Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan ollut Ompun Vauvakinossa? Kai sinne sai rattaat viedä?

26.02.2007 |

Mietin vaan, kun sain kutsun Nestlen sponssaamaan leffaan Iso Omenaan, ja siinä luki että rattaat pitäisi jättää kotiin!! (Ettei voida turvallisuussyistä pitää niitä aulassa.)

Ihmettelen hieman, sillä kyllähän nykyään Ompussa myös järjestetään Finnkinon Vauvakino-näytöksiä, ja kai niihin on aina saanut rattaat ottaa mukaan. Finnkinon sivuilla ainakin vain muistaakseni kehutaan miten rattaat voi jättää aulaan, eikä mainita että Iso Omenassa olisi eri säännöt.

En mä ainakaan tuonne voi lähteä ilman rattaita - ei ole autoa käytössä eikä n. 1-vuotiasta enää saa missään rintarepussa kannettua kotoa asti, meiltä ei ole ihan lyhyt matkakaan vaan bussilla on kai tultava.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niilla aulassa paikka ja moni olikin vaunuilla paikalle saapunut. Ainoo vaan oli että he ei vastaa jos vaunut häviää tms.. Mut en usko että kukaan nyt lähtee leffateatterin aulasta vaunuja pölliin. Että ei muuta ku rohkeesti vaunujen kanssa elokuviin!

Vierailija
2/2 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olin siellä pari viikkoa sitten.

Ihan normaalisti sinne vaunut jätettiin aulaan niinkuin esim. Tennispalatsissa. Minäkin sain tuon saman leffakutsun ja kovasti ihmettelin miksei vaunujen kanssa saisi mennä. Kannattaa varmaan soittaa leffateatteriin ja kysyä. Tuntuisi vaan omituiselta miksei yhtäkkiä vaunuja saisi sinne viedä. Itse en sinne ole nyt menossa, kun olen tuon leffan nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla