Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huulitäytteet yms. lisäkkeet naisilla, nättiäkö?

Vierailija
25.12.2024 |

Mitä mieltä miehet on oikeasti tästä nykynaisten kauneustrendistä? Onko oikeasti nättiä kun on huulissa täytettä, isot tekoripset ja hiuslisäkkeet ynnä muut härpäkkeet mitä naiset keksii käyttää "parantaakseen" ulkonäköään. Jotenkin mielestäni kaikki alkaa näyttää samasta puusta veistetyltä ...

Kommentit (170)

Vierailija
161/170 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on alkanut ärsyttää, että esimerkiksi poliisisarjoissa pääosan esittäjällä on huulitäytteet. Epärealistista. 

Vierailija
162/170 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on alkanut ärsyttää, että esimerkiksi poliisisarjoissa pääosan esittäjällä on huulitäytteet. Epärealistista. 

Ärsyttääkö teitä muita, että tv:ssä yms on täyteaineita roolihenkilöillä, joille ne eivät sovi tai kuulu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/170 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia on, ottaako fillereitä vai ei. 

Itse en ottaisi. Syynä terveydelliset riskit ja rahan meno. En halua tunkea elimistööni aineita, joiden pitkäaikaisia vaikutuksia ei ole tarpeeksi pitkään tutkittu. Esim. osassa silikonirintoja oli rintasyöpäriski, joka todettiin vasta sen jälkeen, kun niitä rintoja oli asenneltu naisiin ympäri maailmaa.

Onko huuliin pistettäviä filleriaineita tutkittu tarpeeksi? Miten ne vaikuttavat solutasolla, jos aine lähtee harhailemaan huulista muualle elimistöön? 

Lisäksi haluan irtisanoutua täysin arvomaailmasta, johon täyteaine-ja lisäosailmiö perustuu. Arvomaailma puoltaa ikuista nuoruutta, jatkuvaa rahan ja resurssien kulutusta ja ulkonäköön keskittymistä. En viihdy sellaisessa maailmassa ollenkaan.

Joten, olen rauhassa ruttuinen, peilaan vähemmän, elän ihan muille asioille. 

Vierailija
164/170 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halu näyttää lähes samanlaiselta kuin Jean Pierre Kuselan Naurava Kulkuri kappaleen henkilö.

Vierailija
165/170 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen oma asia on, ottaako fillereitä vai ei. 

Itse en ottaisi. Syynä terveydelliset riskit ja rahan meno. En halua tunkea elimistööni aineita, joiden pitkäaikaisia vaikutuksia ei ole tarpeeksi pitkään tutkittu. Esim. osassa silikonirintoja oli rintasyöpäriski, joka todettiin vasta sen jälkeen, kun niitä rintoja oli asenneltu naisiin ympäri maailmaa.

Onko huuliin pistettäviä filleriaineita tutkittu tarpeeksi? Miten ne vaikuttavat solutasolla, jos aine lähtee harhailemaan huulista muualle elimistöön? 

Lisäksi haluan irtisanoutua täysin arvomaailmasta, johon täyteaine-ja lisäosailmiö perustuu. Arvomaailma puoltaa ikuista nuoruutta, jatkuvaa rahan ja resurssien kulutusta ja ulkonäköön keskittymistä. En viihdy sellaisessa maailmassa ollenkaan.

Joten, olen rauhassa ruttuinen, peilaan vähemmän, elän ihan muille asioille. 

Hyvin kirjoitettu. 

Vierailija
166/170 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kauempaa on ihania mutta läheltä ei kestä katsoa. Aika turhaa touhua kun meikeillä saa saman efektin ja vartaloon toppauksilla tai korsetilla. 

Vierailija
167/170 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nättiä, mutta miehet tykkää. Vain sillä on väliä.

Vierailija
168/170 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakkurin ankka mimmit

Vierailija
169/170 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin pumpattu kumivene 🙈

Vierailija
170/170 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kunnon jokerihymyn pahimmillaan noilla fillereillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän