Tarvitsin nyt naisten mielipiteitä. Törmäsin tilanteeseen, jossa loukkasin naispuolista ystävääni aika pahasti.
Naispuolinen ystäväni sanoi minulle että olisin hyvää "aviomiesmatskua" jos hankkisin kunnon työn ja ansaitsisin enemmän rahaa. Naiset pitäisivät vasta silloin minua vakavasti otettavana vaihtoehtona.
Minä otin tämän suurena loukkauksena. Tuntui kuin hän olisi vihjannut, etten ole nykyisin naisille tarpeeksi kiinnostava, vaan pelkästään sellainen hyvä "turvasatama" sitten kun heille tulee ikää eikä komeita miehiä enää ole jonoksi asti.
Heitin hänelle sitten takaisin "No, tuskin kukaan mies haluaa tässä vaiheessa enää naimisiin kanssasi, kun sinulla on ollut niin monta yhden yön juttua." Se taisi osua häntä todella arkaan paikkaan. Hän suuttui eikä ole enää puhunut kanssani.
Nyt ihmettelen, olenko täysin pilannut ystävyytemme vai voinko mitenkään paikata tämän tilanteen. Hän on minulle oikeasti tärkeä ihminen, mutta samalla olen kyllä yhä loukkaantunut siitä, mitä hän sanoi minulle.
Kommentit (112)
Eikö kaverilta voi pyytää anteeksi? Laita vaikka tekstari, että "Anteeksi kun sanoin pahasti, olin loukkaantunut, kun arvostelut taloustilannettani. Hyvää joulua!"
Tässä juuri nähdään, miten ihmisten mielestä on ok sanoa muille mitä tahansa, mutta suututaan, kun itselleen tehdään samoin.
Vaikka se suurimpaan osaan naisista on totta, että suostuvat edes harkitsemaan tarpeeksi hyvässä työssä olevaa miestä vakavaan suhteeseen, asian päin naamaa sanominen kelle tahansa ON loukkaavaa. Eli kannattaa harkita, tekeekö sitä, vaikka tarkoituksena olisikin vain "auttaa."
Olihan tuokin "totuus," että moni mies ei halua mitään lutkia, joilla ollut yhden yön juttuja vaikka kuinka, mutta kyllähän se loukkaa, kun päin näköä sanotaan. Varmaan myös oli tarkoitus loukata ja ilkeästi sanottiin.
Voit vielä yrittää paikkailla välejä pyytämällä anteeksi ja sanomalla, että hänen sanansa loukkasivat sinua ja annoit pikaistuksissasi samalla mitalla takaisin, mutta kadut sitä ja olet pahoillasi. Kerro myös, että hän on sinulle tärkeä ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin myös naiselle etten lähtisi sen kanssa treffeille vaikka se olisi ainoa nainen maailmassa. Se nainen ei ole puhunut minulle moneen vuoteen.
Miksi olisi jos on sun mielestä niin pskaa seuraa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko teillä fwb suhde vai olitteko oikeasti pelkkiä kavereita?
Ap onko teillä ollut seksiä joskus?
Ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sanoin myös naiselle etten lähtisi sen kanssa treffeille vaikka se olisi ainoa nainen maailmassa. Se nainen ei ole puhunut minulle moneen vuoteen.
Oliko tämä ap?
Miksi koit tarvetta puhua tuolle naiselle noin rumasti? Mikä oli motiivisi siihen?
Vierailija kirjoitti:
Siis mstä syystä sen sanoit?
Vierailija kirjoitti:
Täydennystä: jos olisit kunnon töissä ja sinulla ei olisi tuota lapsellista kostoasennetta, voisit kiinnostaa jotakuta naista.
Jos et olisi kävellyt pimeällä kadulla tissit ulkona niin joku mies ei olisi sinua ottanut väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Et selvästikään ole kyennyt sopeutumaan nykyiseen asenneilmastoon. Osta pullo viiniä, ja joku kallis hajuvesi (ei suklaata!) ja matele hänen jalkojensa juuressa. Sano, että kun hän sanoi totuuden, se haavoitti, mutta oli sinulta niin väärin arvostella hänen yksityiselämäänsä kuuluvia asioita. Pyydä vielä opastamaan tuon harmittavan luonnevikasi kanssa, niin hän saattaa harkita anteeksiantoa.
Voi jumalauta teitä ä m m i ä !
Ensin vittulevat päin näköä suut ja silmät täyteen, ja kuvittelet että siitä pitäisi vielä kiittää jollain hujunhajuilla vain sen tähden että on pilluteline?????
Nyrkkiä vain surutta tuollaiselle akalle, niin oppiihan pitämään sen kaksihaaraisen käärmeen kielensä siellä kitusissaan ja mölyt mahassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä ap?
Miksi koit tarvetta puhua tuolle naiselle noin rumasti? Mikä oli motiivisi siihen?
Ei ollut ap.
Ap
Vosulla meni maineensa tunteisiin! HAHAHAHAHHAHA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä ap?
Ei ollut ap.
Ap
Se oli helppo huomata.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaverilta voi pyytää anteeksi? Laita vaikka tekstari, että "Anteeksi kun sanoin pahasti, olin loukkaantunut, kun arvostelut taloustilannettani. Hyvää joulua!"
Muista pyytää vosulta huulihölkkää. Hän on sen sinulle velkaa.
No miksi tämä kaveri saisi sua tölviä, mutta et saa sanoa mitään takaisin? Ei kovin fiksu vastaus, mutta ihan sopivan alatyylinen alatyyliseen kommenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä juuri nähdään, miten ihmisten mielestä on ok sanoa muille mitä tahansa, mutta suututaan, kun itselleen tehdään samoin.
Vaikka se suurimpaan osaan naisista on totta, että suostuvat edes harkitsemaan tarpeeksi hyvässä työssä olevaa miestä vakavaan suhteeseen, asian päin naamaa sanominen kelle tahansa ON loukkaavaa. Eli kannattaa harkita, tekeekö sitä, vaikka tarkoituksena olisikin vain "auttaa."
Olihan tuokin "totuus," että moni mies ei halua mitään lutkia, joilla ollut yhden yön juttuja vaikka kuinka, mutta kyllähän se loukkaa, kun päin näköä sanotaan. Varmaan myös oli tarkoitus loukata ja ilkeästi sanottiin.
Voit vielä yrittää paikkailla välejä pyytämällä anteeksi ja sanomalla, että hänen sanansa loukkasivat sinua ja annoit pikaistuksissasi samalla mitalla takaisin, mutta kadut sitä ja olet pahoillasi. Kerro myös, että hän on sinulle tärkeä ystävä.
Nainen tässä aloitti ja saisi aloittaa pyytämällä anteeksi. Mutta nainen ei ikinä pystyisi pyytämään anteeksi.
Sukulaiseni on ollut jo monta vuotta naimisissa pitkäaikaisen parhaan ystävänsä kanssa. Siksi kaikki utelevat, että oletteko pelkkiä kavereita. Mutta ystävyys on arvokasta myös, joten sitä ei pidä väheksyä, parisuhteet eivät ole kaikki kaikessa. Minusta sen tytön kommentti jotenkin kuulosti siltä, että hän saattaa haluta enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et selvästikään ole kyennyt sopeutumaan nykyiseen asenneilmastoon. Osta pullo viiniä, ja joku kallis hajuvesi (ei suklaata!) ja matele hänen jalkojensa juuressa. Sano, että kun hän sanoi totuuden, se haavoitti, mutta oli sinulta niin väärin arvostella hänen yksityiselämäänsä kuuluvia asioita. Pyydä vielä opastamaan tuon harmittavan luonnevikasi kanssa, niin hän saattaa harkita anteeksiantoa.
Voi jumalauta teitä ä m m i ä !
Ensin vittulevat päin näköä suut ja silmät täyteen, ja kuvittelet että siitä pitäisi vielä kiittää jollain hujunhajuilla vain sen tähden että on pilluteline?????
Nyrkkiä vain surutta tuollaiselle akalle, niin oppiihan pitämään sen kaksihaaraisen käärmeen kielensä siellä kitusissaan ja mölyt mahassaan.
XD No ei sulla ainakaan lukutaitoa ole. Tuo oli niin selkeää sarkasmia kuin olla ja voi.
Onko tämä siis tapahtunut jo monta vuotta sitten, ap?
Nyt koukkua uuteen matoon. Se kala putos ja saikin.
Apn kamunainen taitaa olla h...ra, joka alkaa rupsahtaa.
Juuri tuosta syystä naiset ovat niin hädissään ja paniikissa MGTOW ilmiöstä kun se vie heiltä sen turvasataman pois kun nainen on ikääntynyt eivätkä komeat miehet enää vilkaisekaan. Ilman turvasatamaa tiedossa on vain elämää yksiössä kissojen kanssa.
Ja sillä naisellako ei ole luonnevikaa kun se tuolla tavalla dissaa?