Matkustajakone syöksynyt maahan Kazakstanissa koneessa 72 ihmistä, viranomaisten mukaan kuusi selvinnyt
Kommentit (29)
Mitä ihmettä me teemme tällä tiedolla?
Vierailija kirjoitti:
oliko tupolev?
Putolev oli.
Et sitten linkkiä saanut laitettua?
Lännen vastuulla, kun ei anneta varaosia.
Vierailija kirjoitti:
Lännen vastuulla, kun ei anneta varaosia.
Venäjän vastuulla, mitäs hyökkäsivät Ukrainaan.
Oli matkalla Venäjälle, joten tästä ei jakseta kuhista kuin tämän päivää.
Vierailija kirjoitti:
Pelikaani lensi turbiiniin
Tai vaihtoehtoisesti shit hit the fan.
Ketä kiinnostaa. Ihan tietoinen valinta lentää kehitysmaiden yhtiöillä, itse menisin junalla tai bussilla, jos vaihtoehtona on keharimaa-airlines.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa. Ihan tietoinen valinta lentää kehitysmaiden yhtiöillä, itse menisin junalla tai bussilla, jos vaihtoehtona on keharimaa-airlines.
Taitaa olla vuoristoista seutua, joten niin tai näin, niin riskejä on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä me teemme tällä tiedolla?
Mitä ihmettä teemme Helena Koivun avioerojutuilla
Vierailija kirjoitti:
Sinua näemmä, kun kuitenkin vaivauduit vastaamaan 😄
Nämä oli niitä pöllittyjä Airbusseja... jokohan ne kohta on kannibalisoitu loppuun.
Vähän faktoja sitten vaihteeksi.
Kyseessä oli Kazakstanin lentoyhtion suhteellisen tuore Embraer 190.
Kone tulee suhteellisen loivassa kulmassa kanveesiin. Syytä ei vielä tiedetä, mutta se oli ilmeisesti reititetty uudelleen sumun vuoksi. Saattoi loppua menovesi...
Matkalla Tsetseniaan, eli "tavallaan" Venäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Nämä oli niitä pöllittyjä Airbusseja... jokohan ne kohta on kannibalisoitu loppuun.
Mitä ihmettä tarkoitat? Kuka on pöllinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tarkoitat? Kuka on pöllinyt.
Tämän pallon suurin varas. Venäjä. Älä viitsi leikkiä tietämätöntä. Venäjä kansallisti kymmenien miljardien edestä lentokoneita joita se ei omista.
oliko tupolev?