Missä iässä takapuoli kääntyy ns. alle?
Niin että koko selkä takapuolen alaosaan saakka on yhtä litteää levyä ja vasta ihan alaosassa takapuoli tekee pienen kurvin ennen kuin alkaa reidet.
Kommentit (75)
Eiköhän tuossa ole vain heikot pakaralihakset syynä?
Tekee kurvin, minkä kurvin? Ei minulla ainakaan. Suora polvitaipeeseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Tekee kurvin, minkä kurvin? Ei minulla ainakaan. Suora polvitaipeeseen asti.
Miten tämä on mahdollista?
Enemmän huolestuttaa tyhjiö yläkerrassasi. Naputtele otsaa puukauhalla, saat ilmaiset bongorummut.
Vierailija kirjoitti:
Kai tuo on geneettistä. En ole ainakaan omassa suvussa huomannut tuollaista.
Niinpä. Miehen puolen suvusta olen huomannut, että osalla on takapuoli "hävinnyt" vanhemmiten. Omassa suvussa ovat pakarat säilyneet paremmin. Tosin liikunnaillisuudessakin on aika iso ero
Vierailija kirjoitti:
Enemmän huolestuttaa tyhjiö yläkerrassasi. Naputtele otsaa puukauhalla, saat ilmaiset bongorummut.
T. Mielensä pahoittanut lättäpylly
Jos laihduttaa liikaa, nuorilla on se? No ei vaan.
Salilla treenaavilla naisilla on sellainen hyppyripeppu mihin ei maanvetovoima saa kynsiään kiinni 👍 Kovaa työtä se vain vaatii niin ankanpylly vielä 5kymppisenä 😉
Vierailija kirjoitti:
Salilla treenaavilla naisilla on sellainen hyppyripeppu mihin ei maanvetovoima saa kynsiään kiinni 👍 Kovaa työtä se vain vaatii niin ankanpylly vielä 5kymppisenä 😉
Eikö elämässä todella oo tärkeämpiä asioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ei. Siinä vaiheessa kun ysikymppisenä virut lattialla pudottuasi tuolilta, alat miettiä kitkeränä tekemääsi virhettä, kun annoit lihasten mennä. Yhden tällaisen tädin kanssa juteltuani sanon näin. Hänellä onneksi lapsenlapset tulivat katsomaan niin selvisi säikähdyksellä ja yhdellä vuorokaudella. Sekin täti jutteli tätä minulle itse puistossa sen jälkeen kun passittivat hänet punttisaliin palauttamaan fysiikkaansa. Niin nykyään tehdään.
Jalat, lantion seudun lihakset ja vatsa ja selkä. Älkää päästäkö niitä heikkenemään.
Oikeesti..ei toivottavasti käänny.Nyt Selkee etu/takapuoli.
Onko lättäpyllyillä edes se kanjoni kovin syvä?
Vierailija kirjoitti:
Onko lättäpyllyillä edes se kanjoni kovin syvä?
Mikä kanjoni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin terveys? No ei oikeastaan, koska ilman sitä ei ole elämää.
Kai tuo on geneettistä. En ole ainakaan omassa suvussa huomannut tuollaista.