Miten hakea seksiseuraa menestyksellä eron jälkeen?
Kiinnostava ja jännä elämänvaihe alkamassa. Todella pitkä avioliitto päättymässä, sopuisa ero vireillä. Ikä alkaa vielä nelosella, mutta ei kauaa.
Tuntuu tässä vaiheessa, että mahdollisuuksia on vaikka mihin.
Nyt mietin että miten ja missä haen naisseuraa. Haluaisin tutustua uusiin ihmisiin (naisiin) ihan kaverina, tehdä juttuja joista molemmat tykkää. Kokkailla mausteista ruokaa, käydä kävelyllä jne. Ilman ajatusta seksistä.
Sit haluaisin seksiseuraa nautinnolliseen, leikkisään ja vastavuoroiseen, kiireettömään seksiin. Voin toki tehdä seksiseuralaisen kanssa muutakin, käydä leffassa tai keikalla tai muuta.
Miten mun kannattaa näistä asioista kertoa ja missä kanavissa? Olen aivan kuutamolla deittiapplikaatioista vielä tässä vaiheessa. En halua luoda hätiköiden profiilia vaan miettiä miten se kannattaa tehdä.
Seksiseuralle oma profiili appiin ja kaveriseuralle oma profiili johonkin toiseen appiin? Ei varmaan kannata kaikkea tätä laittaa yhteen profiiliin?
Seksin saaminen tulee olemaan se vaikeampi juttu varmaan. Vinkkejä tähän teiltä asiantuntijoilta? Mitä ei kannata tehdä? Mikä herättää kiinnostuksen?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi olla ajattelematta kuin että yäk. Mutta onneksi on ilmeisesti paljon naisia joita ei haittaa se että haet seksisi yhdestä paikasta samalla kun pidät kaverinaisia (monikko!) joista ilmeisesti etsit kuitenkin jotain jopa mahdollisesti joku päivä syventävää suhdetta. Tämän käsityksen saan ja en voi olla ajattelematta kuin että yäk.
Jos mulla on kavereina naisia, niin miksi on ällöttävää että sen lisäksi harrastaisin seksiä jonkun naisen kanssa? En ymmärrä. Sekö, että satun etsimään näitä samaan aikaan?
Mä olen ollut reilusti yli 20 vuotta yhden miehen nainen, perinteisessä heterosuhteessa. On lapsia. En ole pettänyt vaimoani kertaakaan.
Tässä iässä ja tällä kokemuksella en hirveän paljon ajattele sitä, millaiset sosiaaliset suhteet ovat enemmistön mielestä hyväksyttäviä. En ole konservatiivi. En myöskään aio vedättää ketään.
Mutta kiitos mielipiteestäsi, se on ihan arvokas, koska tietysti haluaisin osata muotoilla sanani niin, etten karkota kaikkia mukavia naisia ja ole ällöttävää niiden mielestä. Täytyy funtsia miten asiat esittää.
AP
Vierailija kirjoitti:
#28: "homman, seksiseuran löytämisen, pitäisi olla helpompaa kuin oikean kumppanin löytäminen. Mutta näinköhän on!?"
Ei ole olemassa yhtäkään naista, koko maailmassa, eikä koskaan ole ollutkaan, joka tarjoaa sinulle pelkän reiän, tai pelkkiä reikiä, ilmaiseksi. Ei siis ole olemassa sellaista asiaa, miehelle, kuin seksiseura, ei lainkaan ole, se on fantasiaa. Eikä ole naisellekaan, joku fémakko toki saattaa helposti olla niin harhainen että näyttelee sellaista hetken ajan, koska tämä aihe kuulu ideologiansa kovaan ytimeen. Nainen antautuu miehelle vain, ja vain siksi, että pyrkii saamaan reaalisia etuja mieheltä.
Seksiä mies voi ostaa ilokaunottarilta, ja seksiseuralainen (sugar baby tai jalkavaimo tai salarakas tai yms) tarjoaa seksiseuraa ja siis seksiä rahaa/ylläpitoa vastaan, pitemmällä kontrahdilla kuin ilokaunotar.
M67v.
Sekin on yksi etu naiselle, että antautumalla toiselle/muulle miehelle, nainen pääsee kostamaan aviomiehelleen, jonkin todellisen tai naisen kuvitteleman, aviomiehen syyksi lukemansa asian, vääryyden tai virheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#28: "homman, seksiseuran löytämisen, pitäisi olla helpompaa kuin oikean kumppanin löytäminen. Mutta näinköhän on!?"
Ei ole olemassa yhtäkään naista, koko maailmassa, eikä koskaan ole ollutkaan, joka tarjoaa sinulle pelkän reiän, tai pelkkiä reikiä, ilmaiseksi. Ei siis ole olemassa sellaista asiaa, miehelle, kuin seksiseura, ei lainkaan ole, se on fantasiaa. Eikä ole naisellekaan, joku fémakko toki saattaa helposti olla niin harhainen että näyttelee sellaista hetken ajan, koska tämä aihe kuulu ideologiansa kovaan ytimeen. Nainen antautuu miehelle vain, ja vain siksi, että pyrkii saamaan reaalisia etuja mieheltä.
Seksiä mies voi ostaa ilokaunottarilta, ja seksiseuralainen (sugar baby tai jalkavaimo tai salarakas tai yms) tarjoaa seksiseuraa ja siis seksiä rahaa/ylläpitoa vastaan, pitemmällä kontrahdilla kuin ilokaunotar.
M67v.
Mitäs jos hakisit apua ongelmiisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi olla ajattelematta kuin että yäk. Mutta onneksi on ilmeisesti paljon naisia joita ei haittaa se että haet seksisi yhdestä paikasta samalla kun pidät kaverinaisia (monikko!) joista ilmeisesti etsit kuitenkin jotain jopa mahdollisesti joku päivä syventävää suhdetta. Tämän käsityksen saan ja en voi olla ajattelematta kuin että yäk.
Jos mulla on kavereina naisia, niin miksi on ällöttävää että sen lisäksi harrastaisin seksiä jonkun naisen kanssa? En ymmärrä. Sekö, että satun etsimään näitä samaan aikaan?
Mä olen ollut reilusti yli 20 vuotta yhden miehen nainen, perinteisessä heterosuhteessa. On lapsia. En ole pettänyt vaimoani kertaakaan.
Tässä iässä ja tällä kokemuksella en hirveän paljon ajattele sitä, millaiset sosiaaliset suhteet ovat enemmistön mielestä hyväksyttäviä. En ole kons
Mulle asia on ihan ok. Kunhan jokainen vain pitää huolta terveydestään, ei mitään ongelmaa. Ja kunnioittaa muita, niin että pitää ne suhteet tarpeeksi erillään toisistaan. Keskittyy aidosti siihen, kenen kanssa kerrallaan on.
Kiintyneitä suhteita voi olla useita, jokainen on omanlaisensa. Toinen on romanttisempi, toinen toverillinen, jonkun kanssa puhdasta himoa. Jos jonkun kanssa alkaa lähentyä tosissaan, pitää arvioida asia uudelleen.
Eronnut N52, tapailusuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä iässä ja tällä kokemuksella en hirveän paljon ajattele sitä, millaiset sosiaaliset suhteet ovat enemmistön mielestä hyväksyttäviä. En ole kons
Puhumalla rehellisesti noista asioista et varmasti löydä seuraa, ellet ole rikas ja näytä mallilta. Silloinkin naiset haluavat kestävän suhteen, eli käytät heitä hyväksesi, koska he eivät ole rehellisiä ja tiedät sen.
Eronnut N52
yök, en koskisi pitkällä tikullakaan kaltaiseesi esineellistäjään. Oletko oikeasti rehellinen kaikille kumppaneillesi? Taitavat olla XU:n eliittiä jos olet.
Vierailija kirjoitti:
Eronnut N52
yök, en koskisi pitkällä tikullakaan kaltaiseesi esineellistäjään. Oletko oikeasti rehellinen kaikille kumppaneillesi? Taitavat olla XU:n eliittiä jos olet.
Hankipa elämä. On tainnut katkeralta ihmiseltä jäädä elämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä iässä ja tällä kokemuksella en hirveän paljon ajattele sitä, millaiset sosiaaliset suhteet ovat
Kateellisen ihmisen uikutusta.
Ja mihin mihin sitä sitä..(joku e r o n n u t..)
enää enää
..tarvii?
-
Soon kuule 'pappa o h i jo' sulta..
Hain ihan parisuhdeseuraa Tinderistä. Eräs nainen minut sieltä kävi pelastamassa itselleen ja nyt kun olen rakastunut, niin nainen ei olekaan varma, onko hänestä enää parisuhteeseen aiemman vaikean suhteen takia. Aika näyttää, miten tässä käy. Tinderiin en haluaisi enää palata.
Vierailija kirjoitti:
Hain ihan parisuhdeseuraa Tinderistä. Eräs nainen minut sieltä kävi pelastamassa itselleen ja nyt kun olen rakastunut, niin nainen ei olekaan varma, onko hänestä enää parisuhteeseen aiemman vaikean suhteen takia. Aika näyttää, miten tässä käy. Tinderiin en haluaisi enää palata.
Tuollaisia haahuilijoita tinder on täynnä. Siellä ei kannata luottaa kehenkään.
"Jos nainen hakisi vain seksiä, niin silloin pitää jokaisen kykenevän miehen kelvata. Reppu vaan auki ja miehet jonoon."
