nainen milloin jouduit viimeksi vaihtamaan
pikkarit kun ne meni kiihkosta niin märäksi ? t m 29 v
Kommentit (27)
Pari päivää sitten kun mies kiusasi ja hyväili housujen päältä ja paidan alta kun oltiin joulusiivoilemassa kahdestaan :)
Kostun muutenkin ärsyttävän paljon ja helposti, mutta en halua nipottaa tuosta koska alushousujen vaihtaminen on pieni vaiva siihen nähden että mies huomioi, vaikka sitten epäkäytännöllisellä hetkellä
Vierailija kirjoitti:
Pari päivää sitten kun mies kiusasi ja hyväili housujen päältä ja paidan alta kun oltiin joulusiivoilemassa kahdestaan :)
Kostun muutenkin ärsyttävän paljon ja helposti, mutta en halua nipottaa tuosta koska alushousujen vaihtaminen on pieni vaiva siihen nähden että mies huomioi, vaikka sitten epäkäytännöllisellä hetkellä
eikö kostuminen kuitenkin tunnu myös aina hyvälle ? mä ainakin nautin aina erektiosta ja touhutipasta ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikö kostuminen kuitenkin tunnu myös aina hyvälle ? mä ainakin nautin aina erektiosta ja touhutipasta ap
Tuntuu kyllä ja seksi on itselleni miellyttävämpää aloittaa sitten illalla jos päivän mittaan on ollut jo tuollaista menoa :)
Se pöksyjen vaihtaminen vaan on ärsyttävää, muuten on tietysti ihan hyvä että kostun helposti ja kunnolla
En viitsi vastata avauksiin joissa on vajaa herutusotsikko.
Vierailija kirjoitti:
ei tarvitse ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikö kostuminen kuitenkin tunnu myös aina hyvälle ? mä ainakin nautin aina erektiosta ja touhutipasta apTuntuu kyllä ja seksi on itselleni miellyttävämpää aloittaa sitten illalla jos päivän mittaan on ollut jo tuollaista menoa :)
Se pöksyjen vaihtaminen vaan on ärsyttävää, muuten on tietysti ihan hyvä että kostun helposti ja kunnolla
Ihan mielenkiinnosta, onko ne pöksyt "pakko" vaihtaa? Ts. tuntuuko ikävältä, vai onko jokin muu syy, kuten ajatus siitä, että levittää kiimantuoksua ympäriinsä tms.?
Sqmaa miettinyt kuin n:o 7. Kyllähän ne pikkarit tunnissa aika lailla jo kuivuvat päällä ollessaan ilman, että niitä edes vaihtaa.
Ei muuten välttis liity tilanteen kiihottavuuteen millään tavalla. Saan kyllä itse itseni helposti märäksi, mutta ei niissä tilanteissa useinkaan ole mitään kiihottavaa jos miestä ei oo lähellä. Ilmankos oma kiva ei oo kiva juttu itselleni kun en niistä mitään yksin saa.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten välttis liity tilanteen kiihottavuuteen millään tavalla. Saan kyllä itse itseni helposti märäksi, mutta ei niissä tilanteissa useinkaan ole mitään kiihottavaa jos miestä ei oo lähellä. Ilmankos oma kiva ei oo kiva juttu itselleni kun en niistä mitään yksin saa.
ymmärrän...mä "saan" siitäkin kun olen pelkästään vaan kiihottuneena kalu tanassa pitkiä aikoja ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, onko ne pöksyt "pakko" vaihtaa? Ts. tuntuuko ikävältä, vai onko jokin muu syy, kuten ajatus siitä, että levittää kiimantuoksua ympäriinsä tms.?
Naisnäkökulma tähän kiinnostaisi.
Minun ei ole koskaan tarvinnut vaihtaa pikkuhousuja kesken päivän.
Kyllä se tuntuu aika inhottavalta jos ne pikkupöksyt on ihan limaiset ja märät koko alaltaan. Ei se nyt sellainen ole, että ne on ihan pakko-pakko vaihtaa. Jos ollaan vaikka retkeilemässä niin en sentään kaivan jonkun kiusoittelun jäljiltä niitä ainoita vara-merinoboksereita repusta.
Mutta kyllä jos kotosalla mies kiusaa ja hyväilee niin että ne pöksyt kuivuessaan olisi haaroista ihan jäykät ilmoista niin mukavampi ne on vaihtaa freeseihin :D
Toki jos seksi on heti ohjelmassa niin pöksyt lentää nurkkaan muutenkin. Eli riippuu varmaan kuinka paljon kostuu, millaiset alushousut, mikä tilanne, kuinka herkkis vaatteidensa kanssa jne
Vierailija kirjoitti:
Sun kommenttisi vasta vajaita ovatkin.
🤣voiko kostua kun ajattelee lelua🙄 alkuhuumassa kostui mutta ei ole ollut merkkejä enään hetkeen. Ja jos olis kosteena minun takia niin eiköhän tuo nainen silloin sanoisi jotain ja tekisi aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus se on tämäkin. Tämähän on vastaus avaukseen. Avaukseen jota vastaaja on halunnut kommentoida on tässä vastattu. Siihen on nimenomaan viitsitty vastata tässä, vaikkei vastaajalla edes ole mitään vastauksen arvoista asiaa. Siltikin on viitsitty vastata. Vastauksen sisällöllä ei kuitenkaan ole tälle keskustelulle mitään arvoa. Mutta se on selvästikin vastaus.
oliko tarvettta vaihdoille nyt joulun aikaan t ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tuntuu aika inhottavalta jos ne pikkupöksyt on ihan limaiset ja märät koko alaltaan. Ei se nyt sellainen ole, että ne on ihan pakko-pakko vaihtaa. Jos ollaan vaikka retkeilemässä niin en sentään kaivan jonkun kiusoittelun jäljiltä niitä ainoita vara-merinoboksereita repusta.
Mutta kyllä jos kotosalla mies kiusaa ja hyväilee niin että ne pöksyt kuivuessaan olisi haaroista ihan jäykät ilmoista niin mukavampi ne on vaihtaa freeseihin :D
Toki jos seksi on heti ohjelmassa niin pöksyt lentää nurkkaan muutenkin. Eli riippuu varmaan kuinka paljon kostuu, millaiset alushousut, mikä tilanne, kuinka herkkis vaatteidensa kanssa jne
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
kiitos asiallisesta vastauksesta asialliseen vastaukseen ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kommenttisi vasta vajaita ovatkin.
samaa mieltä mutta ollaa asiallisa täällä ap
Viime viikolla, kun mies vibrasi minua housujen läpi Wand sauvalla.