Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsin nyt naisten mielipiteitä. Törmäsin tilanteeseen, jossa loukkasin naispuolista ystävääni aika pahasti.

Vierailija
24.12.2024 |

Naispuolinen ystäväni sanoi minulle että olisin hyvää "aviomiesmatskua" jos hankkisin kunnon työn ja ansaitsisin enemmän rahaa. Naiset pitäisivät vasta silloin minua vakavasti otettavana vaihtoehtona.

Minä otin tämän suurena loukkauksena. Tuntui kuin hän olisi vihjannut, etten ole nykyisin naisille tarpeeksi kiinnostava, vaan pelkästään sellainen hyvä "turvasatama" sitten kun heille tulee ikää eikä komeita miehiä enää ole jonoksi asti.

Heitin hänelle sitten takaisin "No, tuskin kukaan mies haluaa tässä vaiheessa enää naimisiin kanssasi, kun sinulla on ollut niin monta yhden yön juttua." Se taisi osua häntä todella arkaan paikkaan. Hän suuttui eikä ole enää puhunut kanssani.

Nyt ihmettelen, olenko täysin pilannut ystävyytemme vai voinko mitenkään paikata tämän tilanteen. Hän on minulle oikeasti tärkeä ihminen, mutta samalla olen kyllä yhä loukkaantunut siitä, mitä hän sanoi minulle.  

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassamme asioita joita kukaan nainen ei ole koskaan sanonut, mutta joita mieleltään sairaat miehet pienessä päässään ajattelevat ja nettiin satuilevat.

Vierailija
102/112 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko teillä fwb suhde vai olitteko oikeasti pelkkiä kavereita?

Yläasteelta lähtien ystäviä, eikä meillä koskaan mitään juttua ole ollut.

Sen takia tiedän niin paljon hänen miesjutuistaan.

Ap

Onko varma, että kumpikaan ei ole kiinnostunut enemmästä?

Ei hän ainakaan ole sitä ilmaissut mitenkään. 

Ap

Olisitko sinä kiinnostunut hänestä sillai?

Enpä nyt tiedä. Varmaan ei olisi ystävyyssuhteeseen enää paluuta jos se parisuhde ei toimisi.

Pahimmassa tapauksessa on viellä lapsia. Yh:oot on pahinta jämäjätettä parisuhdemarkinoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän varmaan ei ymmärtänyt loukanneensa sinua. Mutta kyllä minä ymmärrän, miksi et pitänyt hänen kommentistaan. Kai jokainen normaali ihminen haluaa olla kumppaneille kiinnostava omana itsenään eikä siksi, että pystyy hankkimaan jotain materiaa. Ja ystäviä useimmilla on siksi, että meidän on hyvä olla heidän seurassaan, eikä siksi, että he kritisoisivat soveltuvuuttamme jonkun puolisoksi. Eli piruako hänelle edes kuuluu, oletko "aviomiesmatskua" eikä hänen mielipiteellään ole siinä edes väliä, kun kerran teidän välillänne ei mitään sellaista vipinää ole. Eikä vastaavasti sinulle kuulu, haluaako joku mies hänen kanssaan naimisiin, etkä voi sitä myöskään muiden miesten puolesta tietää.

Ehkä asiaa voisi yrittää paikata pyytämällä anteeksi, että loukkasit häntä, ja selittämällä samalla, miksi hänenkin kommenttinsa loukkasi sinua. Joko juttu päättyy molemminpuolisiin anteeksipyyntöihin tai sitten ystävyys on ohi.

Köyhän miehen  hourailuita. N28

Vierailija
104/112 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tosimies ei mitään naiskavereita pidä. Se on joko avioliitto ja lapset tai ei mitään. Aikamoinen vässykkä pitää olla jos kuuntelee naisen tarinoita miesseikkailuistaan vuosien ajan.

Vierailija
105/112 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada siltä pilua kun se nyt kerta puolelle kylälle on jo antanut.

Vierailija
106/112 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haluaa suhteen seksin takia kannattaa valita se todistetusti korkealibidoinen nainen, ei mitään hyveellistä "vaimomatskua" ja kuvitella että naisen vuosikausua uinunut sisäinen villipeto vapautuisi kaikista maailman ihmisistä juuri hänen kanssaan. Ei tule tapahtumaan. Ja olen siis itse matalalibidoinen nainen joka stressaantuu parisuhteessa kuoliaaksi jos mies vonkaa päntiönään. Toisin sanoen olen sinkku

Niin siis kuten sanottua, on eri asia etsiikö elämänkumppania vai seksiseuraa. Jokuhan voi olla suhteessa hakemassa pelkästään sitä seksiä ja siihen tuo "vaimomatsku" ei sovi, juuri kuten sanoit. Semmoinen mies joka etsii sitä vuosia kestävää rakkautta, kenties perhettä ja yhdessä vanhenemista arvostaa naisessa nimenomaan sitä että niitä suhteita ja yhden yön juttuja on pieni määrä. Tai näin se menee isossa mittakaavassa kaikkien metriikoiden mukaan. Itse olen vuosia kestäneessä parisuhteessa jossa molemmat ollaan toistemme ainoita suhteita. Että hieman ääripäätä myös. Onnea sinulle jatkoon joko parisuhteen metsästykseen tai sinkkuna jos sellaisena päätät pysyä.

Vierailija
107/112 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
108/112 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta?

Vierailija
109/112 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoosta?

Ilmiselvä joulu provo.

"Turvasatama", "aviomiesmatskua" = kiltti mies

"...komeita miehiä jonoksi asti." = Jännä miesten mäl li ämpäri

"...monta yhden yön juttua." = nainen on k u l l i k a rusellissä

Jne.

Vierailija
110/112 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kannata tuhlata aikaa noin pinnalliseen eukkoon.

Vierailija
111/112 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat olette tavallaan oikeassa. Pääsääntöisesti naiset arvostavat kumppanissa hyvää ammattia ja tulotasoa siinä missä miehille nämä asiat ovat pääsääntöisesti vähempiarvoisia. Samalla tavalla pieni petikumppanimäärä on pääsääntöisesti miesten mieleen. Vaikka joku asia on tottakin, sitä ei halua aina kuulla ja sitä ei ole aina ok sanoa

Tätä teroitan. Isoimmat ongelmat tulee siitä kun uskotaan vastakkaisen sukupuolen ajattelevan samalla tavalla. Tästä on todisteena surullisia tarinoita internet pullollaan. Eroja on paitsi siinä, mitä asioita arvostetaan kumppanissa ja kuinka paljon, mutta myös kuinka ja mistä näkökulmasta asiaa katsotaan. Tuo "pääsääntöisesti" on hyvä siksi, että tietyt asiat pätevät siihen isoon määrään väestöä ja iso prosentti väestöstä on jatkuvasti naimisissa. Nuo "vaimomatskut" ja "aviomiesmatskut" alkaa pysyvästi kadota parisuhdemarkkinoilta jo teini-iän loppupuolella ja ei ihme jos näkemykset vastakkaisesta sukupuolesta alkaa näyttää vinoutuneelta semmoiselta joka koko elämänsä koittaa etsiä rakkautta.

Vierailija
112/112 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selvästi homo. Molemmat on siis "tyttöjä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän