Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rekkakuski pelasti pakkasessa harhailleen kaksivuotiaan: katsoivat yhdessä ohjaamossa Ryhmä Hauta

Vierailija
24.12.2024 |

Taas lähtenyt taapero omille teilleen, ihme ettei vanhemmat olleet huomanneet asiaa. Hieno homma rekkakuskilta. Varmasti jännä seikkailu pikkuiselle päästä katsomaan Ryhmä hauta rekan hyttiin. 

https://yle.fi/a/74-20132873?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vanhemmista tehtiin lasu ja saivat oikein vittumaisen sossun.

Vierailija
2/57 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno joulu-uutinen, hyvä että kaikki päättyi onnellisesti. Vanhemmille ja kuljettajalle hyvää joulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en miehenä todellakaan uskaltaisi "ottaa haltuun" ketään vierasta lasta. Riski on ihan liian iso, että se nähtäisiin... tiedätte kyllä millaisena.

Vierailija
4/57 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa joulumieltä sinulla.

Vierailija
5/57 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhnä Hauta kuulostaa mielenkiintoiselta.

Vierailija
6/57 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en miehenä todellakaan uskaltaisi "ottaa haltuun" ketään vierasta lasta. Riski on ihan liian iso, että se nähtäisiin... tiedätte kyllä millaisena.

Sinähän tietysti provoilet, mutta ihan vain tiedoksi, on ihan helppo tapa "ottaa haltuun" joku yksin harhaileva pikkulapsi ilman että kukaan näkee sinua epäilyttävänä.

Otat lapsen kiinni ja soitat siltä istumalta hälytysnumeroon, että täällä harhailee yksinäinen pikkulapsi pakkasessa, mitä teen.

Näin minä tekisin, vaikka olen nainen.

Vierailija
7/57 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempaa joulumieltä sinulle!

Vierailija
8/57 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi itkettää. Voi pientä lapsi raukkaa pakkasessa. Onneksi mies näki lapsen ja vei sisälle. Unissaan lapsi avannut oven vai siis mitä?

Vierailija
9/57 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinulla sitten on sellaisia taipumuksia, kun asiaa ajattelet ja vieläpä niin, että muut näevät sinut sellaisena.

Vierailija
10/57 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku SS-dokkari...?

Vierailija
11/57 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli huono omatunto sulla ,sulla on puhelin joten mitä itket ja pelkäät,eli lapsi saa jäädä pakkaseen kun et uskalla auttaa.

Vierailija
12/57 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni onnettomuudessa että kohdalle sattui kunnollinen mies. Me on soitettu kanssa kerran hätäkeskukseen kun 2-3-vuoden ikäinen ajoi kolmipyörällä valtatien laidassa eikä yhtään aikuista näkynyt lähellä missään. Poliisi tuli aika nopeasti ja siihen tuli joku toinen joka tunsi mistä talosta tyttö on. Ei ollut kovin kaukaa. Tuolloin oli onneksi kesä ja lämmintä, mutta aika myöhä, olisiko ollut jotain 22 aikoihin. Koetettiin jututtaa tyttöä mutta ei puhunut, joko säikähti tai ei osannut puhua. Tuli ehkä pieni erityisyysvaikutelma. Pysähtyi kuitenkin. 

Vierailija
13/57 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unissaan voi lapsi tosiaan avata oven ja mennä ulos, tiedän tapauksen, onneksi sekin päättyi onnellisesti. 

Vierailija
14/57 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on vanhemmat säikähtäneet jos juttu on totta.

Vierailija
15/57 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, että jättäisit pienen ihmisen hankeen paleltumaan hengiltä?

Vierailija
16/57 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaus sattui tammikuussa,alkaa jutunaiheet olemaan vähissä,joo tämä sattui tammikuussa 1922 oli pakkasta 58,5 miinus astetta ja kusi jäätyi kaarelle.

Vierailija
17/57 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli huono omatunto sulla ,sulla on puhelin joten mitä itket ja pelkäät,eli lapsi saa jäädä pakkaseen kun et uskalla auttaa.

Puhelin voi olla vaikka kotona latauksessa. Jolloin riski on todellinen, että joku lynkkauspartio ehtii paikalle ennen viranomaisia.

Vierailija
18/57 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku SS-dokkari...?

Minä oletin sen olevan joku Black Metal bändi.

Vierailija
19/57 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaan voi sattua mitä vaan. 

Vierailija
20/57 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä mieleen, että olisi hyvä päästä etsimään ajoissa tai ihan heti kaikkia kadonneita. Myös vanhuksia. Koska mitä enemmän aikaa kuluu voi kylmettyä tai tulla jotain ongelmia. Ja jos tiedotus on vasta seuraavana päivänä että mummo x kadonnut. Paikkakunnilla yleensä voi olla jälkikoiria ja dronea, vpk, vapaaehtoisia, vaikka mitä apua jopa yöllä tai huono sää, jos vaan tiedustellaan ja on sovittu etukäteen päivystäjät tms. Kunhan ei rikollisia ole. Joskus metsästäjäkin voi tuntea maastoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän