Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ruma nainen löytää seksisuhteen?

Vierailija
24.12.2024 |

Ongelmani on siis se, että naamani on hirvittävän ruma. Voiko tällainen nainen kelvata kenellekään? Olisi myös suotavaa, että kumppani suhtautuisi minuun kunnioittavasti, vaikka ruma olenkin. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle pinppi kelpaa, kunhan kukaan ei saa tietää sinusta.

Mies näyttäytyy seksikumppaninsa seurassa jos tämä itse niin haluaa. Jonneilla voi toki olla tuollaisia ongelmia joita kuvailet.

Vierailija
22/28 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva. Et häviä mitään, ja saat rehellisen arvion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut isoja ja suoraan sanottuna ei niin nättejä naisia, mutta aina olen niiden rinnalla seissyt ylpeänä. Koska olen mies.

Vierailija
24/28 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain jos nainen on pläski niin se on ongelma. Ruma naama ei haittaa:) Toki se kroppa ei saa olla mikään muodoton tikku vaan perse ja tissit on löydyttävä.

Havaintojeni mukaan lihavat mutta kauniskasvoiset saavat kyllä seuraa, minä taas en, vaikka olen hoikka.  Minulle huudetaan vain "hyi v*ttu". 

- ap

Veikkaisin että pitää paikkansa. 

T: ilkeä, luonnevikainen ja vähän läski mutta läski jakautuu onnekkaasti ja naama on NÄT-TI 💅

Seksisuhteesta sanoisin kyllä sen verran että kauheaa karsintaa saa tehdä jos meinaa saada hyvää seksiä. Uskon että sellaisen tökerön, nivustaipeeseen tökkivän ja pari sekuntia kourivan (tuo oli "esileikki") ja sitten 20 sek päällä nylkyttävän miehen jolla ei mitään sosiaalisia taitoja.. sellaisen saa kuka tahansa alle 65v nainen joka painaa alle sata kiloa. Eri asia mitä siitä se panopuu saa 😬

Ja vakavana lisäyksenä, en siis ole koskaan kelpuuttanut naisvihamielistä tai törppöä miestä, willimpien toverein kauhutarinat baaripanoista riittää. Mutta kuten joku sanoi, iso osa miehistä panee ihan mitä vaan. Ja sitten on vieläpä fiksuja miehiä jotka ei arvostele toisen ulkonäköä ja nauttivat hyvästä seksistä.

Toivon että AP löytää itselleen sopivaa seuraa. Kukaan ei ansaitse tulla mollatuksi harmittomista ominaisuuksista joihin ei voi vaikuttaa. Ihmiset vain ovat keskimäärin kamalan yksinkertaisia ja oikeasti arvostavat toisia enemmän perustuen johonkin onnekkaisiin piirteisiin ja mittasuhteisiin. Kultainen luonne tai itsestään huolehtiminen ei idiooteille riitä vaan apina-aivoillaan katsovat vaikka minun kaltaistani kuspiätä kuin olisin jotenkin arvokkaampi, koska näytän visuaalisesti tämän hetken muodin mukaisemmalta tai symmetriseltä enkä ole "tylsä"

Vierailija
25/28 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä tummemmat tuoreet maanmiehet kelpuuttavat alaikäiset, kehitysvammaiset, mummot jne., joten sinne jonon hännille vaan.

Vierailija
26/28 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain jos nainen on pläski niin se on ongelma. Ruma naama ei haittaa:) Toki se kroppa ei saa olla mikään muodoton tikku vaan perse ja tissit on löydyttävä.

Havaintojeni mukaan lihavat mutta kauniskasvoiset saavat kyllä seuraa, minä taas en, vaikka olen hoikka.  Minulle huudetaan vain "hyi v*ttu". 

- ap

Veikkaisin että pitää paikkansa. 

T: ilkeä, luonnevikainen ja vähän läski mutta läski jakautuu onnekkaasti ja naama on NÄT-TI 💅

Seksisuhteesta sanoisin kyllä sen verran että kauheaa karsintaa saa tehdä jos meinaa saada hyvää seksiä. Uskon että sellaisen tökerön, nivustaipeeseen tökkivän ja pari sekuntia kourivan (tuo oli "esileikki") ja sitten 20 sek päällä nylkyttävän miehen jolla ei mitään sosiaalisia taitoja.. sellai

Kiitos tuesta! Hyvää joulua. 

- ap

Vierailija
27/28 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumilla on paljon paremmat mahikset kuin kauniilla saada isketyksi miehiä. Miehet menevät lukkoon kauniin edessä, välttelevät kauniita ta i yrittävät liikaa. Naiset haistavat ylisuoritukset.

Vierailija
28/28 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumilla on paljon paremmat mahikset kuin kauniilla saada isketyksi miehiä. Miehet menevät lukkoon kauniin edessä, välttelevät kauniita ta i yrittävät liikaa. 

Tätä et kyllä usko itsekään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä