Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No oliko hyvä joulu ja saitteko paljon lahjoja?

Vierailija
25.12.2024 |

Minä en saanut lahjoja ja yksin olen ollut koko joulun ja muutenkin olen aina yksin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut viimeiset 4 pvää yksin, mutta tänään tuli teinit kotiin. Sain yhden lahjan, 10 kokoa liian ison villapaidan, oli liikkis 🥰

Vierailija
2/15 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin poikkeuksellisesti joulun Suomessa ja viettämässä sitä sisarellani. Siellä on lasten takia aina perinnejoulu ruokineen, koristeineen ja lahjoineen. Oli oikein mukavaa ja lahjatkin olivat juuri sitä, mitä olin toivonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten kesken ei pitänyt ostaa lahjoja. Pojalle annoin vähän rahaa autonropposen fiksaamiseen (iskareihin lähinnä), ex-miniälle kudoin valkoiset, pitsikuvioiset sukat, miehelleni ostin pullon viinaa (asuu eri osoitteessa ja juo sen siellä). Siinäpä ne.

- n68v -

Vierailija
4/15 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuin mikä tahansa päivä enkä yhtään lahjaa saanut.

Vierailija
5/15 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollut viimeiset 4 pvää yksin, mutta tänään tuli teinit kotiin. Sain yhden lahjan, 10 kokoa liian ison villapaidan, oli liikkis 🥰

Pitävät sinua läskinä.

Vierailija
6/15 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi sairaalasta vuoteen ja odotuksen leikkaukseen. Mukavana lahjana kirja ja suklaata. 

Että jouluna ei yhtään hyvä, sentään kirja viihdykkeenä.

Vierailija
7/15 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lahja oli se, että sain olla sukuloimassa. Suklaata sain lisäksi, enkä lahjoja varsinaisesti odottanutkaan. En myöskään lahjoittanut, kun kuulemma ei mitään saanut laittaa. Ihan ok näin. Tänä vuonna ei kyllä ole ollut mitään vahvaa joulufiilistä, en tiedä mistä johtuu.

Vierailija
8/15 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pientä ja hyödyllistä. Olen ollut kiltti. Ihanat töppöset sain. Ovat lämpimät ja tosi söpöt.

Vierailija
9/15 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli lahjoja ihan tarpeeksi.

Toivomani Estee Lauder meikkivoide, joka kestää mulla vuoden. Sisätossut toivoin myös ja sain. 

Uusi juustotarjotin&veitset sekä kaunis joulukukka-asetelma.

Kaikki hyvin, joulumieli vaan on yleensä aina hieman alakuloinen. Keskityn kuuntelemaan äänikirjaa ja palapelin tekoon. Onneksi saan olla yksin, mies töissä ja nuoret lähti kavereiden luokse.

Vierailija
10/15 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat lahjat on kun ostan aina itselleni ja paketoin. Silloin oikeastaan odotan joulua, että saan uuden käsilaukun avattua ja käyttöön. Ahdistaa taas kun anopilta tuli kahvikupit. Halpaa krääsää,toisessakin on se kahva vinossa ja ne on rumat kupit. Ääh. No lapsi juo siitä,muutoin tekis mieli viedä vaikka töihin yleiseen käyttöön. 

11/15 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva joulu. Enkä saanut lahjoja, niinkuin itse toivoinkin...

Vierailija
12/15 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pesää🤗🤭eukko näytti lihavalta sialta🐖 ja haisi silakkalaatikolta ja eltaantuneelta ihralta🤢🤮, mutta toosa ku toosa🤭hihi

Vierailija
13/15 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytät siis lihavalta sialta heidän mielestään. Ja teinit on oikeassa. Ei se paita ole liian iso.🐷

Vierailija
14/15 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä seiso muna pystyssä ja lapset riippu siinä vuorotellen.

Hauskaa oli

Vierailija
15/15 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat lahjat on kun ostan aina itselleni ja paketoin. Silloin oikeastaan odotan joulua, että saan uuden käsilaukun avattua ja käyttöön. Ahdistaa taas kun anopilta tuli kahvikupit. Halpaa krääsää,toisessakin on se kahva vinossa ja ne on rumat kupit. Ääh. No lapsi juo siitä,muutoin tekis mieli viedä vaikka töihin yleiseen käyttöön. 

No kylläpä oli todella vittumainen anoppi kun muisti sinua jouluna. Ilmoita että haluat tästä lähtien rahaa, etkä halpaa paskaa. Kiittämättömät ihmiset on kyllä perseestä!🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän