Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hakea seksiseuraa menestyksellä eron jälkeen?

Vierailija
25.12.2024 |

Kiinnostava ja jännä elämänvaihe alkamassa. Todella pitkä avioliitto päättymässä, sopuisa ero vireillä. Ikä alkaa vielä nelosella, mutta ei kauaa. 

Tuntuu tässä vaiheessa, että mahdollisuuksia on vaikka mihin. 

Nyt mietin että miten ja missä haen naisseuraa. Haluaisin tutustua uusiin ihmisiin (naisiin) ihan kaverina, tehdä juttuja joista molemmat tykkää. Kokkailla mausteista ruokaa, käydä kävelyllä jne. Ilman ajatusta seksistä. 

Sit haluaisin seksiseuraa nautinnolliseen, leikkisään ja vastavuoroiseen, kiireettömään seksiin. Voin toki tehdä seksiseuralaisen kanssa muutakin, käydä leffassa tai keikalla tai muuta. 

Miten mun kannattaa näistä asioista kertoa ja missä kanavissa? Olen aivan kuutamolla deittiapplikaatioista vielä tässä vaiheessa. En halua luoda hätiköiden profiilia vaan miettiä miten se kannattaa tehdä. 

Seksiseuralle oma profiili appiin ja kaveriseuralle oma profiili johonkin toiseen appiin? Ei varmaan kannata kaikkea tätä laittaa yhteen profiiliin?

Seksin saaminen tulee olemaan se vaikeampi juttu varmaan. Vinkkejä tähän teiltä asiantuntijoilta? Mitä ei kannata tehdä? Mikä herättää kiinnostuksen?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita tekemällä Tinder profiili (Hupia vähäksi aikaa profiililla), sitten täydennät tätä käymällä yökerhoissa, ravintoloissa  ja baareissa. On kumma jos ei seksiseuraa löydy. Sinkkuristeilyt on myös melkoisia "bordelleja" 😉

Vierailija
2/58 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder. Panosta tekstiin. Itse laitoin hakuun tositarkoituksella, koska en mitään kertapanoja halunnut. Homma alkoikin muutaman hutin jälkeen rokkaamaan itseäni 5v nuoremman, eronneen naisen kanssa. Kaikkea ķivaa on tehty yhdessä ja välissä aina pannaan kuin kanit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu Jyväskylän polyjen seuraan. Saanti on taattu.

Vierailija
4/58 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder. Panosta tekstiin. Itse laitoin hakuun tositarkoituksella, koska en mitään kertapanoja halunnut. Homma alkoikin muutaman hutin jälkeen rokkaamaan itseäni 5v nuoremman, eronneen naisen kanssa. Kaikkea ķivaa on tehty yhdessä ja välissä aina pannaan kuin kanit.

No tääkin just että laittaako tositarkoituksella vai eimitä se nyt sitten tarkoittaa lopulta. Mä voisin alkaa vakaaseen fwb-suhteeseen jos se kiinnostaisi molempia, mutta en tietenkään vakavaa suhdetta hae tuoreen eron jälkeen. Et kyllä tossa miettimistä on miten optimoi nuo valinnat. 

AP

Vierailija
5/58 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tääkin just että laittaako tositarkoituksella vai eimitä se nyt sitten tarkoittaa lopulta. Mä voisin alkaa vakaaseen fwb-suhteeseen jos se kiinnostaisi molempia, mutta en tietenkään vakavaa suhdetta hae tuoreen eron jälkeen. Et kyllä tossa miettimistä on miten optimoi nuo valinnat. 

AP

Käsittele ero kunnolla ensin. Siihen menee 1-2 vuotta. Älä hakeudu mihinkään suhteisiin sinä aikana, vaikka tuntuisi vaikealta. Muuten pitkität erosta selviämistä ja teet omasta ja mahdollisten uusien kumppaniesi elämästä vaikeaa, etkä lopulta saa niistä yhtään mitään muuta kuin harmia.

Vierailija
6/58 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään joku Tinder epäonnistuja kun käy alapeukuttamassa noita, missä Tinder edes mainitaan. Itsellä on Tinder listalla vuoden 2023 Toukokuusta yhdeksän naista ja osan kanssa harrastetaan seksiä aina silloin tällöin. Asutaan aivan eri puolilla Suomea, joten säännölliset sessiot eivät oikein onnistu.

Vierailija
7/58 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on näköjään joku Tinder epäonnistuja kun käy alapeukuttamassa noita, missä Tinder edes mainitaan. Itsellä on Tinder listalla vuoden 2023 Toukokuusta yhdeksän naista ja osan kanssa harrastetaan seksiä aina silloin tällöin. Asutaan aivan eri puolilla Suomea, joten säännölliset sessiot eivät oikein onnistu.

Minulla oli puoli vuotta. Sinä aikana yli 40 eri seksikumppania. Meni maku koko touhuun, ei sieltä löydä mitään oikeasti kestävää ja merkityksellistä. 

Vierailija
8/58 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli puoli vuotta. Sinä aikana yli 40 eri seksikumppania. Meni maku koko touhuun, ei sieltä löydä mitään oikeasti kestävää ja merkityksellistä. 

AP ei nyt ollutkaan etsimässä puolisoa vaan fwb:tä ja niitä kyllä löytyy ja pitkäaikaisiakin.

