Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi, ettei halua nukkua kanssani

Vierailija
27.09.2024 |

Mies kertoi tänään, ettei halua nukkua lainkaan enää vieressäni. Meillä on kaksi pientä lasta, joten olemme nukkuneet pitkiä aikoja eri huoneissa, joka on ollut hyvä kaikkien unien kannalta. Itse olen imettänyt vauvoja öisin, enkä heräile helposti, joten tämä toimi meillä hyvin.  Nyt kuitenkin molemmat lapsemme nukkuvat täydet ja toinen lähes täydet yöunet (n. 20-04, sitten menen hänen viereensä loppuyöksi). Olen odottanut kuukausia, että pääsisin taas mieheni viereen nukkumaan, ja vihdoin lähiaikoina olemme aina meneet samaan aikaan nukkumaan yhdessä ja seksielämäkin on ollut taas aktiivisempaa. 

Tänään silti mies aivan tyhjästä ilmoitti kesken kiireen, että tuskin yhdessä nukkumisesta tulee mitään, se tuskin kannattaa, ja ettei enää halua lopukei, 

En kerinnyt jäädä keskustelemaan aiheesta edes, mutta olin kuin halolla päähän lyöty. Miehellä on aiemmasta suhteesta kaksi lasta (jo lähes aikuisia, nuorena saatu) ja heidät laitettiin heti vauvoista asti omiin huoneisiin, että vanhemmat saavat nukkua yhdessä rauhassa (ja noh, ravata sitten 10 kertaa yössä nukuttamassa lapsia mutta kukin tavallaan :D).

Mutta tosiaan nyt minun kanssa mies ei enää halua nukkua?? En puhu unissani, kuorsaa, meillä on omat peitot jne, eli en kaiketi häiritse miestäni. Jotenkin todella syvästi loukkasi sisintäni, kun olen tätä odottanut niin kovasti ja kun ruuhkavuosien takia ei päivisin hirveästi kerkeä olemaan lähellä. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, siitä se alkaa. Mies tuskin hoitaa lapsiannekaan.

Vierailija
2/10 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, siitä se alkaa. Mies tuskin hoitaa lapsiannekaan.

Ihme miesvihaisia oletuksia. Hoitaa todella paljon ja hyvin lapsia ja kotia. Kaikki miehet ei ole sellaisia mätisäkkejä, jotka eivät tee mitään.

t. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ei halua herätä klo 4 aamuyöllä. Samasta syystä me nukumme erillämme.

Vierailija
4/10 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten varmaan pitää miettiä mistä se johtuu, outoa ettei mies kaipaa sitä. Ja voiko olla illalla lähellä. Vähentää ruuhkaa hieman. Ehkä mies ei kestä heräilyjä ja haluaa nukkua vaan yöt. Onko töitä. Sä sitten hoidat lapsia kuin yksin?

No kaipa se siitä sitten. Ilmaisetko koskaan tuntemuksiasi vai joutuuko ne salaamaan, ettei toinen saa väärää käsitystä tai että olisi liian innokas. Ehkä kaikki eivät ole yhtä tiiviisti kyljessä viihtyviä. Tulee kuuma.

Vierailija
5/10 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa: epäilen, että mieheni ruvennut kastelemaan vuoteen. Hänellä alkoi ilmetä eturauhasongelmia viime vuonna. Onneksi voimme pyytää puppaa lasten hoitoavuksi ja voisin pyytää, että puppa puhuisi mieheni kanssa 👴🏻👴🏻👴🏻🧺🧺 ou jee puppis.

Ap

Vierailija
6/10 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit yöksi viereen toisen miehen. Voi maksaa vuokraa yöpaikasta.

Vierailija
7/10 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/10 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ei halua herätä klo 4 aamuyöllä. Samasta syystä me nukumme erillämme.

Olenkin nukkunut eri huoneessa ja itse vain hipsinyt herättämättä miestä lapsen luo. 

t. Ap

Vierailija
9/10 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää olikin tämmöinen juttu. En minäkään halua nukkua naisen kanssa. Painotus sanalla nukkua...

Vierailija
10/10 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä koittanut sille puhua että nukkuisi sinun kanssa myös.mutta kun ei niin ei.

M49