Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä takapuoli kääntyy ns. alle?

Vierailija
25.12.2024 |

Niin että koko selkä takapuolen alaosaan saakka on yhtä litteää levyä ja vasta ihan alaosassa takapuoli tekee pienen kurvin ennen kuin alkaa reidet.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salilla treenaavilla naisilla on sellainen hyppyripeppu mihin ei maanvetovoima saa kynsiään kiinni 👍 Kovaa työtä se vain vaatii niin ankanpylly vielä 5kymppisenä 😉

Eikö elämässä todella oo tärkeämpiä asioita?

Itse asiassa ei. Siinä vaiheessa kun ysikymppisenä virut lattialla pudottuasi tuolilta, alat miettiä kitkeränä tekemääsi virhettä, kun annoit lihasten mennä. Yhden tällaisen tädin kanssa juteltuani sanon näin. Hänellä onneksi lapsenlapset tulivat katsomaan niin selvisi säikähdyksellä ja yhdellä vuorokaudella. Sekin täti jutteli tätä minulle itse puistossa sen jälkeen kun passittivat hänet punttisaliin palauttamaan fysiikkaansa. Niin nykyään tehdään.

Jalat, lantion seudun lihakset ja vatsa ja selkä. Älkää päästäkö niitä heikkenemään.

Ysikymppisellä ei ole lihasmassasta juuri mitään jäljellä, eikä juuri rasvaakaan, koska luonto on tarkoittanut asian niin, että viimeistään siinä iässä kuollaan, eli kroppa sanoo maallisen vaelluksensa irti. Taivaaseenkaan ei mennä iso perse edellä, siitä toisesta paikasta en ole ihan varma, mutta sinne pääsee kyllä pari-kolmekymppinenkin besser-wisser huolimatta siitä luuleeko olevansa kuolematon vai ei. Monella on valokuvia perhealbumissa. Sinulla niitä taitaa olla persealbumissa - ja muistitikulla jos Gigaa riittää paksuille otoksille.

Vierailija
62/75 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä istun aina perseelläni, se menee aina alle. Miten sen voisin nostaa päälle?

Minäpä pystynkin vetämään perseet olalle. Pistäkääs paremmaks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salilla treenaavilla naisilla on sellainen hyppyripeppu mihin ei maanvetovoima saa kynsiään kiinni 👍 Kovaa työtä se vain vaatii niin ankanpylly vielä 5kymppisenä 😉

Eikö elämässä todella oo tärkeämpiä asioita?

Itse asiassa ei. Siinä vaiheessa kun ysikymppisenä virut lattialla pudottuasi tuolilta, alat miettiä kitkeränä tekemääsi virhettä, kun annoit lihasten mennä. Yhden tällaisen tädin kanssa juteltuani sanon näin. Hänellä onneksi lapsenlapset tulivat katsomaan niin selvisi säikähdyksellä ja yhdellä vuorokaudella. Sekin täti jutteli tätä minulle itse puistossa sen jälkeen kun passittivat hänet punttisaliin palauttamaan fysiikkaansa. Niin nykyään tehdään.

Jalat, lantion seudun lihakset ja vatsa ja selkä. Älkää päästäkö

Ysikymppisellä ei ole lihasmassasta juuri mitään jäljellä, eikä juuri rasvaakaan, koska luonto on tarkoittanut asian niin, että viimeistään siinä iässä kuollaan, eli kroppa sanoo maallisen vaelluksensa irti. Taivaaseenkaan ei mennä iso perse edellä, siitä toisesta paikasta en ole ihan varma, mutta sinne pääsee kyllä pari-kolmekymppinenkin besser-wisser huolimatta siitä luuleeko olevansa kuolematon vai ei. Monella on valokuvia perhealbumissa. Sinulla niitä taitaa olla persealbumissa - ja muistitikulla jos Gigaa riittää paksuille otoksille.

Mistä sinä sen tiedät mennäänkö taivaaseen perse edellä vai ei?

Vierailija
64/75 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä sinä sen tiedät mennäänkö taivaaseen perse edellä vai ei?"

Saatanpa tietääkin 👺

Vierailija
65/75 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä kauhean näköistä, kun takapuoli on yksi iso litteä levy eikä pakaroita erota toisistaan. Miehillä on yhtä kauhea sellainen ryppyinen ja littana roikko.

Sitä on jo luonnonoikku jos takapuoli on yksi yhtenäinen litteä levy. 

Katso ja hämmästy.

https://images.sanoma-sndp.fi/a6ee3cceec00a145ac00375492ab3a7b.jpg/norm…

Vierailija
66/75 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään iässä, minulla on aina ollut tuollainen takapuoli. Kaikki on vain yhtä selän jatketta. Lisäksi ja koska sitä pehmustetta ei ole siellä takapuolessa lihaksina niin istuminen lattialla tai ilman pehmustetta tekee kipeä. Sattuu siis luihin koska pistää. Joka ex mies valitti takaapäin painaessa, että sattuu kun perseeni luut pistävät, no se sama luu pistää kun istun.

Vierailija
67/75 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken kruunaa kananpersetukka.

Vierailija
68/75 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä tapahtunut.

N54

Vierailija
69/75 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään iässä, minulla on aina ollut tuollainen takapuoli. Kaikki on vain yhtä selän jatketta. Lisäksi ja koska sitä pehmustetta ei ole siellä takapuolessa lihaksina niin istuminen lattialla tai ilman pehmustetta tekee kipeä. Sattuu siis luihin koska pistää. Joka ex mies valitti takaapäin painaessa, että sattuu kun perseeni luut pistävät, no se sama luu pistää kun istun.

Kannattais varmaan vähän treenata lihaskuntoa.

Vierailija
70/75 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se litistyy, että vanhuksena mahtuu vaipat paremmin housuihin.

Vierailija
71/75 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse on selkäpuolen kasvot.

Vierailija
72/75 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samana päivänä kun silmät kasvaa yhteen

Vierailija
73/75 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
74/75 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan vielä viiskymppisenä jos paljon urheilee. Mitä vanhemmaksi siitä tulee, sitä enemmän vaatii työtä ja oikeata ravintoa ylläpitää niitä lihaksia 

Vierailija
75/75 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattais varmaan vähän treenata lihaskuntoa.

Joillekin ei lihas tartu sen enempää kuin rasvakaan.