Vierailija
9/58 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan tanssipaikat olivat hyviä paikkoja saada pimpsoo tanssin jälkeen. Kuhan osasi tanssia niin kyllä se siitä alkoin lähestymään. Stadissa oli joskus tanssipaikka nimeltä Vanha Maestro, sieltä jos ei saannut seuraa mukaan niin portsari antoi narikkarahan takaisin.

Vierailija
10/58 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP ei nyt ollutkaan etsimässä puolisoa vaan fwb:tä ja niitä kyllä löytyy ja pitkäaikaisiakin.

Eli ei ymmärrä mitä haluaa ja mitä seurauksia valinnoillaan on. Se on ymmärrettävää eron jälkeen, mutta surullista. 

Vierailija
11/58 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Käsittele ero kunnolla ensin. Siihen menee 1-2 vuotta. Älä hakeudu mihinkään suhteisiin sinä aikana, vaikka tuntuisi vaikealta. Muuten pitkität erosta selviämistä ja teet omasta ja mahdollisten uusien kumppaniesi elämästä vaikea

Höpö höpö, ja riippuu tilanteesta. Itse tanssin riemusta kun puolison viimeinen muuttolaatikko kannettiin ulos talosta. Ero oli käsitelty sillä hetkellä, sen verran karmea suhde oli takana.

Vierailija
12/58 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Eihän yksikään suhde ole aluksi vakava, vaan kehittyvät sellaisiksi jos kemiat kohtaavat ja niiden haluaa antaa kehittyä. Kauhean raskasta olisi tutustua uuteen ihmiseen ja miettiä, olenko yhden, kolmen vai viiden panokerran arvoinen. Kaipaan myös muunkinlaista läheisyyttä kuin seksiä, eli suutelua, kainaloa, sylissä pit.mistä, käsi kädessä kävelyä jne.

Annan siis jokaiselle suhteelle mahdollisuuden, enkä ota laskelmoiden mitään "kesäkissaa". Mielestäni kukaan ei ansaitse sellaista kohtelua.

Vierailija
13/58 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla vastaotetulla valokuvalla, EI yläviistosta. 

Vierailija
14/58 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulkee pois kaikki yli 30-v naiset. 

Vierailija
15/58 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Käsittele ero kunnolla ensin. Siihen menee 1-2 vuotta. Älä hakeudu mihinkään suhteisiin sinä aikana, vaikka tuntuisi vaikealta. Muuten pitkität erosta selviämistä ja teet omasta ja mahdollisten uusien kumppaniesi elämästä vaikea

Tätä ohjetta en ole koskaan ymmärtänyt. Johtuu varmaan myös siitä, että en ole montaa kertaa eronnut, eikä ero ole koskaan tullut yllätyksenä puun takaa, vaan aina pitkän pitkän harkinnan seurauksena.

Minusta elämä on liian lyhyt siihen, että välillä "selvitään vuosia existä", pidetään vanhoja haavoja auki ja ruoskitaan itseä tai ainakin märehditään menneitä itsesäälin vallassa. Minulle paras tapa selvitä on ollut se, että aloitan uuden luvun elämäni kirjassa. Peruutuspeiliin tuijottaminen liian pitkään ja jälkiviisaus eivät ole minun juttujani.

Vierailija
16/58 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kuukautta, sen jälkeen poistin profiilini. Viestittelyä viiden kanssa, kahvittelua kahden kanssa, yhdyntää ja yhdessäoloa yhden kanssa. Nyt onnellisena ja rakastuneena kohti uutta vuotta.

Vierailija
17/58 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa otsikon voi typistää muotoon: "Miten hakea seksiseuraa menestyksellä?" Vastaukset: A) Luovu kaikista vaatimuksistasi kuten koko ja paino, paitsi sitä, että pitää olla nainen joka syntyessään oli biologisesti nainen eikä nykyään omaa transkikkeliä, ja mene johonkin baariin (juottola) iltamyöhällä. B) Piipahda striptease klubilla.

Vierailija
18/58 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ohjetta en ole koskaan ymmärtänyt. Johtuu varmaan myös siitä, että en ole montaa kertaa eronnut,

tämä kertoo tunne-elämän köyhyydestä ja ihmisten esineellistämisestä. Kaltaisiasi on tinder täynnä. Sen takia en sinne enää koskaan palaa. 

Vierailija
19/58 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ohjetta en ole koskaan ymmärtänyt. Johtuu varmaan myös siitä, että en ole montaa kertaa eronnut, eikä ero ole koskaan tullut yllätyksenä puun takaa, vaan aina pitkän pitkän harkinnan seurauksena.

Minusta elämä on liian lyhyt siihen, että välillä "selvitään vuosia existä", pidetään vanhoja haavoja auki ja ruoskitaan itseä tai ainakin märehditään menneitä itsesäälin vallassa. Minulle paras tapa selvitä on ollut se, että aloitan uuden luvun elämäni kirjassa. Peruutuspeiliin tuijottaminen liian pitkään ja jälkiviisaus eivät ole minun juttujani.

Varsinkaan nykyisessä kertakäyttökulttuurissa ei ole tapana jäädä vuosiksi märehtimään. Porukka alkaa nopeasti suhteisiin ja myös lopettaa ne nopeasti. Ei muuta kuin mukaan vaan matalalla kynnyksellä.

Vierailija
20/58 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi EI yläviistosta. Vastahan vuosia varoiteltiin, ettei alaviistosta. Mitä pilkun tarkkaa nysväämistä se kuvaaminen pitää olla? Pitkääkö mennä viralliseen passikuvaan, että kelpaa sinkuille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi