Mies. Onko tunteesi ja halusi vaimoasi/avovaimoasi kohtaan viilentyneet seitsemän yhteisen vuoden jälkeen.
Ensimmäiset vuodet rakastin ja halusin vaimoani. Nyt seitsemän vuoden jälkeen suhtaudun vaimooni välinpitämättömästi. Rakastelemme vain silloin tällöin tavan vuoksi.
Kommentit (9)
En ole mies eikä mulla ole puolisoakaan, vaimosta puhumattakaan, mutta vastasin silti. 😁
Ei, päinvastoin. Vaimollani tosin ilmeisesti oli. Erohan siitä lopulta tuli. Melkein kahdeksan vuotta kestettiin.
Olen alkanut muistella nuoruudessani tapaamaani pitkähiuksista tyttöä. Surettaa, kun aikanani suhteemme päättyi eroon. En ole enää kymmenen avioliittovuoden jälkeen vaimoni kanssa onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut muistella nuoruudessani tapaamaani pitkähiuksista tyttöä. Surettaa, kun aikanani suhteemme päättyi eroon. En ole enää kymmenen avioliittovuoden jälkeen vaimoni kanssa onnellinen.
Voisiko hän olla vapaa. En kuitenkaan kannusta eroon.
Olemme olleet yhdessä 6x7 vuotta. Ei yhtään. Upea nainen kaikella tapaa.
Olen alkanut vanhemmiten kaivata nuoruuden rakkauttani. Hän on mielessäni 25-vuotias ujo viaton tyttö vaikkahän itse asiassa on jo 55-vuotias nainen. Jos tapaisin hänet nyt, niin en tiedä syttyisikö rakkaus uudelleen. Erosin vaimostani viisi vuotta sitten.
Puhumme jo jopa erosta.