Tarkoittaako Helly Hansenin tuotemerkki HH jotain muutakin kuin vaatteiden suunnittelijan nimeä?
Numero 88:han tarkoitti Teemu Selänteen pelinumeroa Anaheim Ducksissa.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli joskus projektissani kiinalainen konsultti joka hoiti paikallista logistiikkaa.
Joka chatin päätteeksi se kirjautui ulos sanomalla "88"
Ajattelin pitkään että kaverilla on vähän asennetta länkkärin esimiehen suuntaan ennen kuin joku kertoi että kiinaksi 88 lausutaan kuten "bye bye" englanniksi.
HH= HeiHei
Suomessa kulmahousujen suosima. Miksi lie?
Olen aina luullut että se on halpa hallin logo😁
Hyvin Hiostava
Hyvin Heiluu
Herkkä Hiutale
Vierailija kirjoitti:
Olen aina luullut että se on halpa hallin logo😁
Sitä se tyhmyys teettää.
Kyllähän jokainen nyt tietää, mistä HH ja 88 tulevat.
Saksassa oli hyvinä aikoina lopettaa jokainen puhelu sanomalla HH, kuten se kuuluu avattuna sanoa.
Me käytämme kaverien kansamme nykyään näitä siivompia versioita, eli hoohoo ja kasikasi, jos ympärillä on ihmisiä. Muutoin sanomme, kuten kuuluu sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän jokainen nyt tietää, mistä HH ja 88 tulevat.
Saksassa oli hyvinä aikoina lopettaa jokainen puhelu sanomalla HH, kuten se kuuluu avattuna sanoa.
Me käytämme kaverien kansamme nykyään näitä siivompia versioita, eli hoohoo ja kasikasi, jos ympärillä on ihmisiä. Muutoin sanomme, kuten kuuluu sanoa.
Ai kun kiva.
En ymmärrä joidenkin ihmisten patologista tarvetta yrittää kieltää kasikasin hh:n sanominen. Jos nämä "kiellettäisiin", niin miten seuraava kiertoilmaisu kiellettäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Heil Hitler?
Halpa Halli. Hoppy Hall..Hih hii
Tarkoittaa että on paljon asunto- ja autolainaa.
Teemu Selänteen pelinumero oli 8. Aloittajalla on sivistysvaje.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään hevos ja mersumiesten suosiossa kyseisen merkki.
HeimoHuppari
Ikinä en ole ostanut heidän tuotteitaan, en voi sietää veneilyä eikä kiinnosta mainostaa tuollaista puljua.
Siinä on tilaisuus hitler-vitsille. Se on sinusta itsestäsi kiinni, mitä siinä näet. Se on 2kpl h-kirjaimia, ei mikään hakaristi.