Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies. Onko tunteesi ja halusi vaimoasi/avovaimoasi kohtaan viilentyneet seitsemän yhteisen vuoden jälkeen.

Vierailija
25.12.2024 |

Ensimmäiset vuodet rakastin ja halusin vaimoani. Nyt seitsemän vuoden jälkeen suhtaudun vaimooni välinpitämättömästi. Rakastelemme vain silloin tällöin tavan vuoksi.

Mienet. Onko tunteesi ja halusi vaimoasi/avovaimoasi kohtaan viilentyneet seitsemän yhteisen vuoden jälkeen.

Vaihtoehdot

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumme jo jopa erosta.

Vierailija
2/9 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies eikä mulla ole puolisoakaan, vaimosta puhumattakaan, mutta vastasin silti. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, päinvastoin. Vaimollani tosin ilmeisesti oli. Erohan siitä lopulta tuli. Melkein kahdeksan vuotta kestettiin.

Vierailija
4/9 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei :) 15 v yhdessä

Vierailija
5/9 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin sinkkunaisena.

Vierailija
6/9 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut muistella nuoruudessani tapaamaani pitkähiuksista tyttöä. Surettaa, kun aikanani suhteemme päättyi eroon. En ole enää kymmenen avioliittovuoden jälkeen vaimoni kanssa onnellinen.

Vierailija
7/9 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut muistella nuoruudessani tapaamaani pitkähiuksista tyttöä. Surettaa, kun aikanani suhteemme päättyi eroon. En ole enää kymmenen avioliittovuoden jälkeen vaimoni kanssa onnellinen.

Voisiko hän olla vapaa. En kuitenkaan kannusta eroon. 

Vierailija
8/9 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä 6x7 vuotta. Ei yhtään. Upea nainen kaikella tapaa.

Vierailija
9/9 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut vanhemmiten kaivata nuoruuden rakkauttani. Hän on mielessäni 25-vuotias ujo viaton tyttö vaikkahän itse asiassa on jo 55-vuotias nainen. Jos tapaisin hänet nyt, niin en tiedä syttyisikö rakkaus uudelleen. Erosin vaimostani viisi vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi