Miten hakea seksiseuraa menestyksellä eron jälkeen?
Kiinnostava ja jännä elämänvaihe alkamassa. Todella pitkä avioliitto päättymässä, sopuisa ero vireillä. Ikä alkaa vielä nelosella, mutta ei kauaa.
Tuntuu tässä vaiheessa, että mahdollisuuksia on vaikka mihin.
Nyt mietin että miten ja missä haen naisseuraa. Haluaisin tutustua uusiin ihmisiin (naisiin) ihan kaverina, tehdä juttuja joista molemmat tykkää. Kokkailla mausteista ruokaa, käydä kävelyllä jne. Ilman ajatusta seksistä.
Sit haluaisin seksiseuraa nautinnolliseen, leikkisään ja vastavuoroiseen, kiireettömään seksiin. Voin toki tehdä seksiseuralaisen kanssa muutakin, käydä leffassa tai keikalla tai muuta.
Miten mun kannattaa näistä asioista kertoa ja missä kanavissa? Olen aivan kuutamolla deittiapplikaatioista vielä tässä vaiheessa. En halua luoda hätiköiden profiilia vaan miettiä miten se kannattaa tehdä.
Seksiseuralle oma profiili appiin ja kaveriseuralle oma profiili johonkin toiseen appiin? Ei varmaan kannata kaikkea tätä laittaa yhteen profiiliin?
Seksin saaminen tulee olemaan se vaikeampi juttu varmaan. Vinkkejä tähän teiltä asiantuntijoilta? Mitä ei kannata tehdä? Mikä herättää kiinnostuksen?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder. Panosta tekstiin. Itse laitoin hakuun tositarkoituksella, koska en mitään kertapanoja halunnut. Homma alkoikin muutaman hutin jälkeen rokkaamaan itseäni 5v nuoremman, eronneen naisen kanssa. Kaikkea ķivaa on tehty yhdessä ja välissä aina pannaan kuin kanit.
No tääkin just että laittaako tositarkoituksella vai eimitä se nyt sitten tarkoittaa lopulta. Mä voisin alkaa vakaaseen fwb-suhteeseen jos se kiinnostaisi molempia, mutta en tietenkään vakavaa suhdetta hae tuoreen eron jälkeen. Et kyllä tossa miettimistä on miten optimoi nuo valinnat.
AP
Sitten haet sellaista. Sovelluksia riittää. Mä löysin vahingossa normaalin miehen Seksitreffit -sivustolta, mikä on enemmän lihatiski ja hörhöalusta. Satuin vain selailemaan sitä. Välillä onnistaa.
Myös livekontaktit kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla vastaotetulla valokuvalla, EI yläviistosta.
Miksi EI yläviistosta. Vastahan vuosia varoiteltiin, ettei alaviistosta. Mitä pilkun tarkkaa nysväämistä se kuvaaminen pitää olla? Pitkääkö mennä viralliseen passikuvaan, että kelpaa sinkuille?
Kaikki näyttää pienemmältä sieltä käsin. Ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ohjetta en ole koskaan ymmärtänyt. Johtuu varmaan myös siitä, että en ole montaa kertaa eronnut, eikä ero ole koskaan tullut yllätyksenä puun takaa, vaan aina pitkän pitkän harkinnan seurauksena.
Minusta elämä on liian lyhyt siihen, että välillä "selvitään vuosia existä", pidetään vanhoja haavoja auki ja ruoskitaan itseä tai ainakin märehditään menneitä itsesäälin vallassa. Minulle paras tapa selvitä on ollut se, että aloitan uuden luvun elämäni kirjassa. Peruutuspeiliin tuijottaminen liian pitkään ja jälkiviisaus eivät ole minun juttujani.
Varsinkaan nykyisessä kertakäyttökulttuurissa ei ole tapana jäädä vuosiksi märehtimään. Porukka alkaa nopeasti suhteisiin ja myös lopettaa ne nopeasti. Ei muuta kuin mukaan vaan matalalla kynnyksellä.
Vaukkei surisi, on joskus hyvä rauhoittaa elämää ihan itseään varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla vastaotetulla valokuvalla, EI yläviistosta.
Miksi EI yläviistosta. Vastahan vuosia varoiteltiin, ettei alaviistosta. Mitä pilkun tarkkaa nysväämistä se kuvaaminen pitää olla? Pitkääkö mennä viralliseen passikuvaan, että kelpaa sinkuille?
Kaikki näyttää pienemmältä sieltä käsin. Ihan kaikki.
Virallinen passikuva (korkeintaan viikon vanha) lienee ainoa sinkku-approved kuva, jolla voi olla 100% varma tilatun tuotteen laadusta.
Vierailija kirjoitti:
Tinder. Panosta tekstiin. Itse laitoin hakuun tositarkoituksella, koska en mitään kertapanoja halunnut. Homma alkoikin muutaman hutin jälkeen rokkaamaan itseäni 5v nuoremman, eronneen naisen kanssa. Kaikkea ķivaa on tehty yhdessä ja välissä aina pannaan kuin kanit.
Huti ~ hudin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huti ~ hudin
Pilkkua ~ viilaan
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa otsikon voi typistää muotoon: "Miten hakea seksiseuraa menestyksellä?" Vastaukset: A) Luovu kaikista vaatimuksistasi kuten koko ja paino, paitsi sitä, että pitää olla nainen joka syntyessään oli biologisesti nainen eikä nykyään omaa transkikkeliä, ja mene johonkin baariin (juottola) iltamyöhällä. B) Piipahda striptease klubilla.
Niin, oikeastaan olenkin valmis luopumaan monista vaatimuksista, koska en yritä löytää yhtä ihmistä, joka kaikilta osin olisi unelmieni nainen. Se on aivan liian vaikeaa ja turhaakin, koska ei ole mieltä heti alkaa vakavaan uuteen suhteeseen. Eli homman, seksiseuran löytämisen, pitäisi olla helpompaa kuin oikean kumppanin löytäminen. Mutta näinköhän on!? Sitä ei jaksaisi pelata pelejä ihmisillä, mitä näitä ghostaamisia ja muita on, mitä tinderöinti kuulemma tuo eteen. Haluaisin olla avoin, suora ja läpinäkyvä motiiveissani ja toivon sitä muilta. Mut saapa nähdä
Kiitos monista vastauksista!
AP
Ehkä jos takana on vuosikymmenten avioliitto eikä ole asunut koskaan aikuisena yksin tai ollut itsenäinen, on syytä "käsitellä eroa" vuoden, pari.
Itse erosin vuosikymmenen suhteesta jonka aikana emme koskaan muuttaneet yhteen. Olin ollut sitä ennen parikymppisenä joitain vuosia sinkkuna ja ero tapahtui minun toiveestani ja olin sitä jo kuukausia miettinyt ja joka kiven kääntänyt. Seuraa aloin etsiä melko lailla 3kk erosta ja löysin vastoin odotuksia heti sellaisen ihmisen jonka kanssa olimme toisillemme sopivat vaikka vähän kevyempi oli haussa. Yhteinen talo nykyään ja hyvän aikaa hyvin mennyt.
Kuvista sanoisin että kannattaa olla normaali kokovartalokuva jossain luonnollisessa valaistuksessa ja selkeä kasvokuva joka ei ole otettu leuan alta muttei myöskään rankasti yläviistosta. Ajantasaiset. EI mitään armeija-aikojen kuvaa viisikymppisellä ukolla!! eikä 15-50kg kevyempinä aikoina otettua tai filtteröityä kuvaa naisella.
Sain itse positiivista palautetta selkeistä ja rehellisistä kuvista miehiltä ja näin joillain miehillä ihan ihme jotain opiskeluaikojen bilekuvia ja vääriä ikiä.. en olisi ennen tinderiä edes ajatellut että joku tekee noin, eihän sitä livenä kuitenkaan voi olla filtteröity tai 20v nuorempi niin mikä järki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ohjetta en ole koskaan ymmärtänyt. Johtuu varmaan myös siitä, että en ole montaa kertaa eronnut, eikä ero ole koskaan tullut yllätyksenä puun takaa, vaan aina pitkän pitkän harkinnan seurauksena.
Minusta elämä on liian lyhyt siihen, että välillä "selvitään vuosia existä", pidetään vanhoja haavoja auki ja ruoskitaan itseä tai ainakin märehditään menneitä itsesäälin vallassa. Minulle paras tapa selvitä on ollut se, että aloitan uuden luvun elämäni kirjassa. Peruutuspeiliin tuijottaminen liian pitkään ja jälkiviisaus eivät ole minun juttujani.
Varsinkaan nykyisessä kertakäyttökulttuurissa ei ole tapana jäädä vuosiksi märehtimään. Porukka alkaa nopeasti suhteisiin ja myös lopettaa ne nopeasti. Ei muuta kuin mukaan vaan matalalla kynnyksellä.
Asiat ensin edes johonkin järjestykseen. Sitten radalle.
Minulla on tapana pitää asiat aina enemmän tai vähemmän järjestyksessä, myös eroprosessin aikana. Siispä olen valmis radalle koska tahansa.
Mä en voi olla ajattelematta kuin että yäk. Mutta onneksi on ilmeisesti paljon naisia joita ei haittaa se että haet seksisi yhdestä paikasta samalla kun pidät kaverinaisia (monikko!) joista ilmeisesti etsit kuitenkin jotain jopa mahdollisesti joku päivä syventävää suhdetta. Tämän käsityksen saan ja en voi olla ajattelematta kuin että yäk.
#28: "homman, seksiseuran löytämisen, pitäisi olla helpompaa kuin oikean kumppanin löytäminen. Mutta näinköhän on!?"
Ei ole olemassa yhtäkään naista, koko maailmassa, eikä koskaan ole ollutkaan, joka tarjoaa sinulle pelkän reiän, tai pelkkiä reikiä, ilmaiseksi. Ei siis ole olemassa sellaista asiaa, miehelle, kuin seksiseura, ei lainkaan ole, se on fantasiaa. Eikä ole naisellekaan, joku fémakko toki saattaa helposti olla niin harhainen että näyttelee sellaista hetken ajan, koska tämä aihe kuulu ideologiansa kovaan ytimeen. Nainen antautuu miehelle vain, ja vain siksi, että pyrkii saamaan reaalisia etuja mieheltä.
Seksiä mies voi ostaa ilokaunottarilta, ja seksiseuralainen (sugar baby tai jalkavaimo tai salarakas tai yms) tarjoaa seksiseuraa ja siis seksiä rahaa/ylläpitoa vastaan, pitemmällä kontrahdilla kuin ilokaunotar.
M67v.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tapana pitää asiat aina enemmän tai vähemmän järjestyksessä, myös eroprosessin aikana. Siispä olen valmis radalle koska tahansa.
Sitten sinulla on ollut hyviä eroja.
Omassani olin se, joka pysyi kasassa. Hoidin kaiken järjestyksessä, vastoinkäymisiä riitti muutenkin. En silti olisi lähtenyt uuteen suhteeseen pitkiin aikoihin. Oli sen verran traumaattinen keissi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi olla ajattelematta kuin että yäk. Mutta onneksi on ilmeisesti paljon naisia joita ei haittaa se että haet seksisi yhdestä paikasta samalla kun pidät kaverinaisia (monikko!) joista ilmeisesti etsit kuitenkin jotain jopa mahdollisesti joku päivä syventävää suhdetta. Tämän käsityksen saan ja en voi olla ajattelematta kuin että yäk.
Miksi yäk? Ihan hyvä katsella mahdollisuuksia kaikessa rauhassa.
Kukaan ei lupaa liikoja kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yäk? Ihan hyvä katsella mahdollisuuksia kaikessa rauhassa.
Kukaan ei lupaa liikoja kenellekään.
Se vaan on ällöttävää. Toivottavasti on ainakin rehellinen ja kertoo avoimesti eikä pimitä tai johda harhaan. Se olisi super yäk. Olisi todella vastenmielistä tulla tuollaisen ällötyksen vedättämäksi.
Vierailija kirjoitti:
#28: "homman, seksiseuran löytämisen, pitäisi olla helpompaa kuin oikean kumppanin löytäminen. Mutta näinköhän on!?"
Ei ole olemassa yhtäkään naista, koko maailmassa, eikä koskaan ole ollutkaan, joka tarjoaa sinulle pelkän reiän, tai pelkkiä reikiä, ilmaiseksi. Ei siis ole olemassa sellaista asiaa, miehelle, kuin seksiseura, ei lainkaan ole, se on fantasiaa. Eikä ole naisellekaan, joku fémakko toki saattaa helposti olla niin harhainen että näyttelee sellaista hetken ajan, koska tämä aihe kuulu ideologiansa kovaan ytimeen. Nainen antautuu miehelle vain, ja vain siksi, että pyrkii saamaan reaalisia etuja mieheltä.
Seksiä mies voi ostaa ilokaunottarilta, ja seksiseuralainen (sugar baby tai jalkavaimo tai salarakas tai yms) tarjoaa seksiseuraa ja siis seksiä rahaa/ylläpitoa vastaan, pitemmällä kontrahdilla kuin ilokaunotar.
M67v.
En ole fémakko, en kyllä mikään muita naisia tai tasa-arvoa vihaavakaan tapaus, mutta kyllä minä olen hakenut mieheltä nimenomaan vain seksiä, rehellisesti, selkeällä ilmoituksella. On tullut satunnaista rahatarjousta, on ollut paljon miehiä jotka heti hetken viestittelyn jälkeen halusivatkin enemmän tai ainakin pitää auki option että jos seksi sujuu niin suhde sitten syvenee parisuhteeksi. Oli itseasiassa todella vaikeaa löytää älykäs mies jonka kanssa halut osuivat yhteen. Varmasti on muitakin naisia jotka syystä tai toisesta haluavat *vain* seksiä. Etenkin tietyssä elämänvaiheessa. En voi mitenkään olla ollut ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten sinulla on ollut hyviä eroja.
Omassani olin se, joka pysyi kasassa. Hoidin kaiken järjestyksessä, vastoinkäymisiä riitti muutenkin. En silti olisi lähtenyt uuteen suhteeseen pitkiin aikoihin. Oli sen verran traumaattinen keissi.
Neljännesvuosisadan kestänyt suhde, tai oikeastaan sen viimeiset viisi vuotta olivat traumaattisia exästä johtuen. Kun suhde päättyi, kaikki stressi ja trauma loppuivat kuin seinään. Uskalsin heti alkaa elää ja etsiä uutta kumppania, joka onneksi pian löytyikin. Exä niin ikään löysi uuden miehen. Tunnen edelleen hieman huonoa omaatuntoa, etten varoittanut miesparkaa siitä, mihin on näppinsä iskemässä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jos takana on vuosikymmenten avioliitto eikä ole asunut koskaan aikuisena yksin tai ollut itsenäinen, on syytä "käsitellä eroa" vuoden, pari.
Itse erosin vuosikymmenen suhteesta jonka aikana emme koskaan muuttaneet yhteen. Olin ollut sitä ennen parikymppisenä joitain vuosia sinkkuna ja ero tapahtui minun toiveestani ja olin sitä jo kuukausia miettinyt ja joka kiven kääntänyt. Seuraa aloin etsiä melko lailla 3kk erosta ja löysin vastoin odotuksia heti sellaisen ihmisen jonka kanssa olimme toisillemme sopivat vaikka vähän kevyempi oli haussa. Yhteinen talo nykyään ja hyvän aikaa hyvin mennyt.
Kuvista sanoisin että kannattaa olla normaali kokovartalokuva jossain luonnollisessa valaistuksessa ja selkeä kasvokuva joka ei ole otettu leuan alta muttei myöskään rankasti yläviistosta. Ajantasaiset. EI mitään armeija-aikojen kuvaa viisikymppisellä ukolla!! eikä 15-50kg kevyempinä aikoina otettua tai filtteröityä kuvaa naisel
En ollut ennen eroa juurikaan asunut yksin aikuisiällä. Kuitenkin aloitin uuden kumppanin etsinnän jo ennen kuin edes oli avioerohakemusta laitettu sisään käräjäoikeuteen, koska exäkin muutti jo uuden kumppaninsa luokse ennen eron vireillepanoa.
Itsenäinen sen sijaan olen aina ollut ja olin se perheen vastuunkantaja ja huoltaja koko porukalle, myös sille avuttomalle ja epäitsenäiselle puolisolleni. Eli eron tullen ja kuopuksenkin muutettua omaan kotiinsa kaikki muuttui niin kovin kevyeksi, helpoksi ja yksinkertaiseksi. Ja se vapauden määrä kun saa tehdä tai olla tekemättä juuri sitä mitä haluaa ja kuinka paljon haluaa. Eikä enää sairaalloisen mustasukkaista kumppania kyttäämässä ja kyselemässä. C'est la vie!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M67v.
En ole fémakko, en kyllä mikään muita naisia tai tasa-arvoa vihaavakaan tapaus, mutta kyllä minä olen hakenut mieheltä nimenomaan vain seksiä, rehellisesti, selkeällä ilmoituksella. On tullut satunnaista rahatarjousta, on ollut paljon miehiä jotka heti hetken viestittelyn jälkeen halusivatkin enemmän tai ainakin pitää auki option että jos seksi sujuu niin suhde sitten syvenee parisuhteeksi. Oli itseasiassa todella vaikeaa löytää älykäs mies jonka kanssa halut osuivat yhteen. Varmasti on muitakin naisia jotka syystä tai toisesta haluavat *vain* seksiä. Etenkin tietyssä elämänvaiheessa. En voi mitenkään olla ollut ainoa.
Jos nainen hakisi vain seksiä, niin silloin pitää jokaisen kykenevän miehen kelvata. Reppu vaan auki ja miehet jonoon. Mutta, miehelle antautuessaan nainen aina haluaa jotain reaalista etua. Ehkä kotiseksi on päättynyt tai kotona ei tarjolla sellaisia perversioita joita joku toinen mies voi tarjota, tms. /M67v.
Nautinnollinen, leikkisä, vastavuoroinen ja kiireetön seksi kyllä houkuttelee! Luultavasti muitakin naisia kuin minua.