Nyt täytyy sanoa, etten naisena tiedä tällaisia miehiäkään.. Siis jos näin olisi ei kukaan jäisi ilman seksiä. Sen kuin vain parikymppinen mies menee panemaan jotain itsensä vuodepotikaaksi syönyttä nelikymppistä tai hampaatonta addiktia ja jos ei kelpaa niin ei sitten halunnutkaan seksiä ? :D
Kyllä minä olen hakenut *vain* seksisuhdetta, sinkkuna, tilanteessa jossa haluan *seksiä*. Ja tähän hommaan oli nimenomaan vaikeaa löytää miestä. Koska tietenkään en kelpuuttanut vaikka omasta mielestäni epämiellyttävää (käytös tai ulkonäkö) ukkoa. Mitään muuta en mieheltä halunnut enkä halua vaikka hän kehitti tunteita ja oli hyvännäköinen ja varakas ja fiksu. Ei kaikki halua suhdetta. Ehkä olen sitten maailman ainoa nainen joka haluaa vain seksiä ja sitten olla rauhassa, mutta epäilen.
Vierailija kirjoitti:
"Jos nainen hakisi vain seksiä, niin silloin pitää jokaisen kykenevän miehen kelvata. Reppu vaan auki ja miehet jonoon."
Nyt täytyy sanoa, etten naisena tiedä tällaisia miehiäkään.. Siis jos näin olisi ei kukaan jäisi ilman seksiä. Sen kuin vain parikymppinen mies menee panemaan jotain itsensä vuodepotikaaksi syönyttä nelikymppistä tai hampaatonta addiktia ja jos ei kelpaa niin ei sitten halunnutkaan seksiä ? :D
Kyllä minä olen hakenut *vain* seksisuhdetta, sinkkuna, tilanteessa jossa haluan *seksiä*. Ja tähän hommaan oli nimenomaan vaikeaa löytää miestä. Koska tietenkään en kelpuuttanut vaikka omasta mielestäni epämiellyttävää (käytös tai ulkonäkö) ukkoa. Mitään muuta en mieheltä halunnut enkä halua vaikka hän kehitti tunteita ja oli hyvännäköinen ja varakas ja fiksu. Ei kaikki halua suhdetta. Ehkä olen sitten maailman ainoa nainen joka haluaa vain seksiä ja sitten olla rauhassa, mutta epäilen.
Minulle antautuneista kaunottarista vain nuoret teinikaunottaret, jotka vielä asuivat vanhempiensa kanssa, ovat antautuneet seksin takia, mutta eivät pelkän seksin, vaan saadakseen uusia kokemuksia. Heillä ei vielä ollut tarvetta rakentaa tulevaisuutta tai rengastaa vakituista poikaystävää. Sitä vanhemmat kaunottaret ovat poikkeuksetta, loppujen lopuksi, haluneet jotakin enemmän, vaikka peuhaamaan lähdettäessä toisinaan minusta vaikutti aivan selvästi siltä että kyseessä olisi vain pelkkä riemu, riemun itsensä takia.
Voihan se olla, että todella vanha nainen, joka on ilman miestä mutta kuitenkin on taloudellisesti omavarainen, saattaa toimia toisin. Nettikirjoittelun sekä seuranhakupalveluiden perusteella vanhat naiset kylläkin lähes poikkeuksetta haluavat miehen elämään kanssaan, mutta ilman seksiä, siis jonkinlaiseen palvelusuhteeseen.
Minkähän ikäinen mahtaa olla "todella vanha" nainen? Itse olen tässä viittäkymppiä lähestyvänä huomannut että ikäiseni miehet eivät kykene enää. Ovat todella vaivaisia, eikä mikään paikka toimi enää kunnolla.
Mihin itse miehen ottaisin niin kumppaniksi iloja ja suruja jakamaan ilman muuta mutta seksittömään suhteeseen en enää taivu. Sellaisessa tuli elettyä ihan riittävästi menneisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Minkähän ikäinen mahtaa olla "todella vanha" nainen?
Yli 40v ikänainen, yli 50v wanhusnainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähän ikäinen mahtaa olla "todella vanha" nainen?
Yli 40v ikänainen, yli 50v wanhusnainen.
Joo. Kyllä seksin suhteen se pallo tippuu miesten kohdalla. Ei pysty, ei kykene.
Noin minäkin luulin tekeväni. Tapasin ensimmäisen "vakipanon" ja hänestä tosiaan tuli sellainen. Nyt 6 vuotta yhdessä ja aivan taivaanlahja jollaista en edes kuvitellut olevan olemassa nimenomaan seksissä.
Mä en nähnyt yhtään syytä, miksi pitäisi löytää heti uusi. Oma liittoni oli ok, hyvine ja huonoine puolineen. Otin lievän väsymyksen normaalina asiana. Lopulta kaikki levisi käsiin.