Nainen, kengän kokosi ja ikäsi?
Jos haluat laittaa vielä pituutesi niin olisi hyvä. Teen tutkimusta naisten kengän koon suurenemisesta.
Kommentit (40)
Virallisissa mittauksissa 38 mut käytän 41-43 kenkiä, nainen 45v (178cm ja 98kg)
ikä 38
kenkä 35
pituutta 146
Paino 45
Vierailija kirjoitti:
37 ja 41
Ja pituus 166
Voisitteko samaan rytäkkään ilmoittaa myös rintaliivien kuppikoon? Olen alusvaatekauppias ja mietin minkäkokoisille rintaliiveille olisi menekkiä?
Liivi-Leo
Kengänkoko 39, pituus 171 cm ja ikä 42. Kengänkoko ollut sama vuosikymmeniä, en nyt muista minkäikäisenä olin kasvanut aikuispituuteen, mutta ei ole jalankoko siitä miksikään muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko samaan rytäkkään ilmoittaa myös rintaliivien kuppikoon? Olen alusvaatekauppias ja mietin minkäkokoisille rintaliiveille olisi menekkiä?
Liivi-Leo
75N
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta ja kenkä 44.
Mulla on toinen jalka 44 ja toinen 36!😄
Vierailija kirjoitti:
Liivi-Leo
Toinen kuppi 75B ja toinen 105H.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liivi-Leo
75N
NYT SEISOO!!!!!
Ikä 43 v, kenkä 36-37, pituus 152 cm.
Ikä 46 v, pituus 168 cm, kengänkoko 37
45 vuotta, 40,5 kengän koko, pituus 168 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liivi-Leo
Toinen kuppi 75B ja toinen 105H.
Pitää siis olla liivejä missä erikokoisia kuppeja? Olenkin miettinyt, että voisin leikata rintaliivit keskeltä kahteen osaan ja tarranauhakiinnitys. Sitten voisi asiakas valita kummallekin rinnalle sopivan koon ja vaikka eri kuoseja yhdistellä. Otan aina asiakaat huomioon putiikisaani 👍
Liivi-Leo
Kengän koko 38,5, ikä 42 ja pituus 167.
54, 18