Sisareni ei laittanut minulle hyvän joulun toivotusta enkä minäkään hänelle.
Kommentit (9)
Onko mennyt, vai oletko itse tullut sanoneeksi että olisit onnellisempi jos et kuulisi siskostasi mitään?
Mä en oo ollut siskoni kanssa tekemisissä kuuteen vuoteen. Suuttui kun olin tullut häneltä lupaa kysymättä raskaaksi ja pisti mustalle listalle.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo ollut siskoni kanssa tekemisissä kuuteen vuoteen. Suuttui kun olin tullut häneltä lupaa kysymättä raskaaksi ja pisti mustalle listalle.
Siis hänen miehensä kanssa?
Voi voi teitä onnettomia elämän rääpäleitä. Vaikka onni teitä joskus hellisikin, mielenne pienuus ajaa teidät aina omaehtoiseen epätoivoon. Katkera, yksinäinen vanhuus teitä odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hänen miehensä kanssa?
En, ihan oman mieheni :D ilmeisesti oli minua vanhempana lapsettomana sinkkuna kateellinen tms. Muutenkin vähän hankala ja katkera ihminen.
Ei ole sivistynyttä tuommoinen käytös. Fiksut ja sivistyneet ihmiset ei riitele joutavia, suutu yhtäkkiä ja kykenevät laittamaan muutaman sanan hyvän joulun toivotuksen.
Minä en laittanut äidilleni.