
Jokaisen oma asia on, ottaako fillereitä vai ei.
Itse en ottaisi. Syynä terveydelliset riskit ja rahan meno. En halua tunkea elimistööni aineita, joiden pitkäaikaisia vaikutuksia ei ole tarpeeksi pitkään tutkittu. Esim. osassa silikonirintoja oli rintasyöpäriski, joka todettiin vasta sen jälkeen, kun niitä rintoja oli asenneltu naisiin ympäri maailmaa.
Onko huuliin pistettäviä filleriaineita tutkittu tarpeeksi? Miten ne vaikuttavat solutasolla, jos aine lähtee harhailemaan huulista muualle elimistöön?
Lisäksi haluan irtisanoutua täysin arvomaailmasta, johon täyteaine-ja lisäosailmiö perustuu. Arvomaailma puoltaa ikuista nuoruutta, jatkuvaa rahan ja resurssien kulutusta ja ulkonäköön keskittymistä. En viihdy sellaisessa maailmassa ollenkaan.
Joten, olen rauhassa ruttuinen, peilaan vähemmän, elän ihan muille asioille.
Halu näyttää lähes samanlaiselta kuin Jean Pierre Kuselan Naurava Kulkuri kappaleen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen oma asia on, ottaako fillereitä vai ei.
Itse en ottaisi. Syynä terveydelliset riskit ja rahan meno. En halua tunkea elimistööni aineita, joiden pitkäaikaisia vaikutuksia ei ole tarpeeksi pitkään tutkittu. Esim. osassa silikonirintoja oli rintasyöpäriski, joka todettiin vasta sen jälkeen, kun niitä rintoja oli asenneltu naisiin ympäri maailmaa.
Onko huuliin pistettäviä filleriaineita tutkittu tarpeeksi? Miten ne vaikuttavat solutasolla, jos aine lähtee harhailemaan huulista muualle elimistöön?
Lisäksi haluan irtisanoutua täysin arvomaailmasta, johon täyteaine-ja lisäosailmiö perustuu. Arvomaailma puoltaa ikuista nuoruutta, jatkuvaa rahan ja resurssien kulutusta ja ulkonäköön keskittymistä. En viihdy sellaisessa maailmassa ollenkaan.
Joten, olen rauhassa ruttuinen, peilaan vähemmän, elän ihan muille asioille.
Hyvin kirjoitettu.
Kyllä ne kauempaa on ihania mutta läheltä ei kestä katsoa. Aika turhaa touhua kun meikeillä saa saman efektin ja vartaloon toppauksilla tai korsetilla.
Ei ole nättiä, mutta miehet tykkää. Vain sillä on väliä.
Saa kunnon jokerihymyn pahimmillaan noilla fillereillä.
Minua on alkanut ärsyttää, että esimerkiksi poliisisarjoissa pääosan esittäjällä on huulitäytteet. Epärealistista.