Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun joulu on juhlittu niin seuraavaksi on sitten uusivuosi.

Vierailija
25.12.2024 |

Meinaatko ostaa raketteja ja mitä lupauksia teet uudellevuodelle? Minä en ostele raketteja ja lupaan vuodelle 2025 että laihdutan pari kiloa pois. 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP juhli pikakelauksella koko joulun parissa tunnissa joulupäivän aamuna. Tosi tehokasta 😂

Vierailija
22/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outs, meillä on yhä joulu. Tarkistin, että pitäisi olla joulupäivä tänään. 

Mulla on ainakin vielä kaksi päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ja lapsi ovat reissussa ja itse olen töissä, joten rauhallinen ja rahakas uusivuosi tulossa.

Vierailija
24/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrasta uudenvuoden lupauksia. Töiden jälkeen nappaan esson ja kuuntelen omassa kodissani musiikkia mitä mahtavimmalla mielellä. Jollei ilta mene liian myöhäiseksi niin käyn keskiviikkoaamuna salilla ennen töitä. 

Trolli, ei narkit käy töissä.

Vierailija
25/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vhh ja keto ruokavaliolla säännöllisen epäsäännöllisesti huhtikuusta saakka. Reippaita överi repsahduksia ja tietoisiakin herkutteluviikonloppuja on ollut välillä. Olen laihtunut, hitaasti kylläkin, mutta kuitenkin kokoajan vähän. Marraskuun puolivälissä repesi, aloin mättää kaikkia joukuherkkuja ym ym hiilaripitoista. Nyt olen lihonut jo 3 kg, järkyttävää. Tosin siitä on varmaan ainakin kg ruokamassaa koska syön vähän väliä jotain, paljon ruisleipää, riisipuuroa ym ym joka kerää nestettäkin.

Tapanin päivään mennessä kaapit on tyhjennetty kaikesta hiilaripitoisesta (myös riisipuuroaineksista) joten perjantaina palaan ruotuun ja jatkan aluksi varmaan ihan suoraan ketoon, koska muuten en pääse irti makeanhimosta ja tunteesta että pitää syödä kokoajan. 

Vähän pelottaa taas 1.viikko ketolla vieroitusoireiden takia, koska kroppa ja aivot huutaa hiilareita (sokeria), väsyttää, on voimaton olo. Mutta kyllä se siitä. Takaisin ruotuun. Hyvä olo, ylimääräisten nesteiden poistuminen ja se että pääsee takaisin hoikistumismoodiin palkitsee. 

Vierailija
26/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu on tänään. Suomessa on kummallinen tapa juhlia kaikkea aattona. 

Meillä on niin epävakaa naapurimaa, että on pakko ottaa varaslähtö juhliin. Saattaa muuten jäädä juhlat viettämättä. Koskaan ei voi tietää mitä hullua rysyt keksii. Kyllä sellainen jättää jälkensä tapoihin ja kulttuuriin.

Vierailija
27/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä pösilöitä jotka ei tajua, että eilen oli vasta aatto, tänään on joulupäivä ja huomenna joulunpyhiin kuuluva Tapaninpäivä. Vasta sitten on joulu juhlittu. Aatto on vasta etkot.

Vierailija
28/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu kestää oikeasti Loppiaiseen (6. tammikuuta asti) tai pidempään eli 13. tammikuuta asti (Nuutinpäivä)

Vierailija
29/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ainakin 4-5 kg pitää saada pois painoa. Kevättä kohdin se onnistuukin,  kesällä ja alkusyksykin on vielä aktiivista aikaa. Pimeän ja kylmän tultua loppuu mulla aina ulkoliikunta ja alkaa kroppa huutaa ravintoa. Pitää syödä enemmän ja sitä myötä myös makean himo kasvaa. Joulukuu suklaavuorineen on ihan oma lukunsa. Loppuvuonna tulee aina muutama kg takasin..... eli siis mun pitäs laihtua tammi-syyskuu välissä n 7kg jotta koko vuoden saldoksi saisin  -5 kg.  Kääk.....

Vierailija
30/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla voi olla joulu ohi :)

Vierailija
31/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ostanut koko 55 v elämäni aikana yhtään rakettia enkä ollut ampumassakaan muiden mukana. Inhoan sitä hemmetin meteliä, räiskettä ja ruudin katkua. Sitäpaitsi ne on amatöörien käsissä vaarallisia.

Melu pelottaa eläiniä ja se roska ja jätemäärä mikä niistä jää luonoon on ihan älytön.

Olen aina sanonut, että ihmisillä on liikaa rahaa jos he voivat ampua sen taivaantuuliin rakettien muodossa.

Mielestäni rakettien paukuttelu pitäisi kieltää ainakin yksityisihmisiltä, eli muuttaa luvan varaiseksi siten että lupaan liittyy joku koulutus tms. 

Käyttäkää ihmiset ylimääräiset rahanne järkevämmin.

Kun esim. Irlannissa kiellettiin yksityisiltä, aiheutti se "salakapakkailmiön". Ihmiset tekivät itse tulitteita ja  onnettomuuksien määrä lisääntyi.

Mutta Suomessa ikävä asia on se, että m

Kerran olen viettänyt uutta vuotta Saksassa. Siellä ihmiset ampuivat kaduilla liikkuvia autoja ilotulitteilla. Ihan sairasta touhua. Muutenkin juhliminen on astetta villimpää kuin mihin meillä on totuttu. Suomessa en ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa. 

Vierailija
32/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulu on tänään. Suomessa on kummallinen tapa juhlia kaikkea aattona. 

Meillä on niin epävakaa naapurimaa, että on pakko ottaa varaslähtö juhliin. Saattaa muuten jäädä juhlat viettämättä. Koskaan ei voi tietää mitä hullua rysyt keksii. Kyllä sellainen jättää jälkensä tapoihin ja kulttuuriin.

Siellä suljetulla osastolla venäjä on näköjään vieläkin paranoidien suosiossa. 

Vierailija
33/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä pösilöitä jotka ei tajua, että eilen oli vasta aatto, tänään on joulupäivä ja huomenna joulunpyhiin kuuluva Tapaninpäivä. Vasta sitten on joulu juhlittu. Aatto on vasta etkot.

Juu ja monella jatkuu loppiaiseen asti. 

Vierailija
34/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pari päivää pitäis vielä jaksaa tätä jouluakin ensin.

Vierailija
35/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulu on ohi jo

Mitä sun jouluun kuului? 

Se on varmaan niitä, joiden "joulu" on paketit. Kun ne on avattu, joulu loppuu tommoisilla siihen. Tunnelmasta tai nautiskelusta ei tietoakaan. 

Vierailija
36/36 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juhlita uutta vuotta. Se onkin koko vuoden turhin juhla, enkä tajua miksi siihen pitäisi vielä tuhlata rahaakin heittelemällä sitä ilmaan hetken kikseistä. Eikö jouluna saanut tarpeeksi tuhlattua.

Häiriköidään niin ettei saa nukuttua ja kamalaa työssäkäyville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme