Onpa herttaisia nuo Ronaldot Suomen Lapissa :) Taisi tulla pukkikin aattoillalla kuten täällä muillakin <3
Nuo samanlaiset yöpyjamat ruokapöydässä on kyllä aika huippu, niin suomalaista jotenkin. Hauska ettei miljonäärikään tarvitse sen kummempaa kuin lasten ja lastenmielisten ilon!
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Epäsuosittu kommentti täältä, mutta, mutta... kun nyt 700 miljoonaa saa Suomi-Joulu hehkutusta, joissa suomalaiset avustajat hymyilevä, ruoka on herkullista, eikä tuvassa ole kylmä, niin sitten ne Lapin matkan varaavat joutuvat pettymään kun vastassa on hymyttömiä suomalaisia jotka olettavat DIY Joulua, jossa turistin pitää tehdä kaikki itse, kuten Suomessa on normaalia ja ruokakin on mautonta.
Eivät muista että järjestelyt hoitaa kansainvälinen VIP-matka ja concierge -palvelu ja heillä oma kymmenpäinen henkilökunta mukana.
Olen iloinen että mainonta tuo lisää matkailijoita, mutta kauhussani että odotukset ovat epärealistiset.
No kuule höpö höpö. Ihan samanlaiset paketit on turisteille, halvemmalla vain. Kaikki on järjestetty. Mutta olet itse kyllä hyvä esimerkki suomalaisesta downerista, älä vaan mene Lappiin muiden iloa pilaamaan.
Ronaldon vaikutus myyntiin on käsittämätön. Kun Ronaldo kieltäytyi juomalta Coca-Colaa lehdistötilaisuudessa, niin Coca-Colan myynti syöksyi. Ensi talvena Lappi on vielä täydempi kuin nyt.
Suomessa käy vuosien mittaan enemmänkin maailman luokan julkkiksia, mutta täällä periferiassa ei tunnisteta kaikkia, koska kansainvälisyytemme on niin kapea-alaista. Mutta siten moni maailmantähti saa kulkea Suomessa ihan rauhassa, koska vain harva tunnistaa, todennäköisimmin muut ulkomaalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa käy vuosien mittaan enemmänkin maailman luokan julkkiksia, mutta täällä periferiassa ei tunnisteta kaikkia, koska kansainvälisyytemme on niin kapea-alaista. Mutta siten moni maailmantähti saa kulkea Suomessa ihan rauhassa, koska vain harva tunnistaa, todennäköisimmin muut ulkomaalaiset.
Miksi ajattelet että täällä oltaisiin jotenkin kapea-alaisia? Onpa alentava kommentti. Yrittäjät eivät kerro vieraistaan, siksihän tänne juuri tullaan. Että saa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että tykkäävät kun saavat kulkea täällä Suomessa tunnistamattomana.
Ronaldo on legenda minulle nykyään. Loistava ihminen kerta kaikkea! SIUUUU
Voi olla että poroa maistavat mutta heillä on omat kokit ja keittiöhenkilökunta mukana. Voisihan sitä olettaa että lohta ainakin maistaisivat.
Eikö lohi kuulu myös portugalilaiseen keittiöön?